Gothic 3: Główne zadania (3)
Aktualizacja:
25. Zabij wodzów Orków
Jedno z końcowych zadań związanych z ukończeniem gry sposobem Asasynów, (czyli Beliara). Beliar rozkaże Ci pozabijać wszystkich wodzów Orków: Uruka z Cape Dun, Vareka z Montery, Umbraka w Silden, Groka w Geldern, Vaka w Trelis i Kana w Faring. Czeka Cię podróż przez całą Myrtanę i konfrontacja z potęgą Orków. W niektórych miastach możesz korzystać ze wsparcia Rebeliantów, (jeśli to możliwe zostało opisane w poprzednich questach).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 10000
26. Zabij Xardasa
To jedno z końcowych zadań, związane z ukończeniem gry ścieżką Asasynów, (czyli zlecane przez Beliara).
![]() | Beliar wściekły na Xardasa rozkazuje usunięcie maga. Udaj się do jego wieży i wykonaj życzenie boga. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
27. Zabij Zubena
To również część związana z ukończeniem gry na modłę Asasynów (zadanie zlecane przez Beliara).
![]() | Beliar jest nie do końca zadowolony z Zubena i pragnie byś zajął miejsce dotychczasowego przywódcy Asasynów. Musisz udać się do Istar i zabić Zubena. Możesz to zrobić na dwa sposoby: podejść do Zubena, szybko go zabić i uciekać korzystając z kamienia teleportacyjnego, albo też walczyć z całą obstawą. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
- Reputacja: Rebelianci +2
28. Zdobądź moc Beliara!
Podobnie jak w przypadku zdobywania mocy Innosa, zadanie to wykonujemy niemal w tym samym momencie, w którym je dostajemy.
![]() | Po tym jak złożymy artefakty na ołtarzu Beliara i porozmawiamy z bogiem, otrzymujemy cząstkę jego mocy. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
29. Znajdź pięć artefaktów Adanosa
To zadanie pojawia się po raz pierwszy w rozmowie z królem Rhobarem lub Orkiem Grokiem a później przewija się podczas rozmów z wieloma postaciami. Artefakty porozrzucane są praktycznie po całym świecie i ich zebranie zajmie niemal całą grę. Dokładne miejsce, w którym można je znaleźć podam w następnym rozdziale.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
30. Znajdź Xardasa
Zadanie dostajesz na początku gry a wykonujesz je przez większą część rozgrywki. W trakcie przygód, co i rusz natrafiasz na jakieś wskazówki odnoście kryjówki Xardasa. Nie są one specjalnie dokładne i pomocne, ale w Nordmarze trafisz na postaci mogące wskazać Ci siedzibę nekromanty - są to myśliwy Hanson i jego wilk Szaroskóry (opisane przy okazji questów dla Klanu Wilka).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
31. Znajdź Zubena
To nie jest w zasadzie quest dawany przez konkretną osobę. Po prostu po dotarciu do Zubena w Ishtar dostaje nagrodę w postaci punktów doświadczenia. W zadaniach przypisanych Ishtar, opisałem sposób dotarcia do Zubena.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
32. Zniszcz pięć artefaktów Adanosa
To zadanie związane jest z ukończeniem gry na modłę Orków, a daje je Xardas.
![]() | Po tym jak już zbierzesz wszystkie artefakty Adanosa (opisane wcześniej) Xardas rozkaże Ci zniszczenie tych potężnych przedmiotów. Możesz to zrobić tylko w wielkim piecu Klanu Młota, na dodatek musisz posiadać kamień ogniskujący moc (dostaniesz go od nekromanty). Piec jest w rękach Orków i będziesz go musiał odbić (dokładnie opisane w questach dotyczących Klanu Młota). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
33. Zniszcz wszystkie główne obozy buntowników
To zadanie zlecane jest przez naczelnego wodza armii Orków, rezydującego w Faring Kana. Będziesz musiał zniszczyć główne obozy buntowników: Reddock, Okarę, Nemorę i Vengard. Tak naprawdę zaliczenie tego questa nie jest potrzebne do ukończenia gry, którymkolwiek ze sposobów. Mogą się pojawić problemy z ukończeniem gry na modłę Rebeliantów, ale jeśli zabijesz króla i odbierzesz mu Berło Varantu to raczej uda się postąpić zgodnie z życzeniami Innosa.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
Na pewno na farmie żadne się nie ostał gdzieś w krzakach? Kiedyś mi się tam też jeden zagubił kawałek dalej.
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
http://www.gothicgry.fora.pl/mapki,69/mapa-gothic-3,3245.html
siemka fajna mapka moze znajdziecie pare rzeczy ktore sie wam przydadza
Zadanie odbicia Geldern dostaniesz od maga ognia w geldern (zapomniałem imienia bo dawno nie grałem).A przywódca orków cię atakuje ponieważ może to być błąd gry albo mogłeś coś przeskrobać (pobić kogoś,zabić,ukraść coś)
Potrzebuje pomocy! niech mi ktoś powie od kogo dostanę zadanie odbicia Geldern. Byłem u wszyskich i nikt nie chce mi dać tego zadania,a jak ide do wodza Orków w Geldern to no coś tam do mnie powie i mnie zaczyna bić. O co chodzi?
iso kiss-miecz wenzela jest w jaskini po drodze do Montery,jak nie posłuchasz Domenika i pójdziesz na wschód tam gdzie są bandyci to po czsie dojdziesz do lasku w którym są ukryci bunownicy po prawej jest lasek,po lewej jet jakinia tylko uważaj bo jest tam pełno wilków.
Nie wiem gdzie jest jaskinia z mieczem wenzela mugly by mi ktos opisac to miejsce ?? z góry dzięki
ssssssssssssssssssssssssppppppppppppppppooooooooooookkkkkkkkkoooooooooooooo gggggggggggggggggrrrrrrrrrrraaaaaaaaaa gothic 3 to najlepsza gra na SWIECIE XD
Wielkie dzięki micmur13!!!!
Znalazłem go dałem mu w morde i mi oddał ten artefakt;p
dzięki wielkie jeszcze raz heheheh!
;ppppppppppppp
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




