Gothic 3: Bakaresh (3)
Aktualizacja:
16. Ruiny Bakareshu
Zadanie zlecone przez kupca Carlosa, którego chcesz nakłonić do oddania daniny.
|  | Twoje zadanie polega na oczyszczeniu ruin Bakaresh z żyjących tam dzikich zwierząt, zjadających niewolników. Udaj się na miejsce i pozabijaj szakale i lwy. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Bakaresh +15
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
17. Słowa tu nie wystarczą...
Zadanie zleca niewolnik Murak, którego znajdziesz w świątyni w Bakaresh.
|  | Murak jest skłonny pomóc Ci w wywołaniu rebelii w mieście, ale potrzebuje broni dla niewolników. Dostarcz mu trzy paczki z bronią a zyskasz wspólnika w walce z Asasynami. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
18. Stary mieszek
To zadanie zleci Ci Amul, kiedy będziesz zbierał daninę dla samego Zubena. Zanim Amul odda ci pieniądze, poprosi Cię o odnalezienie mieszka z pieniędzmi, który zaginął podczas obstawiania zakładów na arenie. Porozmawiaj z zarządcą areny i gladiatorami. Potem pofatyguj się do Ashnu, który poradzi Ci byś sprawdził skrzynie należące do gladiatorów. W jednej z nich znajdziesz mieszek. Problem w tym, że zadania można w ogóle nie dostać: czasem Amul oddaje daninę bez żadnego problemu.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
19. Świątynia w Bakaresh
Zadanie wynika podczas rozmowy z kupcami i Amulem. Do świątyni dostaniesz się dopiero wtedy, gdy Amul wyrazi na to zgodę.
|  | Jak wszędzie kluczową sprawą są reputacja i pieniądze. Amul wpuści Cię do świątyni jak przyniesiesz mu daninę kupców (opisane wcześniej). | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
20. Trzy szkatuły
Zadanie zleca kupiec Aldo, którego niewolnicy przekopują ruiny. Musisz udać się na teren wykopalisk i odszukać trzy stare szkatuły. Zadanie nie jest trudne, szkatuły leżą na ziemi (po jednej na każdym końcu ruin i jedna w środku).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
21. Walka o tytuł
To ostania walka na arenie, jaką stoczysz w Bakaresh.
|  | Po pokonaniu Achmeda, Irhabara i Mufassy będziesz mógł przystąpić do walki o tytuł mistrza areny. Do pokonania pozostała dwójka doświadczonych wojowników świątynnych. Po wygranym pojedynku obejmujesz tytuł. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Bakaresh +10
- Atrybuty: Siła +1
22. Wsparcie
Zadanie zleca koczownik Sinikar (po tym jak go odnajdziesz). Zgodzi się on zaatakować z towarzyszami miasto, pod warunkiem, że znajdziesz niewolnika, który poderwie do walki ludzi wewnątrz. Tym niewolnikiem będzie Murak, który przebywa w świątyni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Koczownicy +3
23. Zanieś Amulowi daninę kupców
Zadanie zleca Ashnu po tym jak nakłonisz kupców do oddania pieniędzy. Daninę musisz dostarczyć Amulowi w ciągu jednego dnia. Po przekroczeniu terminu zaczną Cię ścigać zabójcy, nie dostaniesz też zgody na wejście do świątyni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Bakaresh +20
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
	- Gothic 3: Questy
		- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
 
 
- Gothic 3: Questy
		
 
- Gothic 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

