Firmy

Bohemia Interactive

Bohemia Interactive to producent i wydawca gier.

Oficjalna strona firmy Bohemia Interactive, Facebook

Najpopularniejsze gry wyprodukowane przez Bohemia Interactive

DayZ

DayZ

13 grudnia 2018

Akcji

DayZ
Operation Flashpoint: Cold War Crisis

Operation Flashpoint: Cold War Crisis

22 czerwca 2001

Akcji

Operation Flashpoint: Cold War Crisis
Arma III

Arma III

12 września 2013

Akcji

Arma III
Arma Reforger

Arma Reforger

16 listopada 2023

Akcji

Arma Reforger
Arma 4

Arma 4

2027

Akcji

Arma 4
Arma: Cold War Assault

Arma: Cold War Assault

9 sierpnia 2011

Akcji

Arma: Cold War Assault

Czeskie studio deweloperskie z siedzibą w Pradze, które tworzy gry przeznaczone na komputery osobiste, konsole i urządzenia mobilne. Debiutancki projekt tego zespołu, czyli gra Operation Flashpoint: Cold War Crisis, przyniósł mu światową sławę; dużą popularnością cieszą się również jego kolejne dzieła, wśród których prym wiedzie seria ArmA. Bohemia Interactive jest także wydawcą niektórych swoich gier.

Historia

Od Operation Flashpoint…

Studio Bohemia Interactive rozpoczęło działalność w 1999 roku. Założycielami firmy byli: Marek Španěl, Ondřej Španěl oraz Slavomír Pavlíček. Debiutanckim dziełem zespołu miała być strzelanka zainspirowana przez kultowe River Raid, jednak ze względu na niewielki potencjał tego projektu, z czasem przeobraził się on w realistycznego FPS-a o kodowej nazwie Poseidon. W międzyczasie twórcy pomogli ekipie Centauri Production w stworzeniu gry Fairy Tale: About Father Frost, Ivan and Nastya, znanej w Polsce pod tytułem Baśń o Dziadku Mrozie, Iwanie i Nastce.

Poseidon rodził się w bólach, trzykrotnie zmieniając wydawcę, by ostatecznie trafić na komputery osobiste w czerwcu 2001 roku, jako wydane przez firmę Codemasters Operation Flashpoint: Cold War Crisis. W ciągu trzech miesięcy od premiery tytuł znalazł ponad pół miliona nabywców, co pozwoliło jego autorom rozpocząć pracę nad kolejnymi projektami.

Celem deweloperów stało się nie tylko wzbogacenie swego debiutanckiego dzieła o dodatkową zawartość, lecz także stworzenie jego konwersji na pierwszego Xboksa oraz przygotowanie drugiej części. Edycja na konsolę Microsoftu powstawała przez cztery lata – wydana pod tytułem Operation Flashpoint: Elite nie odniosła sukcesu, czego powodem była przede wszystkim zbliżająca się premiera Xboksa 360. W międzyczasie deweloperzy pracowali również nad strzelanką osadzoną na Dzikim Zachodzie, jednak ostatecznie projekt został anulowany.

Po premierze Elite Bohemia Interactive skoncentrowało się na przygotowaniu pełnoprawnej kontynuacji swojego pierwszego dzieła, o kodowej nazwie Game 2. Firma Codemasters nie była jednak zadowolona z postępów, w związku z czym zaczęła rozglądać się za pomocą z zewnątrz. Po tym, jak ekipa wyraziła kategoryczny sprzeciw, drogi obu firm ostatecznie się rozeszły. W efekcie Codemasters zachowało prawa do marki Operation Flashpoint przez, zaś Bohemia popadła w finansowe tarapaty.

