Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Redakcja poleca gry 2002

Na poniższej liście znajdują się gry wydane w 2002 roku, którym redakcja przyznała znak rekomendacji.

Mafia: The City of Lost Heaven
Mafia: The City of Lost Heaven

Akcji 29 sierpnia 2002

Trójwymiarowa gra akcji, przenosząca graczy do Ameryki lat 30. XX wieku, w czasy rozkwitu przestępczego podziemia. Twórcą gry jest czeskie studio Illusion Softworks, znane przede wszystkim z wysoko ocenianej taktycznej strzelaniny Hidden & Dangerous. Fabuła przedstawia historię początkującego gangstera, Tommy’ego Angelo, który, wykonując zlecenia wpływowej mafijnej rodziny, stawia pierwsze kroki w przestępczym półświatku. Rozgrywka sprowadza się do eksploracji wirtualnego miasta i realizacji kolejnych misji fabularnych, wzbogaconych licznymi wątkami pobocznymi. Podczas zabawy nie brakuje ulicznych strzelanin, napadów na banki, pościgów samochodowych czy nawet morderstw na zlecenie. Twórcy zadbali o sugestywne odtworzenie klimatu Ameryki lat 30., nie zapominając o charakterystycznych dla tego okresu modelach broni czy samochodów. Dzięki zaawansowanemu silnikowi graficznemu Insanity 2 wykreowano interaktywne, tętniące życiem miasto z ruchem ulicznym i zmieniającymi się porami roku.

PC

The Elder Scrolls III: Morrowind
The Elder Scrolls III: Morrowind

RPG 1 maja 2002

Trzecia część epickiego cyklu gier RPG akcji, zapoczątkowanego w 1994 roku przez studio Bethesda. Fabuła gry przenosi nas ponownie do znanego z poprzednich odsłon świata Tamriel, a konkretnie do jego tytułowej prowincji Morrowind. Wcielamy się w postać więźnia, który zostaje uwolniony przez cesarza i wysłany z tajną misją. Wkrótce okazuje się, iż nasz protoplasta jest wcieleniem legendarnego bohatera Nerevara, a jego zadaniem jest powstrzymać zło zagrażające krainie. Kierowana przez nas postać może należeć do jednej z 10 ras i aż 21 klas, a jej rozwój jest ściśle uzależniony od woli i działań gracza. Sporą elastyczność pozostawiono także w kwestii wyboru i kolejności realizacji poszczególnych zadań. Za sprawą nowoczesnego silnika 3D, oprawa gry stanowi istotny skok jakościowy w porównaniu z wcześniejszymi częściami cyklu, zaś dzięki specjalnemu edytorowi otrzymujemy ogromne możliwości dowolnej niemal edycji świata gry.

PC

Warcraft III: Reign of Chaos
Warcraft III: Reign of Chaos

Strategiczne 3 lipca 2002

Trzecia odsłona kultowej serii osadzonych w realiach fantasy strategii czasu rzeczywistego, zapoczątkowanej w 1994 roku przez studio Blizzard. Akcja gry przenosi nas ponownie do znanej z poprzednich części krainy Azeroth, gdzie siły ludzi, orków i nocnych elfów stawiają czoła inwazji nieumarłych, zwanych Plagą albo Nocnym Legionem. Mechanika rozgrywki czerpie z klasycznych rozwiązań cyklu, ale nie obyło się bez kilku nowości. Najważniejszą z nich jest wprowadzenie właściwych dla każdej rasy bohaterów, którzy w trakcie gry zyskują doświadczenie, a ich umiejętności specjalne są przydatnym wsparciem podczas walki. W trzeciej części gry szczególny nacisk położono na fabułę, której szczegóły poznajemy z licznych animowanych przerywników. Warcraft III posiada także zaawansowany tryb multiplayer, pozwalający na zabawę w kilku trybach rozgrywki poprzez sieć Battle.net. Dodatkową atrakcję stanowi rozbudowany edytor, pozwalający na zmianę niemal każdego elementu gry.

