Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
Aktualizacja:
15. Obozowisko Orków zniszczone!!!
Zadanie identyczne jak poprzednie tylko chodzi o trzeci obóz.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Nordmar +2
16. Obozowisko Orków zniszczone!!!
Zadanie identyczne jak poprzednie tylko chodzi o czwarty obóz.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Nordmar +2
17. Obozowisko Orków zniszczone!!!
Zadanie identyczne jak poprzednie tylko chodzi o piąty obóz.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Nordmar +2
18. Oswobodź Nordmar
Zadanie zleci Kerth już po tym jak uporasz się ze wszystkimi grobowcami i zdobędziesz moc przodków. Tym razem musisz przepędzić wszystkich Orków z Nordmaru, czyli zlikwidować obozy opisane powyżej.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
- Reputacja: Nordmar +5
- Reputacja: Klan Ognia +10
19. Pancerz dla Thoralda
Zadanie zleca sam Thorald.
|  | Thorald chce wyruszyć do bitwy ale nie ma pancerza. Twoim zadaniem jest zdobycie odpowiedniej zbroi. Musisz udać się do kowala Stejnara z Klanu Młota i poprosić o wykucie odpowiedniego pancerza. Będzie kosztować Cię to 1000 złotych monet. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Klan Ognia +5
20. Pojedynek z Sivertem
Zadanie wyniknie w trakcie rozmowy z Sivertem. Sivert to strażnik pilnujący wejścia do Klanu Ognia. Na jego pytanie "Swój czy wróg?" musisz odpowiedzieć: wróg. Wtedy dojdzie do pojedynku.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Nordmar +3
- Reputacja: Klan Ognia +5
21. Polowanie na Orków z Kaelinem
Zadanie zleca sam Kaelin.
|  | Kaelin to jeden z Nordmarczyków znudzony bezczynnością. Zaproponuje Ci wspólną wyprawę na obozujących niedaleko Orków. możesz się zgodzić ale wcześniej wybierz się sam na wyprawę, oczyść całą drogę z bestii (gobliny, wilki, szablozęby) tak by Kaelin nie zginął po drodze. Dobrym pomysłem jest również własnoręczne wybicie Orków. Potem wracasz po Kaelina a jak dotrzecie na miejsce Orkowie się odrodzą ale w znacznie mniejszej liczbie. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
22. Polowanie z Leifem
Zadanie zleca myśliwy Leif.
|  | Leif zaproponuje Ci wspólne polowanie na wilki. Zgódź się ale wcześniej zastosuj manewr z oczyszczaniem drogi tak by Leif nie zginął. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Klan Ognia +5
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
23. Towarzysz Rathgarowi do krypt jaskiniowych
Zadanie zleca sam Rathgar już po tym jak odzyskasz Kamień Przodków. Zgódź się towarzyszyć Nordmarczykowi aż do samego grobowca. Musisz uważać żeby Rathgar nie zginął a nie będzie to łatwe (po drodze spotkasz między innymi wilki, rozpruwacze i nosorożce). Warto samemu oczyścić teren przed podjęciem wędrówki.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
24. Zabij szamanów Orków
Końcowa część zadania dla Osmunda (opisane dalej). Po tym jak już znajdziecie szamanów (właściwie to jest tylko jeden szaman w tym miejscu) Orków trzeba będzie ich zabić (bardzo trudne zadanie jeśli nie mamy zamiaru pozwolić zginąć Osmundowi).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Klan Ognia +7
25. Zabijanie Orków
Końcowa część zadania związanego w wyprawą Kaelina (opisane wcześniej). Po tym jak już dotrzecie na miejsce zabijcie wszystkich Orków (oczywiście Kaelin nie może zginąć).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Nordmar +3
- Reputacja: Klan Ognia +10
26. Znajdź szamanów Orków
Zadanie zleca Osmund.
|  | Osmunda spotkasz przy jednym z grobowców bohaterów (Angira). To właśnie Osmund posiadał kamień przodków ale skradł mu go szaman Orków. Nordmarczyk zaproponuje Co pogoń za złodziejem. Zgódź się bo kamień będzie Ci potrzebny. Po tym jak go odzyskacie namów Osmunda do oddania Ci kamienia. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
	- Gothic 3: Questy
		- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
 
 
- Gothic 3: Questy
		
 
- Gothic 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

