Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
Aktualizacja:
1. Hauke potrzebuje rudy
Zadanie zleca sam Hauke.
|  | Porozmawiaj z nim a dowiesz się, że Hauke potrzebuje rudy (10 sztuk). Jeśli nie masz tyle przy sobie poszukaj złoża (jest ich całe mnóstwo w Nordmarze). | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Młota +5
- Atrybuty: Kowalstwo +1
2. Hjalte jest głodny
Zadanie zleca sam Hjalte, jeden ze strażników Klanu Młota. Żeby z nim pomówić musisz wejść na jedną z wieżyczek strażniczych (stoi na uboczu, skryta za skałą). Zadanie dostaniesz podczas dłuższej konwersacji - w trakcie rozmowy Hjalte zarząda łapówki w postaci kawałka pieczeni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Klan Młota +3
3. Hjalte jest spragniony
Zadanie leca Hjalte na samym początku konwersacji opisanej we wcześniejszym queście. Daj mu butelkę wódy to chętnie z Tobą porozmawia.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Klan Młota +3
4. Idź z Hauke do obozu poszukiwaczy złóż
Zadanie zleca sam Hauke.
|  | Hauke to poszukiwacz złóż, który martwi się o swoich kolegów przebywających w niedalekiej jaskini. Zgódź się towarzyszyć Nordmarczykowi w drodze na miejsce. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Klan Młota +5
5. Idź za Mortem do dolnego wejścia do kopalni
Część wielkiego zadania związanego z odbijaniem kopalni z rąk Orków (opisane dokładnie dalej). W pewnym momencie rozkaż Mortowi by Cię doprowadził do dolnego wejścia do kopalni. Mort nie może zginąć.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
6. Idź za Mortem do Klanu Ognia
Kolejna część zadania z odbijaniem kopalni. W pewnym momencie rozkaż Mortowi by doprowadził Cię do siedziby Klanu Ognia. Mort nie może zginąć.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Nordmar +2
7. Idź za Mortem do Klanu Wilka
Kolejne zadanie związane z odbijaniem kopalni. W pewnym momencie rozkaż Mortowi by doprowadził Cię do siedziby Klanu Wilka. Mort nie może zginąć.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Nordmar +2
8. Ingvar potrzebuje miecza
Zadanie zleca sam Ingvar, najlepszy kowal Klanu Młota. Dostaniesz je dopiero po odbiciu kopalni z rąk Orków, kiedy będziesz chciał nauczyć się wykuwania broni z magicznej rudy.
|  | To jest zadanie mające na celu wypróbowanie Twoich umiejętności. Dostaniesz od Ingvara przepis na wykucie potężnego miecza. Naucz się wykuwać broń (jeśli jeszcze nie umiesz), zgromadź składniki i wykuj miecz. Oddaj go Ingvarowi. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Młota +10
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
	- Gothic 3: Questy
		- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
 
 
- Gothic 3: Questy
		
 
- Gothic 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