…do serii ArmA

Przed bankructwem Bohemia Interactive zdołało się uchronić dzięki swemu kolejnemu dziełu. Projekt, oparty na silniku napędzającym Operation Flashpoint: Elite, zyskał tytuł ArmA: Armed Assault. Produkcja, którą studio wydało własnym sumptem, trafiła na komputery osobiste w 2006 roku, odnosząc sukces finansowy. W 2007 roku autorzy oddali w ręce graczy rozszerzenie zatytułowane Queen’s Gambit, po czym skoncentrowali się na tworzeniu jej pełnoprawnego sequela.

ArmA II zadebiutowała w 2009 roku, konkurując ze stworzonym przez Codemasters Operation Flashpoint: Dragon Rising. Zarówno sprzedaż, jak i oceny przyznawane temu tytułowi były bardzo dobre, w związku z czym w kolejnych latach autorzy poświęcili się przygotowywaniu rozszerzeń (Operation Arrowhead, British Armed Forces, Private Military Company, Reinforcements, Army of the Czech Republic) oraz produkcji nieco mniejszego kalibru, zatytułowanej Take on Helicopters. Ponadto w 2011 roku zadebiutowała odświeżona wersja gry Operation Flashpoint: Cold War Crisis, czyli Arma: Cold War Assault.

Seria, która cieszyła się dużą popularnością, miała doczekać się trzeciej odsłony. Co ciekawe, deweloperzy rozważali początkowo osadzenie jej akcji w przyszłości, a także wzbogacenie mechaniki o elementy RPG, jednak ostatecznie wycofali się z tego pomysłu, wracając do współczesnego „settingu”.

W 2012 roku dwóch Czechów zostało przyłapanych na greckiej wyspie Lemnos na fotografowaniu instalacji wojskowych, za co groził im wyrok dwudziestu lat pozbawienia wolności. Jak się okazało niedługo później, byli to pracownicy studia Bohemia Interactive. Po 129 dniach pobytu w więzieniu, interwencji prezydenta Czech Václava Klausa, a także wysłaniu do greckiego rządu petycji podpisanej przez graczy, deweloperzy zostali uwolnieni. W międzyczasie na sklepowych półkach pojawiła się kolejna gra studia, czyli strategia zatytułowana Carrier Command: Gaea Mission.

Pokłosiem wydarzeń z 2012 roku była zmiana miejsca akcji gry Arma III z wyspy Lemnos na fikcyjną Altis. Produkcja zadebiutowała w sierpniu 2013 roku, odnosząc sukces artystyczny i komercyjny. Nie było to zatem ostatnie słowo twórców w temacie rozwoju marki – jeszcze w 2013 roku zadebiutował taktyczny spin-off serii, czyli Arma Tactics (wydany na komputery osobiste i konsole), z kolei w 2016 roku w sprzedaży pojawiło się zarówno duże rozszerzenie do Arma III (nazwane Apex), jak i kolejna mobilna produkcja, czyli Arma Mobile Ops. Jeszcze jeden rozbudowany dodatek do trzeciej Army, czyli Laws of War, oddano w ręce graczy w 2017 roku.

Nie tylko realistyczne strzelanki

Cofnijmy się na moment do roku 2012, kiedy to Dean Hall, pracujący wówczas w Bohemia Interactive, opublikował modyfikację do drugiej odsłony Arma, zatytułowaną DayZ. Popularność moda przerosła oczekiwania studia, a Hallowi zlecono przeobrażenie go w samodzielną produkcję. DayZ zadebiutowało w steamowym Wczesnym dostępie w grudniu 2013 roku, z kolei Hall opuścił szeregi Bohemia Interactive kilka miesięcy później.

W listopadzie 2016 roku Bohemia Interactive ogłosiło, że pod szyldem Bohemia Incubator będzie pracować nad eksperymentalnymi pozycjami, w których powstawanie zamierza angażować społeczność graczy. Rok 2017 przyniósł natomiast premierę kolejnego dzieła studia, czyli symulacyjnego Take on Mars.

