Nie da się ukryć, że trailer to w dzisiejszych czasach jedna z najpopularniejszych form prezentacji kolejnych procesów powstawania gry. W przypadku nadciągających wielkimi krokami hitów, a takimi będą z pewnością w tym roku Doom 3, czy Half-Life 2, każdy nowy film obrazujący ich działanie, wyczekiwany jest w niemniejszym stopniu, co grywalne demo. Dlatego biorąc pod uwagę dzisiejsze znaczenie trailerów, nie powinna nikogo dziwić inicjatywa serwisu GameSpy, który postanowił zrobić kolejne podsumowanie i zebrać do kupy 10 najlepszych prezentacji video, jakie mogliśmy oglądać w minionym roku.
Nie da się ukryć, że trailer to w dzisiejszych czasach jedna z najpopularniejszych form prezentacji kolejnych procesów powstawania gry. W przypadku nadciągających wielkimi krokami hitów, a takimi będą z pewnością w tym roku Doom 3, czy Half-Life 2, każdy nowy film obrazujący ich działanie, wyczekiwany jest w niemniejszym stopniu, co grywalne demo. Dlatego biorąc pod uwagę dzisiejsze znaczenie trailerów, nie powinna nikogo dziwić inicjatywa serwisu GameSpy, który postanowił zrobić kolejne podsumowanie i zebrać do kupy 10 najlepszych prezentacji video, jakie mogliśmy oglądać w minionym roku.
Większość spośród wyróżnionych przez serwis filmów, to przyszłe hity, będące w dodatku kolejnymi częściami znanych serii: Metal Gear Solid 3, Doom 3, Half-Life 2, czy Halo 2. Nic w tym zresztą dziwnego – to właśnie tych tytułów gracze oczekują najbardziej. Poza tym pojawiły się filmy zbiorcze z targów E3 i Tokyo Games Show i prezentacja przyspieszająca bicie serca każdego mężczyzny: Dead or Alive: Xtreme Beach Volleyball.
A oto i ostateczne wyniki:
Artykuł, zawierający krótkie podsumowania i przyczyny, dla których wymienione wyżej filmy znalazły się w rankingu, znajdziecie w tym miejscu.
Więcej:Luther - popularny serial kryminalny może powrócić jako film
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.