Gothic 3: Ishtar (1)
Aktualizacja:
1. Atak szakali!
To zadanie jest częścią testu Zubena (opisane dalej). Zleca je Kafa, pilnujący studni pod Ishtar (drogę do niego wskaże Ci Giacomo). Zadanie wyniknie w trakcie konwersacji z Kafą: zostaniecie zaatakowani przez stado szakali. Pozabijaj wszystkie (pięć sztuk).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
2. Cenna misa
Kolejna część sprawdzianu dla Zubena. Tym razem zleceniodawcą jest Asam (wartownik pilnujący wejścia do Ishtar). Musisz mu przynieść cenną misę, którą ma teraz Twój konkurent Zarkos. Jedynym sposobem na odzyskanie przedmiotu jest zabicie Zarkosa. I tak musisz to zabić, żeby wykonać inny quest (opisany dalej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Ishtar +10
3. Danina ze świątyni
Kolejny etap sprawdzianu Zubena, zlecany właśnie przez samego przywódcę Asasynów. Twoim zadaniem jest przyniesienie daniny należnej od trzech magów z Bakaresh: Tizgara, Sigmora i Amula (wszystkich spotkałeś w Bakaresh). Pierwszy odda pieniądze bez problemu, drugi wręczy Ci klucz do skrzyni ukrytej w jaskini obok świątyni (zabierz stamtąd pieniądze), a trzeci poprosi o wykonanie dodatkowego zadania. Zadanie opisane jest przy okazji questów z Bakaresh, ale może się tak zdarzyć, że i Amul odda daninę bez zlecania Ci zadania.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Ishtar +10
- Atrybuty: Prastara wiedza +1
4. Dostarcz 10 sztabek rudy magicznej kowalowi Svenowi
Zadanie zleca kowal z Ishtar Sven (w tej sprawie możesz rozmawiać też z Muntasirem).
![]() | Nordmarczyk potrzebuje aż dziesięciu kawałków magicznej rudy. Jeśli nie masz tyle przy sobie nie musisz się fatygować do samego Nordmaru. W Varancie też można znaleźć magiczną rudę (przy okazji eksplorowania terenów). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 3000
5. Dostęp do Ishtar
Zadanie wyniknie podczas rozmowy z głównym strażnikiem wrót Ishtar Asamem.
![]() | To nie jest quest wymagający wykonania konkretnej pracy dla Asama. Po prostu strażnik wpuści Cię do miasta dopiero po tym, jak uzyskasz 75% reputacji u Asasynów. Musisz pofatygować się do miast w Varancie i popracować dla Asasynów. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
6. Materiały treningowe
Część sprawdzianu Zubena. Zadanie zleca jeden z gladiatorów Emet (zmierzysz się z nim na arenie). Musisz mu przynieść paczkę bagiennego ziela z Lago. Żeby zdobyć przedmiot musisz wykonać któreś zadanie dla hodowcy ziela z Lago (poznałeś go podczas pobytu w tym mieście). Problem w tym, że do tej pory mogłeś się już pozbyć obu zdobytych u niego paczek. Jeśli tak się stało nie musisz się specjalnie martwić: ten quest jest najmniej istotny dla sprawdzianu i można osiągnąć sukces bez zaliczania tego zadania.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Ishtar +5
7. Mikstury dla niewolników
To drugie zadanie zlecane przez niewolnika Karmoka. Musisz mu dostarczyć dwadzieścia mikstur leczniczych (wykonujesz to zadanie za wypadek chęci wyzwolenia miasta spod władzy Asasynów).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Koczownicy +3
8. Mistrz walki
Zadanie zleca prawa ręka Zubena, Ugrasal. Jest to kolejna część sprawdzianu Zubena.
![]() | Ugrasal to twardziel i specjalista od walki wręcz. Zaliczysz u niego sprawdzian wykazując się mistrzostwem we władaniu mieczem. Osiągniesz to dopiero wtedy, gdy nauczysz się mistrzowskiej walki dwiema broniami (Ugrasal sam Cię nauczy jak spełnisz wymagane warunki). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Ishtar +5
9. Oswobodź Ishtar
Zadanie wynikające ze współpracy z Koczownikami. Ishtar to kolejne miasto, które musisz wyzwolić spod władzy Asasynów. Zanim ruszysz do walki zapewnij sobie wsparcie niewolników (poprzez wykonanie zadań dla Karmoka)
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 7500
- Reputacja: Koczownicy +5
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
Na pewno na farmie żadne się nie ostał gdzieś w krzakach? Kiedyś mi się tam też jeden zagubił kawałek dalej.
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
http://www.gothicgry.fora.pl/mapki,69/mapa-gothic-3,3245.html
siemka fajna mapka moze znajdziecie pare rzeczy ktore sie wam przydadza
Zadanie odbicia Geldern dostaniesz od maga ognia w geldern (zapomniałem imienia bo dawno nie grałem).A przywódca orków cię atakuje ponieważ może to być błąd gry albo mogłeś coś przeskrobać (pobić kogoś,zabić,ukraść coś)
Potrzebuje pomocy! niech mi ktoś powie od kogo dostanę zadanie odbicia Geldern. Byłem u wszyskich i nikt nie chce mi dać tego zadania,a jak ide do wodza Orków w Geldern to no coś tam do mnie powie i mnie zaczyna bić. O co chodzi?
iso kiss-miecz wenzela jest w jaskini po drodze do Montery,jak nie posłuchasz Domenika i pójdziesz na wschód tam gdzie są bandyci to po czsie dojdziesz do lasku w którym są ukryci bunownicy po prawej jest lasek,po lewej jet jakinia tylko uważaj bo jest tam pełno wilków.
Nie wiem gdzie jest jaskinia z mieczem wenzela mugly by mi ktos opisac to miejsce ?? z góry dzięki
ssssssssssssssssssssssssppppppppppppppppooooooooooookkkkkkkkkoooooooooooooo gggggggggggggggggrrrrrrrrrrraaaaaaaaaa gothic 3 to najlepsza gra na SWIECIE XD
Wielkie dzięki micmur13!!!!
Znalazłem go dałem mu w morde i mi oddał ten artefakt;p
dzięki wielkie jeszcze raz heheheh!
;ppppppppppppp
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



