Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
Aktualizacja:
9. Znajdź czwarty klucz do świątyni w Al Shedim
Zadanie dostaniesz od Saturasa (może się pojawić także po próbie otwarcia drzwi do świątyni). Kluczy jest pięć, dokładnie nie pamiętam jak przypisana jest numeracja, ale to nie jest najważniejsze. Ważne jest by wiedzieć gdzie szukać kluczy. Trzy z nich znajdują się w skrzyniach na terenie wykopalisk - przyjmijmy, że są to klucze numer 3,4 i 5. Tak więc klucz numer cztery odnajdziesz w skrzyni podczas przeszukiwania ruin.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
10. Znajdź drugi klucz do świątyni w Al Shedim
Numer dwa nadajmy kluczowi, który posiada Lester.
![]() | Twój stary druh Lester jest teraz niewolnikiem Orków i pracuje przy przekopywaniu terenu. Odnalazł klucz, który może Ci oddać w zamian za przysługę. Tą przysługą jest wyzwolenie go spod władzy Orków. W trakcie rozmowy możesz także poruszyć sprawę ziela bagiennego. Lester poprosi Cię o paczkę tego ziela, możesz mu ją dać, ale wtedy zbraknie Ci paczek do wykonania questa w Ishtar. |
Uwaga! Mogą wystąpić problemy z nawiązaniem dialogu z Lesterem, jeśli wcześniej rozmawiałeś z nim w Ardei (a jest to bardzo prawdopodobne). Jeśli Lester nie będzie chciał z Tobą rozmawiać, po prostu pobij go i zabierz mu klucz jak będzie nieprzytomny. Tego sposobu możesz użyć także w przypadku, gdy nie chcesz robić sobie kłopotu u Orków.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
11. Znajdź piąty klucz do świątyni w Al Shedim
Ten klucz (podobnie jak dwa inne) odnajdziesz w skrzyni, gdzieś na terenie wykopalisk.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
12. Znajdź pierwszy klucz do świątyni w Al Shedim
Pierwszy klucz jest w posiadaniu Saturasa. Jeśli chcesz go zdobyć wystarczy po prostu poprosić - Saturas odda Ci go bez sprzeciwu.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
13. Znajdź pięć kluczy do świątyni w Al Shedim
Zadanie zleca Saturas, jeśli porozmawiasz z nim o artefakcie znajdującym się w świątyni.
![]() | Zanim będziesz mógł tworzyć wrota świątynne musisz odszukać pięć kluczy. Gdzie ich szukać opisałem w innych questach. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
14. Znajdź pięć kluczy do świątyni w Mora Sul
Zadanie wyniknie podczas rozmowy ze zbiegłym niewolnikiem Yussufem, którego znajdziesz w oazie niedaleko wykopalisk (obozuje tam razem z paladynem). Z pewnością o tym zadaniu usłyszysz także podczas pobytu w Mora Sul, bo tam sprawa kluczy jest na ustach wszystkich mieszkańców.
![]() | Yussuf opowie Ci ze szczegółami historię kluczy, możesz także dostać jeden z nich. Nie musisz przy tym zabijać zbiega, ale jeśli to zrobisz to wykonasz zadanie zlecane w Mora Sul. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
15. Znajdź trzeci klucz do świątyni w Al Shedim
Trzeci klucz (podobnie jak dwa inne) odszukasz w jednej ze skrzyń, gdzieś na terenie wykopalisk.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2000
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



