Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nauczyciele | Dodatkowe informacje poradnik Gothic 3

Nauczyciele

W Gothic 3 mamy do czynienia z dużą ilością zdolności nic więc dziwnego, że i nauczycieli jest całe mnóstwo. Postaci mogących nauczyć nas określonych skilli w stopniu podstawowym i średnim nie będę wymieniał - praktycznie w każdym mieście można znaleźć takich osobników. Poniżej zamieszczę mistrzów w danym fachu (i to też tylko tych rzadszych, bo na przykład mistrzów miecza jest ponad dziesięciu) i nauczycieli unikalnych zdolności.

ZDOLNOŚCI BOJOWE

Paladyn - nauczycielem zostanie Rhobar, po tym jak wybierzesz ścieżkę Innosa.

Regeneracja - nauczycielem może być Rhobar (po wybraniu ścieżki Innosa) albo też naczelny dowódca wojsk Orków Kan (z Faring).

Mistrz dwóch ostrzy - nauczycielem zostanie Ugrasal z Ishtar (po tym jak będziesz mógł się tam dostać).

Duży oręż III - nauczycielami są Hogar z Klanu Wilka (po pojedynku) oraz Ugolf z Klanu Młota (po wypełnieniu zadania dla niego).

Zabójca Orków - nauczycielem jest Hogar z Klanu Wilka (po pojedynku).

ZDOLNOŚCI MYŚLIWSKIE

Mistrz łucznictwa - nauczycielami są myśliwy Falk z Silden, Candela z Okary i Bogir z Klanu Wilka

Łowca Orków - nauczycielem jest Chris z bezdroży Vangardu (ten obozujący w kamiennym kręgu), Armon z Cape Dun oraz Candela z Okary.

Mistrz kuszy - Anog z Silden i Marik z Montery.

ZDOLNOŚCI MAGICZNE

Mroczny mag - Tizgar z Bakaresh.

Mag wody - Saturas z Ruin Mora Sul, Vatras z Lago.

Regeneracja many - Karrypto z Vengardu, Saturas z Al Shedim, Sigmor z Bakaresh.

Szybka nauka - Magowie wody: Cronos, Merdarion, Saturas, Vatras, Riordian, a także Delazar z Ishtar.

Walka kosturem III - Ateras z Bakaresh, Shakyor z Lago.

Magia druidów - druidzi Porgan i Torn.

ZDOLNOŚCI ZŁODZIEJSKIE

Arcytrudna kradzież kieszonkowa - Peer z farmy obok Trelis.

Otwieranie arcytrudnych zamków - Lares w Geldern.

Obalenie - Lares w Geldern.

Morderstwo - Ugrasal w Ishtar.

ZDOLNOŚCI ALCHEMICZNE

Wyrób trucizn - Aldo z Bakaresh, Delazar z Ishtar, Eusebio z Ben Erai i Rasul z Lago.

Zatrute ostrze - ci sami nauczyciele, co powyżej plus Esiel z Cape Dun.

Wyrób zatrutych strzał - Aldo, Delazar, Eusebio i Rasul.

Warzenie mikstur przemiany - druid Porgan.

ZDOLNOŚCI KOWALSKIE

Ulepszanie pancerza - Ingvar z Klanu Młota

Wykuwanie broni z czystej rudy - Ingvar z Klanu Młota

POZOSTAŁE ZDOLNOŚCI

Akrobatyka - myśliwy Pavel z Silden, niewolnik Harek z Cape Dun (jeśli nie oddasz go Asasynowi)

Wytrzymałość wilka - myśliwy Pavel z Silden oraz druid Torn.

Odporność na osłabienie - Renwik z Geldern.

Odporność na trucizny - Peratur z Geldern.

Odporność na gorąco - Sanuyem z ruin Mora Sul, Tufail z Bragi.

Odporność na chłód - Bogir z Klanu Wilka, Lars z Silden (jak go uwolnisz).

Prawdopodobnie nauczycieli jest więcej, nie wszystkie zdolności też wziąłem po uwagę. Dla większości osób trzeba będzie wykonać zadanie, zanim zgodzą się zostać Twoimi mentorami.