BioShock w przyszłości bez internetowej aktywacji

Ken Levine ze studia 2K Boston oznajmił w wywiadzie dla serwisu Joystiq, że w przyszłości gracze nie będą zmuszani do aktywacji gry BioShock przez Internet. Konieczność połączenia z siecią i limit to rozwiązania tymczasowe, mające utrudnić życie tym posiadaczom „blaszaków”, którzy zamierzają użytkować piracką wersję strzelaniny.

Krystian Smoszna

Ken Levine ze studia 2K Boston oznajmił w wywiadzie dla serwisu Joystiq, że w przyszłości gracze nie będą zmuszani do aktywacji gry BioShock przez Internet. Konieczność połączenia z siecią i limit to rozwiązania tymczasowe, mające utrudnić życie tym posiadaczom „blaszaków”, którzy zamierzają użytkować piracką wersję strzelaniny.

BioShock w przyszłości bez internetowej aktywacji - ilustracja #1

BioShock cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony graczy, trudno zatem dziwić się twórcom gry, że próbują wszelkimi sposobami trzymać produkt z dala od piratów. Niestety, zastosowane przez firmę 2K Games rozwiązania nie spotkały się z ciepłym przyjęciem „legalnych” użytkowników – limit instalacji oraz konieczność aktywacji gry przez sieć wywołały masę protestów, o czym przekonać mógł się każdy, kto odwiedził w ostatnich dniach forum na oficjalnej stronie koncernu.

Fani zadawali twórcom gry wiele pytań. Jedno z nich dotyczyło wspierania produktu np. za dziesięć lat. Może się przecież zdarzyć, że firma 2K Games zbankrutuje, serwery zostaną wyłączone, a BioShocka nie będzie dało się uruchomić. Do tego właśnie odniósł się Ken Levine zapewniając, że za jakiś czas zabezpieczenie zostanie zniesione. Kiedy dokładnie to się stanie, na razie nie wiadomo.

Levine odniósł się również do plotek dotyczących konwersji gry na konsolę PlayStation 3. Oświadczył on, że nie są prowadzone jakiekolwiek prace nad taką edycją, nie ma również żadnego tajnego planu dotyczącego publikacji programu na urządzenie wyprodukowane przez firmę Sony Corporation.

BioShock

BioShock

PC PlayStation Xbox Mobile
po premierze

Data wydania: 21 sierpnia 2007

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

8.7

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-09-01
09:44

M@rine Senator

M@rine
😃

Tyle że prędzej wyłączą obowiązek aktywacji internetowej niż tym bruteforcowym keygenem trafisz.

Komentarz: M@rine
2007-09-01
09:47

Kompo Legend

Kompo
😊

Złamano BioShocka. Ile im to zajęło? :)

Komentarz: Kompo
2007-09-01
09:51

Pan P. Senator

Pan P.

M@rine --> No niekoniecznie. Na kilku forach ludzie trafiali klucze po już po 3-4 godzinach. Zapuszczasz takie cuś na noc i podejrzewam, że rano masz oryginalną grę. :-)

Kompo --> Dwa tygodnie? Coś koło tego chiba.

Komentarz: Pan P.
2007-09-01
12:05

Lukxxx Generał

Kompo -> 10 dni

Komentarz: Lukxxx
2007-09-01
20:24

Aristos Generał

Aristos
😁
Komentarz: Aristos

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl