Gothic 3: Faring (2)
Aktualizacja:
11. Pokonaj Vigo na arenie
Pierwsza walka na dużej arenie.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Orkowie +2
12. Polowanie na Trolle z Mitchem
Mitch to jeden z najemników próbujących wkupić się w łaski Orków.
|  |  | 
Mitch dostał zadanie upolowania trzech trolli i nie bardzo ma ochotę się tego podjąć. Ty również dostaniesz takie zadanie (od kowala) więc po drodze możesz zabrać ze sobą Mitcha.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Faring +4
13. Przepędź Orków z Faring
Tradycyjne zadanie związane z odbiciem miasta. Tym razem nie musisz działać w konspiracji, szukać członków ruchu oporu itd. Wystarczy własna inicjatywa.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 10000
- Reputacja: Rebelianci +5
14. Rozprowadź alkohol wśród Orków
Zadanie zleca szynkarz w Faring Flint.
|  | Flint pragnie wkupić się w łaski Orków, podobnie jak Ty. Zaproponuje Ci poczęstowanie flaszką wódki trzech najważniejszych Orków w Faring. Zgódź się bo i Tobie ułatwi to zadanie. Ci Orkowie to Gorok, Mojok i Gnar. Dla wszystkich będziesz wykonywał jakieś zadanie. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Faring +12
15. Sprzedaj skórę Gnarowi za 500 sztuk złota
Zadanie zleca jeden z myśliwych Wilson.
|  |  | 
Dostaniesz od niego skórę cieniostwora, którą musisz sprzedać Gnarowi za 500 złotych monet. Problem w tym, że Gnar da Ci tylko 400. Nie próbuj okłamywać Wilsona, ani zaniżać ceny ani dodawać tej stówy od siebie. Po prostu przyznaj ile dostałeś. W przeciwnym wypadku Wilson nie pozwoli Ci przyłączyć się do grupy.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Faring +8
16. Warzenie wódy z Tipplerem
Zadanie zleci sam Tippler a będzie ono konsekwencją Twojego zapotrzebowania na dobry alkohol (dla Mojoka). Tipplera znajdziesz w chacie niedaleko miejsca gdzie przebywały trolle. Do uwarzenia wódy będą potrzebne alkojagody (10) i ziele lecznicze (2). Powinieneś tyle mieć przy sobie a jeśli nie masz to mnóstwo tego rośnie niedaleko chaty Tipplera. Zadania tego nie dostaniesz jeśli wcześniej zmusisz Tipplera do odsprzedaży ostatnich zapasów jakie mu zostały.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Faring +4
- Atrybuty: Alchemia +1
17. Wilcze skóry dla Gnara
Zadanie zleca Gnar (pilnuje wejścia do zamku). Musisz mu dostarczyć dwadzieścia wilczych skór.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Faring +4
18. Wóda dla Mojoka
Zadanie zleca sam Mojok, pilnujący wieży stojącej na straży przełęczy.
|  | Mojok potrzebuje dwóch flaszek dobrej wódy - Nordmarskiej Starki. Specjalistą od pędzenia gorzałki jest oczywiście Tippler. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Faring +4
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
	- Gothic 3: Questy
		- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
 
 
- Gothic 3: Questy
		
 
- Gothic 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

