Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
Aktualizacja:
1. Odszukaj dziesięć urn strażników umarłych
Część zadania polegającego na spenetrowaniu pola ruin Al Shedim (opisane dalej).
![]() | Urn musisz szukać w części ruin opisanej jako "Ruiny strażników umarłych". Rozglądaj się uważnie, bo urny wyglądają jak zwyczajne wazony. Oczywiście czeka Cię walka z hordami nieumarłych. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
2. Odszukaj trzy zwoje badaczy
Zadanie z tej samej serii, co powyższe. Zwojów musisz szukać w części ruin opisanej na mapie jako "Prastara Biblioteka". Twoim przeciwnikiem będą głównie mroczne zębacze, jaszczury i strażnicy świątynni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
3. Odszukaj pięć kufli uzdrowicieli
Zadanie z tej samej serii, co poprzednie. Kufli musisz szukać w części ruin opisanej jako "Kwatery uzdrowicieli".
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
4. Odszukaj siedem figurek wojowników
Zadanie z tej samej serii, co poprzednie. Figurek szukaj w części ruin opisanej jako "Szkoła wojowników". Rozglądaj się uważnie nie tylko na ziemi, ale także na schodach, półkach, murkach itd.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
5. Odszukaj siedem kamiennych tablic kapłanów
Zadanie z tej samej serii, co poprzednie. Tablic szukaj w części ruin opisanej jako "Kwatery kapłanów". Rozglądaj się uważnie, bo tablice mogą wyglądać jak gruz przysypany częściowo piaskiem. Mogą też leżeć na schodach, podestach itd.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
6. Pomoc koczowników z Al Shedim
Zadanie dostaniesz po rozmowach z Saturasem i Wutrasem, jak zdecydujesz się przepędzić Orków z terenu wykopalisk. Żeby ułatwić sobie zadanie musisz zdobyć pomoc w postaci oddziałów koczowników.
![]() | W tym celu musisz porozmawiać z liderami oddziałów stacjonujących w ruinach dookoła wykopalisk. Koczowników odnajdziesz szukając kluczy i przedmiotów w ruinach (opisane w innych questach). Staraj się poruszać tak, by nie sprowokować wcześniejszego ataku Orków (a czasem koczownicy sami ustawiają się tak, że strażnicy ich atakują). Porozmawiaj z Wutrasem, Onatasem, Pakwanem i Lesterem (Twój stary druh). Wszyscy zgodzą się wspomóc Cię w walce z Orkami. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +5
7. Spenetruj pole ruin Al Shedim
Zadanie pojawia się podczas rozmowy z Saturasem i zwiedzania ruin (na przykład po próbie otwarcia drzwi do świątyni). Musisz zebrać odpowiednią ilość kamiennych tablic kapłanów, kufli uzdrowicieli, figurek wojowników, urn strażników umarłych i zwojów badaczy (opisane w poprzednich zadaniach). Tak na dobrą sprawę to zbieractwo ma na celu chyba tylko przyniesienie punktów doświadczenia, bo nie znalazłem żadnego zastosowania dla tych przedmiotów. Ważne jest również to, że podczas poszukiwań odnajdziesz także klucze do świątyni oraz spotkasz dowódców koczowników.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
8. Wyzwolenie Al Shedim
Zadanie dostaniesz po rozmowach z Saturasem i Wutrasem. Po tym jak już namówisz koczowników i Lestera do wsparcia Cię w walce, pozostaje dać hasło do ataku. Hasłem tym będzie zaatakowanie przywódcy Orków Tamkoscha - jeśli go uderzysz, Twoi sojusznicy włączą się do walki.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Koczownicy +5
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
Na pewno na farmie żadne się nie ostał gdzieś w krzakach? Kiedyś mi się tam też jeden zagubił kawałek dalej.
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
http://www.gothicgry.fora.pl/mapki,69/mapa-gothic-3,3245.html
siemka fajna mapka moze znajdziecie pare rzeczy ktore sie wam przydadza
Zadanie odbicia Geldern dostaniesz od maga ognia w geldern (zapomniałem imienia bo dawno nie grałem).A przywódca orków cię atakuje ponieważ może to być błąd gry albo mogłeś coś przeskrobać (pobić kogoś,zabić,ukraść coś)
Potrzebuje pomocy! niech mi ktoś powie od kogo dostanę zadanie odbicia Geldern. Byłem u wszyskich i nikt nie chce mi dać tego zadania,a jak ide do wodza Orków w Geldern to no coś tam do mnie powie i mnie zaczyna bić. O co chodzi?
iso kiss-miecz wenzela jest w jaskini po drodze do Montery,jak nie posłuchasz Domenika i pójdziesz na wschód tam gdzie są bandyci to po czsie dojdziesz do lasku w którym są ukryci bunownicy po prawej jest lasek,po lewej jet jakinia tylko uważaj bo jest tam pełno wilków.
Nie wiem gdzie jest jaskinia z mieczem wenzela mugly by mi ktos opisac to miejsce ?? z góry dzięki
ssssssssssssssssssssssssppppppppppppppppooooooooooookkkkkkkkkoooooooooooooo gggggggggggggggggrrrrrrrrrrraaaaaaaaaa gothic 3 to najlepsza gra na SWIECIE XD
Wielkie dzięki micmur13!!!!
Znalazłem go dałem mu w morde i mi oddał ten artefakt;p
dzięki wielkie jeszcze raz heheheh!
;ppppppppppppp
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


