Gothic 3: Mora Sul (3)
Aktualizacja:
22. Otwórz świątynię w Mora Sul
W sprawę otwarcia świątyni w Mora Sul zamieszani są Gonzales, Kalesch, Mezir i Merdarion. Najważniejsze jest znów odnalezienie zaginionych kluczy. Tym razem jest ich cztery a sposób ich odnalezienia jest opisany przy okazji innych zadań.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
23. Podarunki dla Gonzalesa
Zadanie zleca strażnik siedziby Gonzalesa Nasib.
|  | Zanim Nasib wpuści Cię do Gonzalesa będziesz musiał przynieść trzy podarunki. Zaczniesz od sporej sumy pieniędzy (w ramach spłacania długów) a potem przyjdzie kolej na doskonały miecz i kobietę (opisane wcześniej). Problem z Nasibem jest taki, że nie bardzo klei się z nim rozmowa w sprawie podarunków. Sam się musisz domyślać, co przynieść i jak to zrobić. Dostajesz tylko ogólne wskazówki i niełatwo się dogadać tak by zgarnąć maksymalną liczbę punktów doświadczenia. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
24. Podążaj za Merdarionem
Zadanie zleca Merdarion mag wody (już po tym jak odnajdziesz go w kryjówce Kayora).
|  | Seria podróży z Merdarionem rozpocznie się już po tym jak otworzysz świątynię w Mora Sul. Wróć do maga i zamelduj mu o tym. Merdarion poinformuje Cię, że uwolniłeś w ten sposób hordy nieumarłych, które muszą być powstrzymane. Będziesz musiał zabić czterech przywódców nieumarłych, a Twoim przewodnikiem będzie właśnie Merdarion. Podążaj za nim od jednego przywódcy do drugiego. Z Merdarionem są same kłopoty, bo potrafi zniknąć w ścianie jaskini i nigdzie się nie pojawić. Albo też doprowadzić Cię do pierwszego wroga i już nie iść dalej. W takich przypadkach sam odszukaj resztę nieumarłych i zniszcz ich. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +5
25. Podążaj za Merdarionem
Podążaj za Merdarionem do drugiego przywódcy ożywieńców.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +5
26. Podążaj za Merdarionem
Podążaj za Merdarionem do trzeciego przywódcy ożywieńców.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +5
27. Podążaj za Merdarionem
Podążaj za Merdarionem do czwartego przywódcy ożywieńców.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +5
28. Podążaj za Mezirem
Zadanie zleca dziwak kopiący w ruinach Mezir.
|  | To właśnie Mezir może wskazać Ci kryjówkę Hassana. Porozmawiaj z nim i podążaj jego tropem. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
29. Pokonaj Angara na arenie
Zadanie związane z walkami na arenie w Mora Sul.
|  | Angar to mistrz areny i będziesz z nim walczył dopiero wtedy, gdy pokonasz wszystkich innych kandydatów. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Mora Sul +15
- Atrybuty: Siła +1
30. Pokonaj Anktosa na Arenie
Kolejne zadanie związane z pojedynkami na arenie.
|  | Anktos będzie Twion drugim w kolejności rywalem. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Mora Sul +5
- Atrybuty: Siła +1
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
	- Gothic 3: Questy
		- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
 
 
- Gothic 3: Questy
		
 
- Gothic 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

