Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
Aktualizacja:
15. Tunelowy Bulgot
Pierwsze z zadań zlecanych przez Ugolfa. Zanim zdecyduje się z Tobą współpracować musisz przejść próbę. Dostaniesz od niego receptę na sporządzenie wyjątkowo wstrętnej wódy - Tunelowego Bulgotu. Zdobądź składniki, przyrządź wódę i wypij ją.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Młota +3
- Reputacja: Nordmar +3
16. Ukryta Ruda
Żeby dostać to zadanie musisz porozmawiać z Hjalte i Ugolfem. Twoim zadaniem będzie odnalezienie terenu z ukrytymi pokładami rudy. Nie jest to łatwe i trzeba sporo szczęścia żeby trafić na miejsce. Szukając złoża bierz pod uwagę trzy rzeczy: musisz wędrować jednym z wąwozów aż natkniesz się na ognisko goblinów znajdujące się nieopodal kamiennego kręgu. Takich ognisk jest kilka ale tylko przy jednym jest zwalony pień drzewa opierający się o ścianę skalną. To wygląda tak jak kładka i dokładnie tym jest. Wejdź po pniu na górę a znajdziesz się we właściwym miejscu.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Młota +3
- Atrybuty: Kowalstwo +1
17. Warzenie wódy z Ugolfem
Jeszcze jedno zadanie zlecane przez Ugolfa. Tym razem chodzi o składniki potrzebne do przygotowania specjalnej gorzałki. Musisz dostarczyć Ugolfowi 20 Alkojagód, 2 kawałki rudy i 2 żuwaczki pełzacza. Jeśli nie masz tego w ekwipunku znajdziesz wszystko w okolicy Klanu Młota.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Młota +3
- Atrybuty: Alchemia +1
18. Zabij pełzacza w obozie poszukiwaczy
Zadanie zleca Hauke martwiący się o poszukiwaczy rudy (opisane wcześniej).
|  | Po tym jak Nordmarczyk doprowadzi Cię do obozu, wbiegnij do jaskini i zabij pełzacza, zanim ten zabije poszukiwaczy. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Młota +5
- Reputacja: Nordmar +3
- Atrybuty: Kowalstwo +1
19. Zabij wodza doliny
Zadanie z gatunku tych pojawiających się znikąd w trakcie wykonywania innych misji. Chodzi tu o wodza Orków obozujących w dolinie przed dolnym wejściem do kopalni Klanu Młota. Wykonując zadanie związane z odbiciem kopalni załatwisz przy okazji quest z wodzem doliny.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
20. Zanieś Pedarowi róg cieniostwora
Zadanie zlecane przez Pedara, byłego kowala, który mieszka na pustkowiach (doprowadzi Cię do niego Rathgar, jeśli mu pomożesz w sprawie kamienia przodków).
|  | Zadanie z rogiem cieniostwora dostaniesz po tym jak wykonasz pierwsze misje dla Pedara (o tym dalej). Kłopotu nie będzie żadnego, bo pewnie masz róg przy sobie. Jeśli nie to w Nordmarze nie brakuje tych bestii. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Młota +3
- Atrybuty: Kowalstwo +1
21. Zapasy dla Pedara
Kolejny (a właściwie to pierwszy) quest dawany przez Pedara. Kowal przygotowuje zapasy na zimę i chce byś mu przyniósł 20 skór lodowego wilka i 10 kawałków rudy. Ze zdobyciem tych rzeczy nie ma najmniejszego kłopotu w Nordmarze.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Klan Młota +3
22. Zgoda wytapiaczy rudy
Zadanie zlecone przez Ingvara jeśli poprosisz go o nauczeni Cię sekretu wytapiania rudy. Po wykuciu miecza (opisane wcześniej) będziesz musiał jeszcze poprosić o aprobatę pozostałych kowali z innych klanów: Kalana (Klan Ognia), Pedara (Klan Młota), Larsona i Rune'a (Klan Wilka). Wszystkich poznałeś lub poznasz przy okazji wykonywania innych zadań (opisanych w poradniku).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Nordmar +8
- Reputacja: Klan Młota +15
- Atrybuty: Kowalstwo +5
23. Znajdź oddział do ataku na kopalnię
Zadanie zlecone przez Reto jest częścią wielkiej misji odbijania kopalni z rąk Orków. jak to zrobić dokładnie opisałem właśnie w tamtym queście.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 3000
- Reputacja: Klan Młota +10
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
	- Gothic 3: Questy
		- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
 
 
- Gothic 3: Questy
		
 
- Gothic 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