PC

Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto III

Akcji 21 maja 2002

Kolejna część kontrowersyjnego cyklu gier akcji, zapoczątkowanego w 1997 roku. Za jej powstanie odpowiadają twórcy oryginału ze szkockiego studia DMA Design, działający obecnie pod skrzydłami firmy Rockstar. Trzecia odsłona gry wprowadza do serii istną rewolucję, po raz pierwszy przenosząc graczy do otwartego i tętniącego życiem, w pełni trójwymiarowego świata, stworzonego dzięki technologii RenderWare. W grze przenosimy się do miasta Liberty City, stanowiącego wirtualną adaptację Nowego Jorku. Bohaterem gry jest młody chłopak imieniem Claude, który marzy o tym by stać się bossem przestępczego świata i dokonać zemsty na ludziach, którzy o mało co nie wpędzili go do więzienia. Fabuła jest nieliniowa i sprowadza się do realizacji kolejnych zadań, zlecanych przez kilkunastu mafijnych szefów. W ich wykonaniu pomoże nam całkiem spory arsenał broni, a także dziesiątki pojazdów, którymi - wzorem poprzednich odsłon - możemy poruszać się bez żadnych ograniczeń.

PC

Gothic II
Gothic II

RPG 29 listopada 2002

Bezpośredni sequel bestsellerowej gry RPG studia Piranha Bytes z 2001 roku. Gra kontynuuje fabułę poprzedniczki, przenosząc nas ponownie do fantastycznej krainy Myrtany, w której trwa walka pomiędzy siłami dobra i zła. Tym razem nasz bezimienny bohater stawi czoła Armii Ciemności dowodzonej przez Smoki, wezwane przez głównego antagonistę pierwszej części – demona Śniącego. Aby odzyskać siły i utracone zdolności, nasz protoplasta będzie musiał przyłączyć się do jednego z trzech stronnictw i odnaleźć lorda Hagena, którego pomoc będzie niezbędna w pokonaniu zła. W porównaniu z poprzednią odsłoną gry, akcja Gothica II toczy się w znacznie bardziej rozległych i zróżnicowanych lokacjach, zaś fabuła jest bardziej nieliniowa i oferuje szereg zadań dodatkowych, wykonywanych na zlecenie rozmaitych gildii. W grze pojawia się cała masa nowych broni, ekwipunku oraz potworów, którym będziemy musieli sprostać. Znaczącej poprawie uległa też AI postaci niezależnych oraz oprawa graficzna tytułu.

PC

Syberia
Syberia

Przygodowe 18 czerwca 2002

Gra przygodowa zaprojektowana przez Benoita Sokala, słynnego belgijskiego twórcę komiksów, we współpracy ze studiem Microids. Syberia stanowi pierwszy rozdział przygód Kate Walker, amerykańskiej prawniczki wynajętej przez firmę produkującą automatony, mechaniczne zabawki, by dokończyć formalności związanych z przejęciem fabryki położonej w małym miasteczku w Europie. Akcja gry rozpoczyna się w chwili, gdy nasza bohaterka przyjeżdża do fabryki i dowiaduje się, że jej właścicielka, Anna Voralberg, nie żyje. By dopełnić swą misję, Kate musi odnaleźć jej spadkobiercę, co popycha protagonistkę ku największej przygodzie jej życia. Podczas podróży bohaterka odwiedza szereg klimatycznych i nieco tajemniczych miejsc położonych w Europie Wschodniej oraz poznaje wielu interesujących ludzi. Jak przystało na grę przygodową typu point-and-click, rozgrywka składa się w większości z eksplorowania lokacji, rozwiązywania zagadek oraz prowadzenia rozmów z postaciami niezależnymi. Syberia słynie z klimatycznej grafiki z prerednerowanymi, ręcznie rysowanymi tłami oraz wysokiej jakości polskiej wersji językowej.

