Gothic 3: Nemora (2)
Aktualizacja:
9. Nowy człowiek dla Nemory
Zadanie zleca Russell, który poszukuje dodatkowych ludzi do obrony Nemory. Odpowiednim człowiekiem jest były paladyn Karlen, obozujący przy ognisku na pustkowiach niedaleko Nemory. Namów go do przyłączenia się do Rebeliantów. Karlen zgodzi się jeśli wykonasz dla niego kilka zadań (opisane dalej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Nemora +10
10. Paladyn-renegat przy przełęczy do Varant musi umrzeć
Zadanie zleca Karlen, który musi wykonać tę misję zanim dołączy do Rebeliantów.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po zaakceptowaniu misji ruszaj śladem Karlena. Doprowadzi Cię on do obozu (a właściwie trzech obozów) bandytów, którym przewodzi były paladyn Kurt. Musisz go zabić tak jak i pozostałych opryszków. Karlen nie może zginąć (jest doskonałym wojownikiem ale i tak warto mieć go na oku).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Rebelianci +1
11. Paladyn Karlen chce odzyskać moc
Zadanie zleca sam Karlen. Sytuacja podobna do questu paladyna Konrada. Karlen również pragnie odzyskać swą moc. Rozwiązanie jest takie samo: dostarcz pobłogosławiony ognisty kielich.
Uwaga! Zadanie będące częścią jednego z głównych questów.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Rebelianci +1
12. Paladyn Karlen pokazuje Ci pustynię
Zadanie zleca Karlen, już po walce z bandą Kurta. Jesteście niedaleko pustyni i Karlen proponuje Ci wskazanie drogi. Zgódź się, przebiegniecie się kawałek i z dobędziesz nowe punkty doświadczenia.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
13. Pozbądź się Orków z farmy na zachód od Trelis
Zadanie zleca rebeliant Kippler. Musisz udać się na farmę pod Trelis (tą na której stacjonuje oddział Kapotha), i wybić wszystkich Orków jakich tam znajdziesz.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Rebelianci +1
- Reputacja: Nemora +20
14. Przekrocz z Karlanem przełęcz do Varantu
Zadanie wyznaczone przez Karlana. Jest to część questa związanego z zabiciem Kurta. Po prostu przebiegnij przez przełęcz śladem Karlana.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Rebelianci +1
15. Wiadomość od buntownika imieniem Charles
Zadanie dostaniesz od Russella po tym jak przyniesiesz prośbę Charlesa o posiłki. Tym razem musisz wrócić z odpowiedzią do Charlesa.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
16. Zabij trzy potwory grasujące na północ od Nemory
Zadanie zleca jeden ze strażników pilnujących północnego wejścia Rendell.
![]() | Musisz udać się na północ od Nemory i zabić włóczące się tam trzy Parskające Potwory. Przy okazji zdobędziesz zioła dla Tresslotta. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Nemora +20
17. Zniszcz obóz buntowników Nemorę
Zadanie zleca dowódca Orków w Trelis Vak. Musisz zniszczyć siedzibę Rebeliantów w Nemorze. Nie będzie to takie łatwe, bo jest tam kilku dobrych fighterów. Trzeba stosować taktykę odwrotu na z góry zaplanowane pozycje. Dość niewygodnym rywalem jest Tresslott, który może Cię zamrozić na moment. Maga/alchemika można zlikwidować atakując go w jego jaskini. Jest szansa, że nikt się nie zorientuje i będziemy mogli wyjść poza obóz by mieć gdzie manewrować walcząc z resztą.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Orkowie +7
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
Na pewno na farmie żadne się nie ostał gdzieś w krzakach? Kiedyś mi się tam też jeden zagubił kawałek dalej.
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
http://www.gothicgry.fora.pl/mapki,69/mapa-gothic-3,3245.html
siemka fajna mapka moze znajdziecie pare rzeczy ktore sie wam przydadza
Zadanie odbicia Geldern dostaniesz od maga ognia w geldern (zapomniałem imienia bo dawno nie grałem).A przywódca orków cię atakuje ponieważ może to być błąd gry albo mogłeś coś przeskrobać (pobić kogoś,zabić,ukraść coś)
Potrzebuje pomocy! niech mi ktoś powie od kogo dostanę zadanie odbicia Geldern. Byłem u wszyskich i nikt nie chce mi dać tego zadania,a jak ide do wodza Orków w Geldern to no coś tam do mnie powie i mnie zaczyna bić. O co chodzi?
iso kiss-miecz wenzela jest w jaskini po drodze do Montery,jak nie posłuchasz Domenika i pójdziesz na wschód tam gdzie są bandyci to po czsie dojdziesz do lasku w którym są ukryci bunownicy po prawej jest lasek,po lewej jet jakinia tylko uważaj bo jest tam pełno wilków.
Nie wiem gdzie jest jaskinia z mieczem wenzela mugly by mi ktos opisac to miejsce ?? z góry dzięki
ssssssssssssssssssssssssppppppppppppppppooooooooooookkkkkkkkkoooooooooooooo gggggggggggggggggrrrrrrrrrrraaaaaaaaaa gothic 3 to najlepsza gra na SWIECIE XD
Wielkie dzięki micmur13!!!!
Znalazłem go dałem mu w morde i mi oddał ten artefakt;p
dzięki wielkie jeszcze raz heheheh!
;ppppppppppppp
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