Swoją następną produkcję Bohemia Interactive zapowiedziało w czerwcu 2018 roku. Mowa o multiplayerowej strzelance z elementami survivalu, zatytułowanej Vigor. 19 września 2019 roku pełna wersja tej produkcji pojawiła się na Xboksie One, w 2020 roku tytuł trafił natomiast na PlayStation 4 i 5, Xboksy Series X/S oraz Nintendo Switch. Vigor doczekał się w najlepszym wypadku umiarkowanie ciepłego przyjęcia; średnia ocen dla jego wersji na Xboksa One wynosiła 61/100 (według serwisu Metacritic).

W międzyczasie deweloperzy stworzyli jeszcze jeden dodatek do gry Arma III: Contact oferował nową kampanię obracającą się wokół pierwszego kontaktu z obcą cywilizacją, do którego doszło w Liwonii – fikcyjnym kraju inspirowanym Polską. Niedługo później Liwonia pojawiła się również w grze DayZ, za sprawą dużego rozszerzenia zatytułowanego po prostu Livonia.

Ponadto w grudniu 2019 roku Bohemia Interactive oddało nam do dyspozycji pełną wersję survivalowego sandboksa pod tytułem Ylands, który od listopada 2016 roku tkwił w fazie Wczesnego dostępu. Podobnie jak Vigor, omawiana produkcja nie wzbudziła zachwytów i otrzymała jedynie „mieszane” recenzje na platformie Steam.

Wreszcie w maju 2022 roku deweloperzy ujawnili, jaka przyszłość czeka serię Arma. Jak się okazało, twórcy pracowali nad dwiema produkcjami. Pierwszą z nich była pełnoprawna, czwarta odsłona cyklu, natomiast drugim – Arma Reforger, czyli sieciowa strzelanka, będąca swoistym testem Enfusion, czyli nowego silnika graficznego, napędzającego obydwa projekty.

Arma Reforger powstawała z myślą o komputerach osobistych, Xboksach Series X/S oraz PlayStation 5. Na PC i platformie Microsoftu tytuł zadebiutował w ramach wczesnego dostępu 17 maja 2022 roku. Szybko wyszło na jaw, że pozycja boryka się z wieloma problemami, a liczbę występujących w niej bugów można było określić jako zatrważającą. Czarę goryczy przelewał fakt, że na platformie Steam sprzedawano ją za 99 zł. W związku z powyższym, gracze i tak okazali się dla niej łaskawi, bowiem otrzymała ona od nich „mieszane” recenzje. Niemniej, autorzy szybko przystąpili do pracy nad łatkami, które ukazywały się regularnie na przestrzeni kolejnych miesięcy.

Gry w produkcji

Lista wszystkich gier będących w produkcji przez Bohemia Interactive.

Wyprodukowane gry

Lista wszystkich gier wyprodukowanych przez Bohemia Interactive.

Czeskie studio deweloperskie z siedzibą w Pradze, które tworzy gry przeznaczone na komputery osobiste, konsole i urządzenia mobilne. Debiutancki projekt tego zespołu, czyli gra Operation Flashpoint: Cold War Crisis, przyniósł mu światową sławę; dużą popularnością cieszą się również jego kolejne dzieła, wśród których prym wiedzie seria ArmA. Bohemia Interactive jest także wydawcą niektórych swoich gier.

Historia

Od Operation Flashpoint…

Studio Bohemia Interactive rozpoczęło działalność w 1999 roku. Założycielami firmy byli: Marek Španěl, Ondřej Španěl oraz Slavomír Pavlíček. Debiutanckim dziełem zespołu miała być strzelanka zainspirowana przez kultowe River Raid, jednak ze względu na niewielki potencjał tego projektu, z czasem przeobraził się on w realistycznego FPS-a o kodowej nazwie Poseidon. W międzyczasie twórcy pomogli ekipie Centauri Production w stworzeniu gry Fairy Tale: About Father Frost, Ivan and Nastya, znanej w Polsce pod tytułem Baśń o Dziadku Mrozie, Iwanie i Nastce.