PC

Neverwinter Nights
Neverwinter Nights

RPG 18 czerwca 2002

Opracowana przez znane z sagi Baldur’s Gate studio BioWare gra cRPG, oparta na trzeciej edycji systemu Dungeons & Dragons. Fabuła Neverwinter Nights przenosi nas do fikcyjnego świata Forgotten Realms i osnuta jest wokół tajemniczej zarazy, panującej w tytułowym mieście Neverwinter. Zadaniem bohatera, w którego wciela się gracz, jest ustalenie, kto i w jakim celu wywołał śmiertelną chorobę. Historia składa się z prologu oraz czterech rozdziałów, z których każdy rozgrywa się na innym terenie (nie można wrócić do odwiedzanych wcześniej lokacji). Podczas zabawy zajmujemy się realizacją kolejnych zadań fabularnych, gromadzeniem złota i przedmiotów, rozwijaniem naszej postaci oraz, oczywiście, walką. Ta rozgrywana jest w czasie rzeczywistym z opcją aktywnej pauzy, a wynik większości akcji - w myśl zasad D&D - generowany jest losowo na podstawie rzutu kośćmi. Mocną stroną gry są rozbudowane opcje rozgrywki wieloosobowej.

PC

Medal of Honor: Allied Assault
Medal of Honor: Allied Assault

Akcji 22 stycznia 2002

Opracowana przez ekipę studia 2015 taktyczna strzelanina FPS, stanowiąca pierwszą pecetową odsłonę serii zapoczątkowanej w 1999 roku na konsoli PlayStation. Akcja gry toczy się w latach 1942-45, a gracze wcielają się w postać amerykańskiego rangera Mike’a Powella, który, zwerbowany w szeregi organizacji wywiadowczej OSS, bierze udział w najsłynniejszych kampaniach II wojny światowej. W grze czeka na nas 20 zróżnicowanych misji, w których wykonujemy nie tylko delikatne zadania na tyłach wroga, ale również bierzemy udział w szeroko zakrojonych operacjach wojskowych, takich jak słynne lądowanie w Normandii. Wśród dostępnego w grze arsenału znajdziemy ponad 20 wiernie odwzorowanych broni z czasów II wojny, a także działa stacjonarne i kilkanaście pojazdów zmechanizowanych. O oprawę wizualną gry zadbał silnik Quake’a III, zaś w ścieżce dźwiękowej usłyszymy oryginalne orkiestrowe kompozycje autorstwa Michaela Giacchino, znanego z takich filmowych hitów, jak Star Trek czy Lost.

PC

Hitman 2: Silent Assassin
Hitman 2: Silent Assassin

Akcji 3 października 2002

Kontynuacja znakomicie przyjętej skradanki studia Io-Interactive z 2000 roku. Fabuła gry rozpoczyna się w sycylijskim klasztorze, gdzie znany z pierwowzoru Agent 47 pragnie zapomnieć o swych uczynkach, oddając się modlitwie oraz pokucie. Niestety, zostaje tam wyśledzony przez rosyjską mafię i zmuszony do powrotu do zawodu. Szybko odkrywa, że stał się przedmiotem manipulacji doskonale wyszkolonych agentów Specnazu i sam staje się celem bezwzględnych morderców. Hitman 2 to łącznie 21 nowych misji, rozgrywających się w sześciu różnych lokacjach na całym świecie. Podczas zabawy ponownie czynimy użytek z podstawowych talentów naszego bohatera, takich jak umiejętność rozpoznania terenu, umiejętność kamuflażu oraz zdolność skradania się i zacierania za sobą śladów. Do dyspozycji mamy zaś wachlarz ponad 30 zróżnicowanych broni, wśród których znalazły się także całkiem nowe gadżety, takie jak kusze, zatrute strzałki, naboje ogłuszające czy chloroform.

