Gothic 3: Ścieżka Orków
Aktualizacja:
Ścieżka Orków
Ardea
Przygodę zaczynasz w Ardei i na początku nie masz wyjścia: musisz wybić Orków. Potem możesz udać się śladem Gorna do Reddock, ale że się tam i tak nic nie dowiesz na temat Xardasa, udaj się od razu do Cape Dun.
Cape Dun
W Cape Dun zapracuj na szacunek Orków i porozmawiaj z ich liderem Urukiem. Pomóż mu odnaleźć szpiega rebeliantów a następnie zniszcz Reddock. Niewiele się tu dowiesz, więc ruszaj do Montery.
Montera
W Monterze możesz zbawić tylko chwilkę. Dowiesz się tylko, że szamani Orków (mogący coś wiedzieć na temat Xardasa) znajdują się w Geldern i Silden. Ruszaj na początek do Silden.
Silden
W Silden, podobnie jak w Monterze, nie musisz spędzać wiele czasu. Wystarczy, że odszukasz szamana Grompela i wypytasz go o Xardasa. Ten skieruje Cię na północ. Tym razem nie musisz odwiedzać Faring, bo niedaleko Silden jest inna przełęcz do Nordmaru.
Klan Wilka, Klan Młota
Odwiedź oba klany i poszukaj informacji na temat kryjówki Xardasa. Szaroskóry doprowadzi Cię do wieży maga.
Wieża Xardasa
Spotkasz się z nekromantą i wysłuchasz jego opowieści o bogach i artefaktach. Będziesz musiał je odszukać. Ruszaj w drogę.
Geldern, Trelis, Mora Sul, Al Shedim, Gotha, Klan Ognia
Czeka Cię teraz poszukiwanie artefaktów. Odwiedzisz te same miejsca, które opisywałem przy okazji poprzedniej ścieżki, z tym, że sposób załatwiania niektórych spraw będzie inny (oczywiście nie będziesz walczył z Orkami). Po zdobyciu wszystkich artefaktów Wracaj do wieży Xardasa.
Wieża Xardasa
Porozmawiaj z magiem i wysłuchaj jego planu. Xardas pragnie zniszczyć wszystkie artefakty i boskie pierwiastki obecne na ziemi. Wykonaj jego plan, co do joty.
Pierwsze kroki skieruj do Klanu Młota. Musisz dostać się do ich wielkiego pieca w kopalni, by tam wrzucić artefakty (razem z magicznym kamieniem otrzymanym od nekromanty). Wróć potem do Xardasa, bo to nie koniec misji.
Kolejne kroki to pozbawienie cząstki boskiej mocy dwóch przywódców: Rhobara i Zubena. Żaden z nich nie będzie chciał oddać jej dobrowolnie, więc będziesz musiał ich zabić. Ruszaj więc do Vengardu i Ishtar wykonać misję (po zabiciu obu wodzów zabierz należące do nich Berło Varantu i Kostur Wiecznego Wędrowca). Potem wracaj do Xardasa odebrać ostatnie polecenia.
Czas na to byście obaj opuścili ten świat. Eskortuj Xardasa do magicznego portalu, uaktywnij go (korzystając z przedmiotów zabranych Zubenowi i Rhobarowi), a następnie przejdź wraz z nekromantą przez portal.
To koniec ścieżki Orków.
0
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