Poseidon rodził się w bólach, trzykrotnie zmieniając wydawcę, by ostatecznie trafić na komputery osobiste w czerwcu 2001 roku, jako wydane przez firmę Codemasters Operation Flashpoint: Cold War Crisis. W ciągu trzech miesięcy od premiery tytuł znalazł ponad pół miliona nabywców, co pozwoliło jego autorom rozpocząć pracę nad kolejnymi projektami.

Celem deweloperów stało się nie tylko wzbogacenie swego debiutanckiego dzieła o dodatkową zawartość, lecz także stworzenie jego konwersji na pierwszego Xboksa oraz przygotowanie drugiej części. Edycja na konsolę Microsoftu powstawała przez cztery lata – wydana pod tytułem Operation Flashpoint: Elite nie odniosła sukcesu, czego powodem była przede wszystkim zbliżająca się premiera Xboksa 360. W międzyczasie deweloperzy pracowali również nad strzelanką osadzoną na Dzikim Zachodzie, jednak ostatecznie projekt został anulowany.

Po premierze Elite Bohemia Interactive skoncentrowało się na przygotowaniu pełnoprawnej kontynuacji swojego pierwszego dzieła, o kodowej nazwie Game 2. Firma Codemasters nie była jednak zadowolona z postępów, w związku z czym zaczęła rozglądać się za pomocą z zewnątrz. Po tym, jak ekipa wyraziła kategoryczny sprzeciw, drogi obu firm ostatecznie się rozeszły. W efekcie Codemasters zachowało prawa do marki Operation Flashpoint przez, zaś Bohemia popadła w finansowe tarapaty.

…do serii ArmA

Przed bankructwem Bohemia Interactive zdołało się uchronić dzięki swemu kolejnemu dziełu. Projekt, oparty na silniku napędzającym Operation Flashpoint: Elite, zyskał tytuł ArmA: Armed Assault. Produkcja, którą studio wydało własnym sumptem, trafiła na komputery osobiste w 2006 roku, odnosząc sukces finansowy. W 2007 roku autorzy oddali w ręce graczy rozszerzenie zatytułowane Queen’s Gambit, po czym skoncentrowali się na tworzeniu jej pełnoprawnego sequela.

ArmA II zadebiutowała w 2009 roku, konkurując ze stworzonym przez Codemasters Operation Flashpoint: Dragon Rising. Zarówno sprzedaż, jak i oceny przyznawane temu tytułowi były bardzo dobre, w związku z czym w kolejnych latach autorzy poświęcili się przygotowywaniu rozszerzeń (Operation Arrowhead, British Armed Forces, Private Military Company, Reinforcements, Army of the Czech Republic) oraz produkcji nieco mniejszego kalibru, zatytułowanej Take on Helicopters. Ponadto w 2011 roku zadebiutowała odświeżona wersja gry Operation Flashpoint: Cold War Crisis, czyli Arma: Cold War Assault.

Seria, która cieszyła się dużą popularnością, miała doczekać się trzeciej odsłony. Co ciekawe, deweloperzy rozważali początkowo osadzenie jej akcji w przyszłości, a także wzbogacenie mechaniki o elementy RPG, jednak ostatecznie wycofali się z tego pomysłu, wracając do współczesnego „settingu”.

W 2012 roku dwóch Czechów zostało przyłapanych na greckiej wyspie Lemnos na fotografowaniu instalacji wojskowych, za co groził im wyrok dwudziestu lat pozbawienia wolności. Jak się okazało niedługo później, byli to pracownicy studia Bohemia Interactive. Po 129 dniach pobytu w więzieniu, interwencji prezydenta Czech Václava Klausa, a także wysłaniu do greckiego rządu petycji podpisanej przez graczy, deweloperzy zostali uwolnieni. W międzyczasie na sklepowych półkach pojawiła się kolejna gra studia, czyli strategia zatytułowana Carrier Command: Gaea Mission.