PC

Heroes of Might and Magic IV
Heroes of Might and Magic IV

Strategiczne 29 marca 2002

Czwarta odsłona bestsellerowej serii strategicznej, zapoczątkowanej w 1995 roku przez studio New World Computing. Akcja gry przenosi nas do fantastycznego świata Jadame, znanego z gry Might & Magic VIII. Do dyspozycji graczy oddano tym razem sześć frakcji, posiadających własne typy miast, jednostek oraz technologii. Każde z nich dysponuje także oddzielną szkołą magii i może wynajmować tylko bohaterów określonej rasy. Mechanika rozgrywki uległa wielu modyfikacjom, ale i uproszczeniom. Główne z nich to likwidacja tygodniowego werbunku, zmieniony system walki oraz brak konieczności posiadania w oddziale bohatera, który sam jest jednostką i bezpośrednio uczestniczy w potyczce. Fakt ten wiąże się jednak z wprowadzeniem wielu ograniczeń, które utrudniły i uatrakcyjniły rozgrywkę. Znaczącej modyfikacji uległ silnik gry, co wpłynęło na wielkość map oraz wyraźną poprawę szaty graficznej. Po raz pierwszy w historii serii, akcja ukazana została w perspektywie izometrycznej.

PC

Battlefield 1942
Battlefield 1942

Akcji 11 września 2002

Osadzona w realiach II wojny światowej strzelanina FPS szwedzkiego studia DICE, zaprojektowana z myślą o rozgrywce wieloosobowej (choć istnieje też możliwość zabawy z botami). W grze Battlefield 1942 wcielamy się w żołnierzy jednego z pięciu państw biorących udział w wojnie, a kontrolowana przez nas postać może należeć do jednej z kilku klas: zwiadowcy, szturmowca, żołnierza wyposażonego w broń przeciwpancerną, sanitariusza oraz inżyniera. Podczas walki mamy też do dyspozycji 35 środków transportu – od pojazdów pancernych i czołgów, poprzez myśliwce i bombowce, aż po różnego rodzaju okręty wojenne. Gra toczy się na 16 rozległych mapach, wzorowanych na rzeczywistych miejscach bitew z okresu II wojny, a podczas zabawy odwiedzamy cztery teatry działań: front wschodni i zachodni, Afrykę Północną oraz Pacyfik. W trakcie zmagań podzieleni na dwie drużyny gracze starają się zdobyć i utrzymać punkty kontrolne na mapie, a kluczem do sukcesu jest wzajemna współpraca.

PC

America's Army: Operations
America's Army: Operations

Akcji 11 października 2002

Taktyczna gra akcji stworzona na zlecenie amerykańskiej armii. Produkcja skupia się przede wszystkim na rozgrywce wieloosobowej, chociaż zawiera także kilka misji wprowadzających (szkoleniowych). W walkach bierze udział do 32 graczy, podzielonych na różne klasy. Twórcy gry starali się oddać zmagania żołnierzy w dość realistyczny sposób, co może być zaletą dla wielu graczy.

PC

Age of Mythology
Age of Mythology

Strategiczne 31 października 2002

Strategia rozgrywająca się w starożytności przesączonej grecką mitologią. Wcielamy się w przywódcę jednej z kilku cywilizacji i dbamy o jej rozwój. Specyfika gry sprawia, że często walczymy z mitologicznymi stworami i wchodzimy w układy z bogami. Od strony rozgrywki tytuł posiada wszelkie cechy serii Age of Empires – warstwę ekonomiczną, militarną, czy chociażby technologiczną.

PC

Icewind Dale II
Icewind Dale II

RPG 27 sierpnia 2002

Kontynuacja Icewind Dale, czyli przebojowego cRPG stworzonego przez Black Isle Studios. Fabułą ponownie przenosi graczy do mroźnych północnych krain świata Forgotten Realms. Tym razem będziemy musieli stawić czoła Goblinoidom, które zjednoczone pod jednym sztandarem postanowiły zagarnąć cywilizowane Ten Towns. Mechanikę zabawy oparto na rozwiązaniach trzeciej edycji systemu Dungeons & Dragons.

