Gothic 3: Silden (4)
Aktualizacja:
39. Zabij szpiega buntowników
Kolejne zadanie zlecane przez szefa Orków Umbraka. Szpiegiem oczywiście jest Inog.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Orkowie +3
40. Zabij topielce które osiedliły się na brzegu rzeki
Zadanie zleca Ork strażnik Brontobb.
|  | Musisz udać się nad rzekę i zabić podejrzanie wyglądające topielce (osiem sztuk). Dzieki temu będziesz mógł namówić Brontobba do pracy dla Denpoka. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Silden +6
41. Zabij wilki w pobliżu Silden
Zadanie zleca myśliwy Bram mieszkający w chacie nieopodal Silden. Do Ciebie należy zabicie stada srebrnych wilków grasujących w okolicy (6 sztuk).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Silden +2
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
42. Zabij zębacze grasujące w okolicy Silden
Zadanie zlecone przez innego z myśliwych Falka.
|  | Tym razem Twoim celem jest stado zębaczy (pięć sztuk). | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia 1500
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
43. Zanieś Anogowi orkową dostawę z Nordmaru
Zadanie zleca szef Rebeliantów Anog. Musisz przechwyciś dostawę, którą ma przy sobie Ork Tragak (ten sam, który pragnie odwiedzić Grompela).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Rebelianci +1
44. Zanieś beczki z rybami do młyna
Zadanie zleca rybak Temmy. Musisz zebrać osiem beczek z rybami Stoją na ziemi w różnych miejscach portu) i zanieść je do dawnego młyna Givessowi.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Silden +4
45. Zapoluj na srebrne wilki z Bramem
Część zadania związanego z polowaniem na srebrne wilki. Po prostu zabierz Brama ze sobą.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
46. Zapoluj z Falkiem na zębacze
Część zadania związnego z polowaniem na zębacze. Po prostu zabierz ze sobą Falka.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
47. Zdobądź szacunek Orków z Silden
Zadanie wyznacza Denpok. Żeby je zaliczyć musisz wykonać cały szereg poleceń wydanych przez Denpoka (opisane jako inne zadania).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
- Reputacja: Orkowie +1
48. Zagubione narzędzia Hatloda.
Zadanie zleca rybak i budowniczy łodzi Hatlod.
|  | Hatlod stracił swoje narzędzia (młot i piłę) w trakcie ataku topielców i gadów. Żeby je odnaleźć musisz przejść się wzdłuż nabrzeży i poszukać cierpiące na niestrawność topielca i gada. Stwory po prostu połknęły narzędzia. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Silden +2
49. Znajdź broń dla skazańca Jereka
Zadanie zleca sam Jerek.
|  | Więzień - rebeliant pragnie wzniecić powstanie w Silden. Potrzebne jest mu pięć paczek z bronią. Dostarcz mu je. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: rebelianci +1
50. Znajdź pieczeń dla skazańca Jereka
Zadanie zleca Jerek, który jest głodzony przez Orków. Dostarcz mu 25 kawałków pieczeni dla niego i reszty więźniów.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Rebelianci +1
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
	- Gothic 3: Questy
		- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
 
 
- Gothic 3: Questy
		
 
- Gothic 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