Pokłosiem wydarzeń z 2012 roku była zmiana miejsca akcji gry Arma III z wyspy Lemnos na fikcyjną Altis. Produkcja zadebiutowała w sierpniu 2013 roku, odnosząc sukces artystyczny i komercyjny. Nie było to zatem ostatnie słowo twórców w temacie rozwoju marki – jeszcze w 2013 roku zadebiutował taktyczny spin-off serii, czyli Arma Tactics (wydany na komputery osobiste i konsole), z kolei w 2016 roku w sprzedaży pojawiło się zarówno duże rozszerzenie do Arma III (nazwane Apex), jak i kolejna mobilna produkcja, czyli Arma Mobile Ops. Jeszcze jeden rozbudowany dodatek do trzeciej Army, czyli Laws of War, oddano w ręce graczy w 2017 roku.

Nie tylko realistyczne strzelanki

Cofnijmy się na moment do roku 2012, kiedy to Dean Hall, pracujący wówczas w Bohemia Interactive, opublikował modyfikację do drugiej odsłony Arma, zatytułowaną DayZ. Popularność moda przerosła oczekiwania studia, a Hallowi zlecono przeobrażenie go w samodzielną produkcję. DayZ zadebiutowało w steamowym Wczesnym dostępie w grudniu 2013 roku, z kolei Hall opuścił szeregi Bohemia Interactive kilka miesięcy później.

W listopadzie 2016 roku Bohemia Interactive ogłosiło, że pod szyldem Bohemia Incubator będzie pracować nad eksperymentalnymi pozycjami, w których powstawanie zamierza angażować społeczność graczy. Rok 2017 przyniósł natomiast premierę kolejnego dzieła studia, czyli symulacyjnego Take on Mars.

Swoją następną produkcję Bohemia Interactive zapowiedziało w czerwcu 2018 roku. Mowa o multiplayerowej strzelance z elementami survivalu, zatytułowanej Vigor. 19 września 2019 roku pełna wersja tej produkcji pojawiła się na Xboksie One, w 2020 roku tytuł trafił natomiast na PlayStation 4 i 5, Xboksy Series X/S oraz Nintendo Switch. Vigor doczekał się w najlepszym wypadku umiarkowanie ciepłego przyjęcia; średnia ocen dla jego wersji na Xboksa One wynosiła 61/100 (według serwisu Metacritic).

W międzyczasie deweloperzy stworzyli jeszcze jeden dodatek do gry Arma III: Contact oferował nową kampanię obracającą się wokół pierwszego kontaktu z obcą cywilizacją, do którego doszło w Liwonii – fikcyjnym kraju inspirowanym Polską. Niedługo później Liwonia pojawiła się również w grze DayZ, za sprawą dużego rozszerzenia zatytułowanego po prostu Livonia.

Ponadto w grudniu 2019 roku Bohemia Interactive oddało nam do dyspozycji pełną wersję survivalowego sandboksa pod tytułem Ylands, który od listopada 2016 roku tkwił w fazie Wczesnego dostępu. Podobnie jak Vigor, omawiana produkcja nie wzbudziła zachwytów i otrzymała jedynie „mieszane” recenzje na platformie Steam.

Wreszcie w maju 2022 roku deweloperzy ujawnili, jaka przyszłość czeka serię Arma. Jak się okazało, twórcy pracowali nad dwiema produkcjami. Pierwszą z nich była pełnoprawna, czwarta odsłona cyklu, natomiast drugim – Arma Reforger, czyli sieciowa strzelanka, będąca swoistym testem Enfusion, czyli nowego silnika graficznego, napędzającego obydwa projekty.