PC

Dungeon Siege
Dungeon Siege

RPG 5 kwietnia 2002

Interesująca gra RPG w stylu hack’n’slash osadzona w realiach fantasy i stworzona przez Gas Powered Games. Nasz bohatera wyrusza podróż po fantastycznym świecie przy okazji wykonując liczne zadania, rozwijając swoje umiejętności i pozyskując sprzymierzeńców. Świetna oprawa audiowideo, dopracowane mechanizmy rozgrywki, a także rozwinięty tryb dla wielu graczy czynią ten tytuł obowiązkowym dla każdego fana gier akcji RPG.

PC

Port Royale
Port Royale

Strategiczne 14 czerwca 2002

Strategia przenosząca graczy na tereny Karaibów, do czasów największego rozkwitu piractwa, tj. od XVI do XVII wieku. Łączy ona cechy Patrician II oraz dawnego przeboju Pirates, przy czym główny nacisk kładzie na przygodę, bitwy morskie i walkę.

PC

Medieval: Total War
Medieval: Total War

Strategiczne 21 sierpnia 2002

Kontynuacja epickiej gry strategicznej studia Creative Assembly z 2000 roku. Medieval: Total War przenosi nas z terenów Dalekiego Wschodu w nieco bliższe nam realia średniowiecznej Europy, gdzie przychodzi nam stanąć na czele jednego z dwunastu najsilniejszych mocarstw tego okresu. Podobnie jak jej poprzedniczka, produkcja łączy elementy czysto militarne z handlem, dyplomacją i zarządzaniem surowcami. Część, w której zarządzamy naszymi włościami, zrealizowana została w systemie turowym; rozwijamy własne imperium, budując zamki, tworząc alianse, ustalając szlaki handlowe, opracowując nowe wynalazki i rozwijając naszą potęgę militarną. Bitwy rozgrywane są zaś w czasie rzeczywistym, w całkowicie trójwymiarowym otoczeniu, a podczas potyczek w akcji zobaczyć możemy nawet 10 tysięcy jednostek. Dostępne w grze kampanie fabularne oparte zostały na wydarzeniach historycznych i podzielone na trzy części, rozgrywające się we wczesnym, środkowym i późnym średniowieczu.

PC

Crazy Taxi
Crazy Taxi

Wyścigi 28 lipca 2002

Crazy Taxi to przygotowana przez studio Strangelite konwersja wyścigowego hitu, wydanego pierwotnie na konsolę Sega Dreamcast. Gracz wciela się w rolę taksówkarza, a jego zadaniem jest przewieźć jak najwięcej klientów w wyznaczonym limicie czasowym. Gra wyróżnia się bardzo kolorową oprawą wizualną oraz stricte zręcznościowym modelem jazdy.

PC

Industry Giant II (2002)
Industry Giant II (2002)

Strategiczne 28 czerwca 2002

Następca znanej symulacji ekonomicznej pozwali nam stworzyć od podstaw ogólnoświatowe imperium gospodarcze zaczynając w czasach rewolucji przemysłowej schyłku XIX wieku aż do nowoczesnych technologii końca XX wieku.

