Gothic 3: Vengard (2)
Aktualizacja:
6. Zabij 5 przywódców oblężenia wewnątrz bariery
Zadanie zleca Markus (ten od kielicha).
|  | Musisz zabić pięciu orkowych przywódców stacjonujących w Vengard. Oczywiście każdy ma w asyście oddział wojowników. Pierwsze dwie grupy możesz podprowadzić pod świątynię, tak by rebelianci wspomogli Cię w walce. Później musisz radzić sobie sam lub zabrać jako towarzysza George'a. Spenetruj całe miasto zanim wejdziesz do zamku. Po zabiciu wszystkich przywódców odmelduj się Cobrynowi. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
- Reputacja: Rebelianci +2
- Reputacja: Vengard +15
7. Zanieś Abe chleb do zamku
Zadanie zleca Abe, mało sympatyczny sprzedawca z Vengardu.
|  | Po wstepnej wymianie zdań podpytaj Abe'a co mu potrzeba. Dowiesz się, że załoga zamku głoduje i potrzebują 30 bochenków chleba. Dostarcz mu je. Chleb możesz znaleźć w samym Vengardzie (ciała Orków, skrzynie oraz stoły i półki), powinieneś mieć także coś z poprzednich miast. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Vengard +5
8. Zanieś Abe pieczeń do zamku
Drugie zadanie zlecane przez Abe'a. Tym razem musisz skombinować 30 kawałków pieczeni. Sposób rozwiązania identyczny jak we wcześniejszym queście.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Vengard +5
9. Zanieś młoty dla zamku Vandornowi
Zadanie zleca sprzedawca z dziedzińca zamkowego Vandorn.
|  | Vandorn potrzebuje mnóstwa sprzętu, w pierwszej kolejności jest to 10 młotów. Możesz je znaleźć w samym Vengardzie a także niemal w każdym mieście do którego się udasz. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Vengard +5
- Atrybuty: Kowalstwo +1
10. Zanieś Vandornowi kilofy do zamku
Drugie zadanie od Vandorna. Tym razem musisz znaleźć i dostarczyć dwadzieścia kilofów. Sposób rozwiązania jak we wcześniejszym queście.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Vengard +5
- Atrybutu: Kowalstwo +1
11. Zanieś Vandornowi piły do zamku
Kolejne zadanie zlecane przez Vandorna. Tym razem chodzi o 15 pił. Sposób rozwiązania jak we wcześniejszych przypadkach.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Vengard +5
- Atrybuty: Kowalstwo +1
12. Zlikwiduj oblężenie Orków wokół bariery
Zadanie dostaniesz w późniejszym etapie gry od króla Rhobara. Będziesz musiał zlikwidować oddziały Orków oblegające Vengard. Sprawą kluczową jest zabicie czterech orkowych przywódców (podobnie jak wewnątrz miasta).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
- Reputacja: Rebelianci +2
13. Zniszcz Vengard, stolicę ludzi
Zadanie dostaniesz w późniejszym etapie gry, kiedy zdecydujesz się na wsparcie Orków. będziesz musiał zniszczyć Vengard (a także zabić króla co jest warunkiem koniecznym zaliczenia drogi Orków).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 10000
- Reputacja: Orkowie +7
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
	- Gothic 3: Questy
		- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
 
 
- Gothic 3: Questy
		
 
- Gothic 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

