Gothic 3: Geldern (3)
Aktualizacja:
16. Poznaj sekret druida Runaka
Zadanie zleca szef Geldern Grok.
|  | Musisz znaleźć druida Runaka (ten sam na którego poluje oddział dowodzony przez Bollocka) i zabić go. A najważniejsze jest dostarczenie Grokowi Druidzkiego kamienia cieniostwora. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Orkowie +2
17. Przepędź Orków z Geldern
Kolejne zadanie polegające na oswobodzeniu miasta. W sprawę zamieszanych jest kilka osób: Lares i Marius z Geldern, druid Torn (poznałeś go w trakcie przygód w Trelis) a także Josh (z farmy pod Trelis).
|  | Będziesz miał w mieście sprzymierzeńców ale jak zwykle największy ciężar spoczywa na Twych barkach. Walka będzie ciężka choćby z tego powodu, że w Geldern jest kilku szamanów a to najtrudniejsi przeciwnicy z możliwych. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 7500
- Reputacja: Rebelianci +5
18. Przynieś Nemrokowi artefakt z ruin na północy
Zadanie zleca sam Nemrok. Musisz udać się na północ (a właściwie na północny zachód) i odszukać tam ruiny. Wiąże się z tym konieczność pokonania bardzo silnych potworów: rozpruwaczy, cieniostworów a nawet można napotkać trolle. Artefakt o który chodzi Nemrokowi to Berło cienia.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Geldern +6
19. Przynieś szamanowi Grimbollowi trochę siarki
Zadanie zleca jeden z szamanów w Geldern Grimboll.
|  | Grimboll potrzebuje pięć kawałków siarki. Pewnie masz tyle przy sobie a jeśli nie to bez problemu znajdziesz je w pobliskich kopalniach. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Geldern +2
20. Siedem starożytnych pierścieni alchemików
Zadanie zleca Jared (ten sam, który chciał się spotkać z Laresem). Jared potrzebuje siedmiu starożytnych pierścieni alchemików. Możesz je znaleźć w Geldern, tam gdzie przebywają szamani (leżą na stołach i półkach). Niektóre ukryte są również w zamkniętych pomieszczeniach w Geldern.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Atrybuty: Kradzież +1
21. Sprowadź niewolników do wilczej kopalni
Zadanie zleca Nemrok, jako część sprawy związanej w wilczą kopalnią. Po wybiciu wilków wałęsających się przy kopalni możesz sprowadzić niewolników. W tym celu musisz odnaleźć Wyjątkowo ochoczego niewolnika (jest koło kopalni w Geldern) i rozkaż mu udanie się do kopalni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
- Reputacja: Geldern +6
22. Sprowadź więcej niewolników do wilczej kopalni
Kolejna część sprawy związanej z wilczą kopalnią. Tym razem zadanie wypływa od niewolnika, którego sprowadziłeś jako pierwszego. Teraz musisz odnaleźć w Geldern jeszcze trzech chętnych do pracy (jeden jest w tym samym miejscu gdzie przebywał Wyjątkowo ochoczy niewolnik, dwóch pozostałych w kopalni). Wszystkim rozkaż udanie się do wilczej kopalni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Geldern +2
23. Szaman Grok chce zdobyć wszystkie ogniste puchary
Zadanie zleca sam Grok a wykonanie go jest równoznaczne ze zdecydowaniem się na współpracę z Orkami. Kiedy uzbierasz wszystkie ogniste puchary, oddaj je Grokowi.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 10000
- Reputacja: Orkowie +7
24. Tajemnica Mazina, kupca - asasyna
Zadanie wynika po spotkaniu z Mazinem i jego bratem Mirzo. Mazin zaopatruje się gdzieś w artefakty, a Orkowie nie wiedzą gdzie. W jednej z kopalń niedaleko Geldern odnajdziesz Mirzo, który jest zmuszany przez brata do pracy przy szukaniu artefaktów. Porozmawiaj z oboma asasynami a sprawa się wyjaśni. Możesz o tym donieść Orkom.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Geldern +4
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
	- Gothic 3: Questy
		- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
 
 
- Gothic 3: Questy
		
 
- Gothic 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

