Firma Bizarre Creations, twórca cyklu Project Gotham Racing (wcześniej Metropolis Street Racer), ujawniła finalną listę miast, po których będziemy mogli pościgać się w PGR 4. Wyjaśniła również na czym będą polegać modyfikacje, którym poddane zostaną trasy i miejscowości znane z trzeciej odsłony serii.
Firma Bizarre Creations, twórca cyklu Project Gotham Racing (wcześniej Metropolis Street Racer), ujawniła finalną listę miast, po których będziemy mogli pościgać się w PGR 4. Wyjaśniła również na czym będą polegać modyfikacje, którym poddane zostaną trasy i miejscowości znane z trzeciej odsłony serii.
Prezentacji dokonano za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej firmy. W zamieszczonym tam artykule czytamy, że gracze sprawdzą możliwości swoich samochodów na torach wytyczonych ulicami następujących miast:
Z tekstu Bizarre Creations możemy również dowiedzieć się, na czym polegają zmiany, którym poddane zostały lokacje znane z Project Gotham Racing 3 (np. Nowy Jork). Okazuje się, że na liście modyfikacji przeważają drobne nowości, z których najważniejszymi wydaje się być: wpływ zmiennych warunków atmosferycznych na kolorystykę tras, liczne elementy dekoracyjne (np. kolorowe bandy), a także przemodelowana część zakrętów oraz dodane w niektórych przypadkach pobocze, mające chronić wirtualnych kierowców przez bliskimi kontaktami z bandami i innymi elementami wyznaczającym aktualny tor jazdy. Stare miasta i tory zostaną zatem opodobnione do nowych.
Autorzy Project Gotham Racing 4 nie omieszkali również ponarzekać na pewne ograniczenia w produkcji gry, które wynikały z małej pojemności płyty DVD. Według nich to właśnie ona jest główną przyczyną braku m.in. funkcji zmiany pór dnia, którą Bizarre Creations planowało umieścić pierwotnie w czwartej odsłonie PGR.
Osoby chcące dowiedzieć się nieco więcej na temat Project Gotham Racing 4 powinny skierować swe kroki ku naszej Encyklopedii Gier. Z kolei pod tym adresem znajdziecie dokładny opis miast, które znajdą się w omawianej pozycji.

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.