Bizarre Creations zatwierdza listę miast dostępnych w PGR 4 i krytykuje małą pojemność DVD
Firma Bizarre Creations, twórca cyklu Project Gotham Racing (wcześniej Metropolis Street Racer), ujawniła finalną listę miast, po których będziemy mogli pościgać się w PGR 4. Wyjaśniła również na czym będą polegać modyfikacje, którym poddane zostaną trasy i miejscowości znane z trzeciej odsłony serii.
Firma Bizarre Creations, twórca cyklu Project Gotham Racing (wcześniej Metropolis Street Racer), ujawniła finalną listę miast, po których będziemy mogli pościgać się w PGR 4. Wyjaśniła również na czym będą polegać modyfikacje, którym poddane zostaną trasy i miejscowości znane z trzeciej odsłony serii.
Prezentacji dokonano za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej firmy. W zamieszczonym tam artykule czytamy, że gracze sprawdzą możliwości swoich samochodów na torach wytyczonych ulicami następujących miast:
- Makau (Chiny);
- Szanghaj (Chiny);
- Las Vegas (USA);
- Nowy Jork (USA);
- Sankt Petersburg (Rosja);
- Tokio (Japonia);
- Quebec (Kanada);
- Nurburgring (Niemcy);
- Londyn (Wlk. Brytania);
- testowy tor Michelin.
Z tekstu Bizarre Creations możemy również dowiedzieć się, na czym polegają zmiany, którym poddane zostały lokacje znane z Project Gotham Racing 3 (np. Nowy Jork). Okazuje się, że na liście modyfikacji przeważają drobne nowości, z których najważniejszymi wydaje się być: wpływ zmiennych warunków atmosferycznych na kolorystykę tras, liczne elementy dekoracyjne (np. kolorowe bandy), a także przemodelowana część zakrętów oraz dodane w niektórych przypadkach pobocze, mające chronić wirtualnych kierowców przez bliskimi kontaktami z bandami i innymi elementami wyznaczającym aktualny tor jazdy. Stare miasta i tory zostaną zatem opodobnione do nowych.
Autorzy Project Gotham Racing 4 nie omieszkali również ponarzekać na pewne ograniczenia w produkcji gry, które wynikały z małej pojemności płyty DVD. Według nich to właśnie ona jest główną przyczyną braku m.in. funkcji zmiany pór dnia, którą Bizarre Creations planowało umieścić pierwotnie w czwartej odsłonie PGR.
Osoby chcące dowiedzieć się nieco więcej na temat Project Gotham Racing 4 powinny skierować swe kroki ku naszej Encyklopedii Gier. Z kolei pod tym adresem znajdziecie dokładny opis miast, które znajdą się w omawianej pozycji.

GRYOnline
Gracze
- Microsoft
- X360
Komentarze czytelników
zanonimizowany409726 Generał
Dokladnie, ale z drugiej strony dla mnie (i innych posiadaczy premium i elite) jest to jak najbardziej na reke.
Haron Generał

jamkgh_rev02-> widać spanie w dzień mi nie służy ;)
zwracam honor
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

juz X1 pare lat temu dal mozliwosc cachowania gry co przyspieszalo loadingi/scenerie, teraz tez go wykorzystuja w 360 a wy dopiero teraz na ta mysl wpadacie :. Niebedzie takiej sytluacji ze grasz trase 1 a zeby zagrac trase 2 wlozyc dvd #2 w multi czy tez pozniejszego wlozenia dvd#1 np. w GTA bo miasto moze byc skopiowane na dysk a z plyty odczyt byl by misji, filmikow, muzyki,itp
FM iles tam na PS2 wymagal dodatkowej memorki (niebylo jej w zestawie :P)
zanonimizowany251643 Legend
Koktajl - a zdradź mi tajemnicę: ile masz wolnego miejsca na swoim HD na ten cache ? ;P
zanonimizowany408075 Generał
Pomyliły mi się wątki...
W każdym razie...
Wiadomość: Bizarre Creations zaprzecza problemom z PGR 4, wynikającym z małej pojemności płyty DVD
https://www.gry-online.pl/newsroom/bizarre-creations-zaprzecza-problemom-z-pgr-4-wynikajacym-z-malej-pojemnosci-plyty-dvd/ze8b0d