Gothic 3: Reddock (1)
Aktualizacja:
1. Broń dla buntowników z Reddock
Zadanie zleca Norris. Jego wykonanie polega na dostarczeniu buntownikom pięciu paczek z bronią. Zlecenie wykonujemy przy okazji realizacji innych zadań. Część paczek można znaleźć przy ognisku patrolu wędrownego Orków, resztę na farmie, na której obozował oddział Toporka. Kilka paczek mają także bandyci obozujący na pustkowiu pomiędzy farmą a wybrzeżem. Paczki dostarczamy Norrisowi. Już po zebraniu pierwszej partii Norris jest gotów szkolić nas (umiejętności wojownika).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Rebelianci +1
- Reputacja: Reddock +10
2. Daj Sebastianowi, Magowi Ognia, rośliny lecznicze
Zadanie zleca Sebastian w Reddock. To kolejne zlecenie, które realizujemy przy okazji innych działań. Rośliny lecznicze rosną wszędzie a bardzo liczne skupiska występują tuż pod bazą Reddock (przy głównym wejściu i przy drugim wyjściu z jaskiń). Po zebraniu odpowiedniej ilości odwiedzamy Sebastiana i tym samym zyskujemy nauczyciela (Alchemia i Magia).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 250
- Reputacja: Reddock +10
- Atrybuty: Alchemia +1
3. Oczyść południowe jaskinie Reddock
Zadanie zleca Joey, stojący na straży wejścia do południowej części jaskiń. Naszym zadaniem jest oczyszczenie drogi na drugą stronę.
|  |  | 
Początkowo sprawę masz z goblinami (niezbyt wymagający rywal). Po ich zabiciu sprawdź skrzynie znajdziesz tam między innymi Reddock Teleport Stone. Później jest już trudniej bo trzeba pokonać wielkie jaszczury (potrafią zarażać osłabieniem). Ostatnią przeszkodą jest wielki pełzacz - szybki i dobrze blokujący odnóżami ciosy.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Reputacja: Reddock +20
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
4. Pokonaj Joey'a na arenie
5. Pokonaj Coppera na arenie
Oba zadania zlecają sami zainteresowani - wystarczy z nimi porozmawiać i skierować konwersację na temat walk na arenie.
|  |  | 
Obaj przeciwnicy nie są zbyt wymagający - pokonasz ich bez kłopotu. Seria szybkich ataków załatwia sprawę. Pamiętaj tylko o tym by nie wyjść poza krąg areny, oraz by nie uderzać leżących bez przytomności rywali.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 250 (Copper)
- Punkty doświadczenia: 500 (Joey)
- Atrybuty: Siła +1 (Copper)
- Atrybuty: Siła +1 (Joey)
- Reputacja: Reddock +10
6. Pokonaj w pojedynku Toporka
Topork to dowódca patrolu Orków stacjonującego na farmie (opisane dalej). Porozmawiaj z nim i odważnie wyzwij go na pojedynek. Jeśli walczysz z nim w chacie, jest szansa, że reszta grupy nie ruszy mu na pomoc. Jeśli jednak ruszą z odsieczą trzymaj ich w przejściu - łatwiej się bronić.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Atrybuty: Siła +1
7. Pozbądź się patrolu Orków stacjonującego na farmie
To zadanie zleca Gelford (jeden z rebeliantów przebywających przed wejściem do jaskiń w Reddock). W tym momencie powinieneś już być po promocji, więc można zdecydować się na odważne starcie bez kombinowania. Farma znajduje się pomiędzy Reddock a wybrzeżem. Jeśli podejdziesz do farmy w nocy, jest szansa na zabicie przywódcy Orków kiedy odpoczywa w budynku (tak by reszta nie zauważyła walki).
|  |  | 
Na farmie przebywa także dowódca patrolu Topork i niewolnik Kliff - patrz następne zadania.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Reputacja: Rebelianci +1
8. Uwolnij Kliffa z niewoli u Orków
To zadanie zleca sam Kliff czyli niewolnik przebywający na farmie. Porozmawiaj z nim i obiecaj uwolnienie z rąk Orków. Po zniszczeniu patrolu porozmawiaj jeszcze raz z Kliffem i opowiedz mu o rebeliantach w Reddock.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Rebelianci +1
- Reputacja: Reddock +10
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
	- Gothic 3: Questy
		- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
 
 
- Gothic 3: Questy
		
 
- Gothic 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

