Według informacji podanych przez korporację wydawniczą Atari, już ponad pół miliona (!) internautów odwiedziło oficjalną stronę internetową gry DRIV3R, aby obejrzeć krótkometrażowy film promocyjny, pt. „Run The Gauntlet”. Za produkcję obrazu odpowiada wytwórnia Ridley Scott Associates, natomiast pełna wersja opisywanego tytułu powinna trafić do sklepów pierwszego dnia czerwca bieżącego roku.
Krzysztof Bartnik
Według informacji podanych przez korporację wydawniczą Atari, już ponad pół miliona (!) internautów odwiedziło oficjalną stronę internetową gry DRIV3R, aby obejrzeć krótkometrażowy film promocyjny, pt. „Run The Gauntlet”. Za produkcję obrazu odpowiada wytwórnia Ridley Scott Associates, natomiast pełna wersja opisywanego tytułu powinna trafić do sklepów pierwszego dnia czerwca bieżącego roku.
Wraz z powyższą nowiną, nota bene świadczącą o olbrzymim zainteresowaniu nadchodzącą pozycją, developerzy ze studia Reflections Interactive opublikowali także kilka nowych screenshotów - poniżej znajdziecie trzy wybrane zdjęcia:



Więcej informacji o DRIV3R:
Więcej:Ubisoft sprzedał prawa do 5 gier. Nowy właściciel szuka sposobów na dalszy rozwój tych serii
GRYOnline
Gracze