PC

The I of the Dragon
The I of the Dragon

Akcji 12 listopada 2002

The I of the Dragon to gra akcji z elementami cRPG. Gracz kieruje poczynaniami młodego smoka, który staje w obronie ludzkości przed hordami krwiożerczych bestii. Mityczny gad nie tylko potrafi latać, ale także włada rozmaitymi magicznymi zaklęciami. Deweloperzy ze studia Primal Software przygotowali rozległy, podzielony na 12 terytoriów świat gry pełen wyzwań i przeciwników. zadbali o wysoką jakość oprawy wizualnej oraz

PC

Warlords: Battlecry II
Warlords: Battlecry II

Strategiczne 12 marca 2002

Warlords: Battlecry II jest kontynuacją wydanej w 2000 roku strategii czasu rzeczywistego (RTS) z elementami cRPG, stworzonej przez ekipę deweloperską Strategic Studies Group. Akcja gry osadzona została w fantastycznym świecie Etherii, targanym przez konflikt, w którym uczestniczy 12 ras. Gracz wybiera frakcję, której poczynaniami będzie kierował poprzez postać głównego bohatera.

PC

Tony Hawk's Pro Skater 3
Tony Hawk's Pro Skater 3

Sportowe 29 marca 2002

Kolejna część znanej już serii gier sportowych traktujących o niesamowitych wyczynach i ewolucjach wykonywanych przy użyciu deskorolki. Wprowadza sporo ulepszeń oraz innowacji zarówno jeżeli chodzi o stronę audiowizualną gry oraz nowe możliwości rozgrywki.

PC

Kurka Wodna 2: Zemsta Pana Franka
Kurka Wodna 2: Zemsta Pana Franka

Zręcznościowe 4 grudnia 2002

Druga część przebojowej zręcznościówki firmy Topware.Zasady zabawy są proste - kursor myszki jest celownikiem broni, a zadaniem gracza jest zestrzelenie jak największej ilości kurek pojawiających się na ekranie. Dostępne są trzy rodzaje broni oraz tryb multiplayer.

PC

Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin
Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin

Strategiczne 20 września 2002

Kolejna część wyśmienitej gry strategicznej Combat Mission: Beyond Overlord. Przenosi ona akcję z frontu zachodniego na front wschodni, gdzie możemy dowodzić wojskami walczących stron w szeregu bitew i pojedynków, które odbyły się w okresie od operacji Barbarossa (czerwiec 1941) aż do końca wojny (zdobycia Berlina).

PC

Another War
Another War

RPG 10 maja 2002

Rozgrywająca się w czasie II Wojny Światowej cRPG, opowiadająca historię awanturnika i poszukiwacza przygód uwikłanego w krwawą intrygę między walczącymi potęgami. Gra oferuje renderowaną grafikę 2D w rzucie izometrycznym oraz rozbudowany system walki i rozwoju postaci.

PC

Chessmaster 9000
Chessmaster 9000

Logiczne 28 sierpnia 2002

Najnowsza edycja jednego z najpopularniejszych programów szachowych, posiadajaca w pełni trójwymiarową grafikę, szczegółowo opisany poradnik ułatwiający nam zabawę oraz znacznie poprawioną inteligencję komputerowego przeciwnika.

PC

Modi i Nanna: Sprytne Smyki
Modi i Nanna: Sprytne Smyki

Zręcznościowe 15 listopada 2002

Zręcznościowa gra przygodowa z elementami logicznymi, przeznaczona dla młodszych i starszych odbiorców. Całość charakteryzuje się dużą dynamiką akcji, rozbudowanym światem gry oraz starannie dopracowaną grafiką, taką która odzwierciedli baśniową (z legend i podań ludów skandynawskich) i magiczną stronę środowiska.

PC

The Thing
The Thing

Przygodowe 21 sierpnia 2002

Taktyczna gra akcji na podstawie filmu Johna Carpentera „The Thing”, w której prowadzimy oddział wyspecjalizowanych komandosów do walki z niebezpieczną formą życia znalezioną na biegunie polarnym.

