Gothic 3: Bakaresh (1)
Aktualizacja:
1. Agresywni koczownicy
Zadanie zleca strażnik północnych rubieży Bakaresh Arkabor.
![]() | Arkabor ma Ci złożyć raport dla Silvia (opisane dalej). Zgodzi się to zrobić dopiero po tym jak rozprawisz się z bandą koczowników obozującą w pobliskiej jaskini. Udaj się na miejsce i załatw sprawę. Uważaj przy tym na plecy, bo mogą stamtąd nadejść topielce. W jaskini powinien być przywódca koczowników Rasarus (to jego powinieneś przede wszystkim zabić). Z tego co wiem, czasem zdarza się, że go tam nie ma. Zabij wtedy wszystkich obecnych, a zadanie i tak będzie wykonane. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Bakaresh +10
2. Dostawa broni z Ben Sali
Zadanie powinien dać strażnik Benito (ten od raportu). Musisz wtedy udać się do Jaffara i przynieść trzy sztuki Broni Jaffara. Z tego co wiem, mogą być problemy z dostaniem tego zlecenia (Benito po prostu nie porusza tematu).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
3. Drobna przysługa
W sprawę zamieszani są kupiec Aldo i kapłan Sigmor.
![]() | Aldo poznasz przy okazji innych zadań (opisane dalej), a Sigmora spotkasz w świątyni, już po tym jak dostaniesz do niej dostęp. Będziesz musiał polecić Aldo kapłanowi (Aldo Cię o to poprosi). Sigmor zapyta, co faktycznie sądzisz o Aldo. Jeśli powiesz, że jest w porządku zadanie będzie wykonane. Jeśli odpowiesz, że Aldo jest nieco nie tego, to dostaniesz zadanie zabicia kupca (opisane dalej). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
4. Gniazdo pełzaczy
Jedno z zadań zlecanych przez Silvio.
![]() | Musisz udać się na północ od Bakaresh, odnaleźć jaskinię zamieszkaną przez pełzacze i pozabijać stwory. Jaskinia jest całkiem blisko miasta. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Bakaresh +15
5. I po kłopocie
Zadanie związane z kupcem Aldo i kapłanem Sigmorem (opisane wcześniej). Jeśli powiesz Sigmorowi, że z Aldo jest coś nie tak, kapłan rozkaże Ci zabić kupca. Wróć na dół i załatw sprawę.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Bakaresh +5
6. Koczownicy i najeźdźcy
To zadanie związane jest z namówieniem koczowników do ataku na Bakaresh, a dostajesz je od jednego z przywódców Knuta (Nordmarczyk sprzymierzony z koczownikami).
![]() | ![]() |
Żeby namówić oddział rabusiów do szturmu na Bakaresh będziesz musiał przekonać do tego dwóch przywódców: Redge' a i Aterasa. Tego pierwszego przekupisz złotem a dla drugiego będziesz musiał wykonać inne zadanie (opisane dalej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +3
7. Lekcja gościnności
Zadanie związane z bandą koczowników opisaną w poprzednim zadaniu. Tym razem pracujesz dla drugiej strony (Asasynów) i musisz udać się do oazy by pozabijać koczowników sprzymierzonych z Nordmarczykami.
![]() | Zadanie dostaniesz od Tizgara, jak już będziesz miał pozwolenie na wejście do świątyni. Zabierz ze sobą Silvio i rozprawcie się z bandą. Silvio nie może zginąć, ale całe szczęście radzi sobie bardzo dobrze. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Asasyni +20
8. Odszukaj Sinikara
Zadanie zlecane przez Aterasa (kiedy będziesz przekonywał koczowników do ataku na Bakaresh).
![]() | ![]() |
Musisz odnaleźć jednego z przywódców koczowników Sinikara. Sprawa jest bardzo prosta, Sinikar ukrywa się w jaskini pod Bakaresh (południowa strona miasta, nie trzeba z nikim walczyć by do niej wejść).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
Na pewno na farmie żadne się nie ostał gdzieś w krzakach? Kiedyś mi się tam też jeden zagubił kawałek dalej.
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
http://www.gothicgry.fora.pl/mapki,69/mapa-gothic-3,3245.html
siemka fajna mapka moze znajdziecie pare rzeczy ktore sie wam przydadza
Zadanie odbicia Geldern dostaniesz od maga ognia w geldern (zapomniałem imienia bo dawno nie grałem).A przywódca orków cię atakuje ponieważ może to być błąd gry albo mogłeś coś przeskrobać (pobić kogoś,zabić,ukraść coś)
Potrzebuje pomocy! niech mi ktoś powie od kogo dostanę zadanie odbicia Geldern. Byłem u wszyskich i nikt nie chce mi dać tego zadania,a jak ide do wodza Orków w Geldern to no coś tam do mnie powie i mnie zaczyna bić. O co chodzi?
iso kiss-miecz wenzela jest w jaskini po drodze do Montery,jak nie posłuchasz Domenika i pójdziesz na wschód tam gdzie są bandyci to po czsie dojdziesz do lasku w którym są ukryci bunownicy po prawej jest lasek,po lewej jet jakinia tylko uważaj bo jest tam pełno wilków.
Nie wiem gdzie jest jaskinia z mieczem wenzela mugly by mi ktos opisac to miejsce ?? z góry dzięki
ssssssssssssssssssssssssppppppppppppppppooooooooooookkkkkkkkkoooooooooooooo gggggggggggggggggrrrrrrrrrrraaaaaaaaaa gothic 3 to najlepsza gra na SWIECIE XD
Wielkie dzięki micmur13!!!!
Znalazłem go dałem mu w morde i mi oddał ten artefakt;p
dzięki wielkie jeszcze raz heheheh!
;ppppppppppppp
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