Arma Reforger powstawała z myślą o komputerach osobistych, Xboksach Series X/S oraz PlayStation 5. Na PC i platformie Microsoftu tytuł zadebiutował w ramach wczesnego dostępu 17 maja 2022 roku. Szybko wyszło na jaw, że pozycja boryka się z wieloma problemami, a liczbę występujących w niej bugów można było określić jako zatrważającą. Czarę goryczy przelewał fakt, że na platformie Steam sprzedawano ją za 99 zł. W związku z powyższym, gracze i tak okazali się dla niej łaskawi, bowiem otrzymała ona od nich „mieszane” recenzje. Niemniej, autorzy szybko przystąpili do pracy nad łatkami, które ukazywały się regularnie na przestrzeni kolejnych miesięcy.

Nadciągające gry

Lista wszystkich nadciągających gier które wyda Bohemia Interactive.

Wydane gry

Lista wszystkich gier wydanych przez Bohemia Interactive.

Wiadomości o firmie Bohemia Interactive

Najpopularniejsze dema Steam Next Fest. Na bogatej gatunkowo liście nie zabrakło gry z Polski

Najpopularniejsze dema Steam Next Fest. Na bogatej gatunkowo liście nie zabrakło gry z Polski

Przyjrzeliśmy się temu, jakie dema cieszą się obecnie największym wzięciem na podczas nowej edycji Festiwalu Steam Next.

gry

Adrian Werner

15 października 2025 14:40

Najpopularniejsze dema Steam Next Fest. Na bogatej gatunkowo liście nie zabrakło gry z Polski
Nowe survivalowe RPG z otwartym światem mocno przykuło uwagę graczy na Steam. Już teraz Everwind stało się bardzo wyczekiwaną grą

Nowe survivalowe RPG z otwartym światem mocno przykuło uwagę graczy na Steam. Już teraz Everwind stało się bardzo wyczekiwaną grą

Polska gra RPG z otwartym światem i elementami survivalowymi cieszy się dużą popularnością na platformie Steam. Everwind pozwoli nam przemierzyć krainę złożoną z wysp unoszących się w powietrzu.

gry

Krystian Pieniążek

15 października 2025 06:44

Nowe survivalowe RPG z otwartym światem mocno przykuło uwagę graczy na Steam. Już teraz Everwind stało się bardzo wyczekiwaną grą
Realistyczna strzelanka Arma Reforger stała się o 100 procent bardziej ekscytująca dla fanów trybu dla jednego gracza

Realistyczna strzelanka Arma Reforger stała się o 100 procent bardziej ekscytująca dla fanów trybu dla jednego gracza

Materiały z kampanii dla pojedynczego gracza do Arma Reforger trafiają do sieci. Nowa mapa ukaże się w ramach następnej dużej aktualizacji.

gry

Zuzanna Domeradzka

22 września 2025 18:44

Realistyczna strzelanka Arma Reforger stała się o 100 procent bardziej ekscytująca dla fanów trybu dla jednego gracza
Twórcy ultrarealistycznej strzelanki chcieli zabić ćwieka graczom, ale tajemnica została odkryta bardzo szybko. Arma Reforger otrzyma niespodziewaną atrakcję

Twórcy ultrarealistycznej strzelanki chcieli zabić ćwieka graczom, ale tajemnica została odkryta bardzo szybko. Arma Reforger otrzyma niespodziewaną atrakcję

Studio Bohemia Interactive wypuściło grafikę, która zawierała ukrytą wiadomość dla społeczności. Fani jednak szybko „połączyli kropki” i ją rozszyfrowali.

gry

Maciej Gaffke

2 września 2025 20:42

Twórcy ultrarealistycznej strzelanki chcieli zabić ćwieka graczom, ale tajemnica została odkryta bardzo szybko. Arma Reforger otrzyma niespodziewaną atrakcję
W Arma 4 zobaczymy mapy nawet do 900 km2. Deweloper tłumaczy, dlaczego Unreal Engine nie podołałby temu zadaniu

W Arma 4 zobaczymy mapy nawet do 900 km2. Deweloper tłumaczy, dlaczego Unreal Engine nie podołałby temu zadaniu

