Gothic 3: Faring (1)
Aktualizacja:
1. Artefakt Alego
O artefakcie wspomina kilka osób, w tym sam Ali ale najbardziej potrzebny będzie Tomowi.
![]() | Ali to gruby asasyn przechadzający się po Faring. Artefaktem jest Kamień Przodków. Odebrać go możesz na kilka sposobów np. ukraść (jeśli jesteś w tym dobry) albo po prostu znokautować Alego i zabrać Kamień. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Atrybuty: Kradzież +1
2. Jaskinia Rocko
Zadanie zleca sam Rocko, którego spotkasz przy wejściu do Faring.
![]() | Rocko zajmuje się wykopywaniem cennych rzeczy z ziemi. Interesuje go jaskinia znajdująca się niedaleko wieży strzegącej przejścia na przełęcz do Nordmaru. Za oczyszczenie jej z potworów odpali Ci trochę rudy. Zadanie całkiem łatwe bo w jaskini siedzą tylko gobliny. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Faring +4
3. Kowal z Faring
Zadanie wynika z rozmowy z samym kowalem Zakoshem. Wykonane będzie dopiero jak skłonisz go do uczenia Cię rzemiosła kowalskiego.
![]() | ![]() |
Będziesz musiał popisać się siłą fizyczną i podnieść młyński kamień. To ulubiona zabawa Orków na dziedzińcu. Musisz oczywiście dysponować odpowiednią siłą. Dokonanie tego zaimponuje kowalowi na tyle, że zgodzi się Cię uczyć. Kowal daje także inną próbę z Trollami (opisane dalej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Orkowie +1
4. Myśliwi z Faring
Zadanie wynika podczas rozmów z Orkami i przede wszystkim dwójką myśliwych: Tomem i Wilsonem. Musisz ich przekonać by wciągnęli Cię w swoje szeregi, bo tylko tak dostaniesz zgodę na wejście na przełęcz. Wiąże się z tym wykonanie kilku zadań (opisane dalej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Faring +4
5. Pokonaj Gorana na Arenie
Zadanie typowe dla Areny. Chodzi tu o mniejszą arenę, znajdującą się poza terenem zamku. Zarządza nią Curtis. Goran. Reguły takie jak zawsze. Trzeba szczególnie uważać żeby nie wyjść poza koło, bo arena jest jakaś mała.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Faring +8
- Atrybuty: Siła +1
6. Pokona Moffa na arenie
Kolejny quest związany z mniejszą areną w Faring. Przeciwnikiem jest Moff. Reguły jak zawsze.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Faring +8
- Atrybuty: Siła +4
7. Pokonaj Mortisa na arenie
To też quest związany z areną ale tą większą, orkową, urządzoną na dziedzińcu zamku. Zarządza nią Tarok i nie pozwoli Ci walczyć dopóki nie będziesz miał reputacji znakomitego gladiatora. Porozmawiaj z nim a dowiesz się gdzie musisz się udać by zdobyć sławę. Mortis będzie jednym z rywali jak już będziesz mógł walczyć w Faring. Wcześniej musisz pokonać Vigo i Tukasha.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 3500
- Reputacja: Orkowie +2
8. Pokonaj Rozhova na arenie
Kolejny pojedynek na dużej arenie w Faring. Przeciwnikiem jest Rozhov a wcześniej musisz uporać się z Vigo, Tukashem i Mortisem.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 4000
- Reputacja: Orkowie +2
9. Pokonaj Spike'a na arenie
Ostatni pojedynek na mniejszej arenie. Spike to mistrz a wcześniej musisz pokonać Gorana i Moffa.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Faring +8
- Atrybuty: Siła +1
10. Pokonaj Tukasha na arenie
Drugi pojedynek na dużej arenie. Wcześniej musisz pokonać Vigo.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 3000
- Reputacja: Orkowie +2
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
Na pewno na farmie żadne się nie ostał gdzieś w krzakach? Kiedyś mi się tam też jeden zagubił kawałek dalej.
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
http://www.gothicgry.fora.pl/mapki,69/mapa-gothic-3,3245.html
siemka fajna mapka moze znajdziecie pare rzeczy ktore sie wam przydadza
Zadanie odbicia Geldern dostaniesz od maga ognia w geldern (zapomniałem imienia bo dawno nie grałem).A przywódca orków cię atakuje ponieważ może to być błąd gry albo mogłeś coś przeskrobać (pobić kogoś,zabić,ukraść coś)
Potrzebuje pomocy! niech mi ktoś powie od kogo dostanę zadanie odbicia Geldern. Byłem u wszyskich i nikt nie chce mi dać tego zadania,a jak ide do wodza Orków w Geldern to no coś tam do mnie powie i mnie zaczyna bić. O co chodzi?
iso kiss-miecz wenzela jest w jaskini po drodze do Montery,jak nie posłuchasz Domenika i pójdziesz na wschód tam gdzie są bandyci to po czsie dojdziesz do lasku w którym są ukryci bunownicy po prawej jest lasek,po lewej jet jakinia tylko uważaj bo jest tam pełno wilków.
Nie wiem gdzie jest jaskinia z mieczem wenzela mugly by mi ktos opisac to miejsce ?? z góry dzięki
ssssssssssssssssssssssssppppppppppppppppooooooooooookkkkkkkkkoooooooooooooo gggggggggggggggggrrrrrrrrrrraaaaaaaaaa gothic 3 to najlepsza gra na SWIECIE XD
Wielkie dzięki micmur13!!!!
Znalazłem go dałem mu w morde i mi oddał ten artefakt;p
dzięki wielkie jeszcze raz heheheh!
;ppppppppppppp
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




