Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 września 2002, 00:18

autor: Janusz Burda

Anarchy Online - nowy patch, nowe możliwości

I ponownie dane mi jest pisać o grze z gatunku „massive multiplayer online”. Tym razem o znacznie młodszej niż Ultima Online, istniejącej na rynku zaledwie nieco ponad rok - Anarchy Online. Doczekała się ona dzisiaj kolejnego, oznaczonego numerem 14.5 uaktualnienia, wprowadzającego do gry nowe ciekawe elementy.

I ponownie dane mi jest pisać o grze z gatunku „massive multiplayer online”. Tym razem o znacznie młodszej niż Ultima Online, istniejącej na rynku zaledwie nieco ponad rok - Anarchy Online. Doczekała się ona dzisiaj kolejnego, oznaczonego numerem 14.5 uaktualnienia, wprowadzającego do gry nowe ciekawe elementy.

A oto kilka z ważniejszych elementów, jakie udostępnia to uaktualnienie:

  • Nastąpiła zmiana w układzie politycznym na planecie, na której toczy się akcja gry. Rozwiązana został rada rządząca do tej pory jedną ze stron zwaśnionych stron - Council of Truth, a na planecie wylądowały siły pokojowe.
  • Wprowadzone zostało ponad 150 tzw. dynacamps, miejsc, w których można spotkać szczególnie silne potwory. Spotkani tam przeciwnicy z pewnością nie dadzą się łatwo zabić, jednak, gdy zostaną pokonani pozostawią po sobie cenne przedmioty, a ich pogromcy otrzymają stosowną ilość punktów doświadczenia.
  • Pojawili się kolejni NPC’owie (postacie sterowane przez komputer), u których można otrzymać nowe zadania do wykonania.
  • Wprowadzonych zostało wiele nowych przedmiotów (np. nowe implanty pochodzące z mającego pojawić się w dodatku Shadowlands miasta Jobe), maksymalna jakość niektórych, dostępnych do tej pory przedmiotów (np. części uzbrojenia) podniesiona została z poziomu 200 na 220.

Wymienione powyżej modyfikacje to oczywiście jedynie fragment wprowadzonych zmian. Dokładną ich listę znajdziecie tutaj.