Gothic 3: Ścieżka Rebeliantów
Aktualizacja:
Przez długi czas możesz grać w Gothic 3 nie zawracając sobie głowy rozmaitymi frakcjami, lecz prędzej czy później ten moment nadejdzie. Autorzy stworzyli trzy możliwe zakończenia gry, po jednym dla każdej z głównych frakcji (Rebelianci, Orkowie i Asasyni). Poniżej podam najszybsze sposoby na ukończenie rozgrywki zgodnie z każdą ścieżką.
Ścieżka Rebeliantów
Ardea
Przygodę zaczynasz w Ardei. Po wyzwoleniu wioski od Orków wykonaj tylko zadanie Gorna, który doprowadzi Cię do Reddock.
Reddock
W Reddock przede wszystkim będziesz musiał zdobyć zaufanie Rebeliantów i ich przywódcy Javiera. Wykonaj wszystkie zadania podnoszące reputację a w końcu Javier wtajemniczy Cię w dalsze plany. Będziesz musiał udać się do Cape Dun i odszukać agenta podziemia.
Cape Dun
W Cape Dun i tak musisz zacząć od zdobycia zaufania Orków (nawet jeśli chcesz doprowadzić do rewolucji i wypędzenia najeźdźców z miasta). Wykonaj więc wszystkie zadania podnoszące reputację w mieście aż do momentu, kiedy będziesz mógł się spotkać z paladynem Wenzelem więzionym przez Orków. Po rozmowie z nim i agentem Rebeliantów Philem przygotuj się do odbicia miasta. Kiedy będziesz gotowy, ruszaj do boju.
Montera
W Cape Dun niewiele się dowiesz, będziesz musiał ruszyć do Montery. W Monterze przede wszystkim musisz skontaktować się z przywódcą najemników, by nikt nie podejrzewał Cię o współpracę z Rebeliantami. Potem faktycznie nawiąż kontakty z rebeliantami obozującymi wokół Montery i wykonuj dla nich zadania. Pracuj dla nich tak długo aż dostaniesz nazwisko ich szpiega w mieście i hasło spiskowców. Szpieg poinformuje Cię o planach wypędzenia Orków z Montery. Ty musisz zaatakować samego wodza Vareka - zanim to będzie możliwe musisz mieć wysoką reputację, co oznacza konieczność wykonania mnóstwa questów dla Orków i najemników. Kiedy będziesz gotowy przeprowadź rewolucję.
Gotha
Po wyzwoleniu Montery skieruj się do Gothy. Tam po wybiciu oddziału Orków skieruj się do zamku. Nie wchodź jednak do samego zamku, bo tam czyha potężny demon. Oczyść tylko teren przed zamkiem i wejdź do kopalni w Gotha, gdzie znajdziesz kamień teleportacyjny do świątyni w Vengardzie. Skorzystaj z niego.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