PC

Tropico: Rajska Wyspa
Tropico: Rajska Wyspa

Strategiczne 9 stycznia 2002

Oficjalny dodatek do wydanej wiosną 2001 roku strategii ekonomicznej Tropico studia PopTop Software. Podczas zabawy mamy ponownie okazję wcielić się w rolę dyktatora małej, karaibskiej wysepki i stosując różne strategie działania doprowadzić do jej rozkwitu. Rozszerzenie zatytułowane Rajska Wyspa (ang. Paradise Island) wprowadza do gry ponad 20 zupełnie nowych scenariuszy, szereg niedostępnych wcześniej budynków, nowe atrakcje dla odwiedzających, a także niespotykane dotąd typy turystów. Naszą wysepkę nękają teraz groźne zjawiska meteorologiczne w typie tropikalnych burz i huraganów, a my jako dyktator zyskujemy wachlarz dodatkowych atrybutów, dzięki którym możemy wpływać na poczynania obywateli. Podobnie jak w grze podstawowej, rozgrywkę uprzyjemnia nam nastrojowa, latynoska muzyka.

PC

FIFA World Cup 2002
FIFA World Cup 2002

Sportowe 24 kwietnia 2002

Specjalne wydanie jednej z najlepszych gier futbolowych przygotowane przez EA Sports na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2002 w Japonii i Korei. Głównymi zmianami jakie wprowadzono względem wersji podstawowej jest uwzględnienie rzeczywistych miejsc (stadionów) gdzie będą rozgrywane mecze, poprawa sterowania oraz wprowadzenie reakcji publiczności na osiągane przez naszą drużynę sukcesy.

PC

Tony Tough i Noc Pieczonych śCIEM
Tony Tough i Noc Pieczonych śCIEM

Przygodowe 1 listopada 2002

Dwuwymiarowa przygodówka nawiązująca do klasycznych pozycji tego gatunku, w której jako prywatny detektyw, od dziesięciu lat zatrudniony w agencji Wallen & Wallen Investigations, nareszcie otrzymujemy prawdziwe zadanie do wykonania.

PC

Hover Ace
Hover Ace

Wyścigi 22 listopada 2002

Hover Ace to wyprodukowane przez zespół deweloperski studia GSC Game World futurystyczne wyścigi. Akcja gry osadzona została w przyszłości. Gracze kierują niezwykle szybkimi poduszkowcami, ścigając się z rywalami stosującymi często nieczyste zagrywki. Twórcy przewidzieli kilka wariantów zabawy, w tym tryby: Energy Cell, Time Limit Checkpoint Race oraz Last Man Standing.

PC

Virtua Tennis
Virtua Tennis

Sportowe 22 marca 2002

Virtua Tennis to zręcznościowa symulacja tenisa ziemnego, stanowiąca konwersję hitu znanego z konsoli Sega Dream Cast. Gracze mają okazję sprawdzić swe umiejętności na wirtualnych kortach, rozgrywając pojedynki z gwiazdami tego sportu, jak Sampras, Moya czy Henman. Deweloperzy ze studia Rowan Software przygotowali kilka wariantów rozgrywki, w tym także w trybie multiplayer.

PC

Matematyczne przygody myszki Mia
Matematyczne przygody myszki Mia

Logiczne 17 grudnia 2002

Gra edukacyjna przeznaczona dla najmłodszych graczy. Dziecko podążając interesującą fabułą rozwiązuje zadania matematyczne i rozmaite zagadki logiczne oraz ćwiczy spostrzegawczość.

PC

Dark Age of Camelot: Shrouded Isles
Dark Age of Camelot: Shrouded Isles

RPG 3 grudnia 2002

Dodatek do jednego z najpopularniejszych MMOcRPG jakie obecnie istnieją. Wprowadza do gry trzy nowe obszary, trzy nowe rasy, sześć nowych klas postaci i nowy silnik graficzny.

PC

Sid Meier's SimGolf
Sid Meier's SimGolf

Sportowe 22 stycznia 2002

Rozbudowana strategia ekonomiczno-budowlana, w której projektujemy, budujemy i zarządzamy polem golfowym, dodatkowo połączona z elementami rozwoju postaci własnego golfisty.

PC