Arma 4 ma zaoferować naprawdę gigantyczne pole walki, czego studio Bohemia Interactive nie osiągnęłoby z pomocą popularnych silników do gier.

gry

Jakub Błażewicz

20 sierpnia 2025 14:15

W Arma 4 zobaczymy mapy nawet do 900 km2. Deweloper tłumaczy, dlaczego Unreal Engine nie podołałby temu zadaniu
Gra trafiła do PS Plus i ma duże problemy. Serwery nie były gotowe na tak olbrzymie zainteresowanie, mimo starań twórców

Gra trafiła do PS Plus i ma duże problemy. Serwery nie były gotowe na tak olbrzymie zainteresowanie, mimo starań twórców

Udostępnienie DayZ w usłudze PS Plus okazało się ogromnym sukcesem – w ciągu pierwszego dnia survival od Bohemia Interactive przyciągnął setki tysięcy nowych graczy. Popularność gry szybko jednak doprowadziła do poważnych problemów z serwerami.

gry

Kamil Kleszyk

6 sierpnia 2025 17:09

Gra trafiła do PS Plus i ma duże problemy. Serwery nie były gotowe na tak olbrzymie zainteresowanie, mimo starań twórców
Od dzisiaj w PS Plus: trzy arcyciekawe gry dla wszystkich subskrybentów i mały prezent

Od dzisiaj w PS Plus: trzy arcyciekawe gry dla wszystkich subskrybentów i mały prezent

Sierpniowe gry PS Plus od dzisiaj dostępne dla wszystkich abonentów usługi, a wśród nich popularny survival, doceniony souslike i niespodzianka dla wyjątkowych fanów.

gry

Piotr Doroń

5 sierpnia 2025 09:54

Od dzisiaj w PS Plus: trzy arcyciekawe gry dla wszystkich subskrybentów i mały prezent
PS Plus na sierpień 2025 z trzema grami, a wśród nich jeden z najlepszych soulslike’ów i popularny postapokaliptyczny survival

PS Plus na sierpień 2025 z trzema grami, a wśród nich jeden z najlepszych soulslike’ów i popularny postapokaliptyczny survival

Sony ogłosiło, jakie tytuły trafią do PS Plusa w sierpniu 2025 roku. Wśród nadchodzących gier znajdzie się choćby Lies of P od studia Round8.

gry

Maciej Gaffke

29 lipca 2025 18:55

PS Plus na sierpień 2025 z trzema grami, a wśród nich jeden z najlepszych soulslike’ów i popularny postapokaliptyczny survival
Pamiętacie tę mapę z Operation Flashpoint? W Arma Reforger wraca w odświeżonej wersji, są pierwsze screeny

Pamiętacie tę mapę z Operation Flashpoint? W Arma Reforger wraca w odświeżonej wersji, są pierwsze screeny

Zespół Bohemia Interactive pokazał wreszcie odświeżoną wersję mapy znanej z Operation Flashpoint. Kolguyev wkrótce trafi do Arma Reforger.

gry

Adrian Werner

22 lipca 2025 12:58

Pamiętacie tę mapę z Operation Flashpoint? W Arma Reforger wraca w odświeżonej wersji, są pierwsze screeny
Popularny postapokaliptyczny survival rzuci graczy na największą mapę w swojej historii, prosto w objęcia niebezpiecznego pustynnego pustkowia. Oto DayZ: Badlands

Popularny postapokaliptyczny survival rzuci graczy na największą mapę w swojej historii, prosto w objęcia niebezpiecznego pustynnego pustkowia. Oto DayZ: Badlands

Studio Bohemia Interactive zapowiedziało trzeci dodatek do DayZ. Badlands zabierze nas na pustynię i przyniesie mnóstwo wyzwań.

gry

Michał Serwicki

27 czerwca 2025 18:02

Popularny postapokaliptyczny survival rzuci graczy na największą mapę w swojej historii, prosto w objęcia niebezpiecznego pustynnego pustkowia. Oto DayZ: Badlands

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl