Gothic 3: Silden (3)
Aktualizacja:
27. Quadir poluje na niewolników dla Silden
Zadanie zleca Quadir, asasyn zajmujący się zdobywaniem niewolników dla Silden.
|  | Możesz dla Quadira złapać niewolnika. Asasyn proponuje poszukać w obozie drwali. To będzie Will. | 
28. Tragak chce odwiedzić szamana Grompela w Silden
Zadanie zleca sam Ork Tragak. Znajdziesz go w ostępach leśnych daleko od Silden.
|  | Twoim zadaniem jest doprowadzenie go bezpiecznie do Silden. Mimo tego, że Tragak wędruje w asyście oddziału Orków dobrym pomysłem jest oczyszczenie trasy własnoręcznie. Bo spotkasz bardzo silne potwory i jest ryzyko, że Ork zginie. Doprowadź go do chaty Grompela. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Silden +4
29. Umbrak rządzi w Silden mimo opóźnienia dostaw
Zadanie zleca Inog. Musisz dostać się do szefa Orków Umbraka i sprytnie go podpytać o to jak mu się udaje utrzymać na stanowisku mimo kłopotów z dostawami. Porozmawiaj po prostu z Umbrakiem a zadanie będzie wykonane nawet jeśli nie padnie ani słowo na temat zapasów (Umbrak rządzi dzięki stosowaniu tortur).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: rebelianci +1
30. Uratuj niewolnika zbiegłego z Silden
Zadanie zleca jeden z liderów buntowników ukrywających się w lasach pod Silden Freman.
|  |  | 
Freman opiekuje się zbiegłymi niewolnikami. Opowie Ci o niewolnikach ukrywających się w lasach Silden, którym trzeba pomóc sprowadzając ich do Fremana. Zbiegów znajdziesz w lesie po drugiej stronie Silden (trzech siedzi przy ognisku, a dwóch kawałek dalej przy następnych ogniskach). Porozmawiaj z niewolnikiem i zaproponuj odprowadzenie do obozu rebeliantów. Musisz uważać by Twój podopieczny nie zginął po drodze (a spotkasz sporo dzikich bestii).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Rebelianci +1
31. Uratuj niewolnika zbiegłego z Silden
Zadanie identyczne jak poprzednie.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Rebelianci +1
32. Uratuj zbiegłego niewolnika z Silden
Zadanie identyczne jak dwa poprzednie.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Rebelianci +1
33. Uratuj niewolnika zbiegłego z Silden
Zadanie identyczne jak poprzednie.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Rebelianci +1
34. Uratuj niewolnika zbiegłego z Silden
Zadanie identyczne jak poprzednie.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Rebelianci +1
35. Uratuj Nordmarczyka Larsa z obozu
Zadanie zleca sam Lars, przebywający w chacie niewolników (tej samej do której trafi Will).
|  | Lars trafił tu za karę po tym jak okradł jednego z Orków. Żeby go uwolnić musisz wykupić Nordmarczyka od Zapotecka za 300 złotych monet. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Nordimar +3
36. Wódz Umbrak pragnie śmierci Anoga
Zadanie zleca wódz Orków Umbrak. Musisz udać się do obozu rebeliantów w lasach pod Silden i zabić ich przywódcę Anoga (brata Inoga). Oczywiście nie obejdzie się bez walki z wszystkimi rebeliantami.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
- Reputacja: Orkowie +7
37. Zabij niewolników, którzy uciekli z Silden
Zadanie zleca nadzorca niewolników w Silden Zapotek. Chodzi o tych samych niewolników, których można doprowadzić do Fremana. Zapotek jednak życzy sobie byś wszystkich zabił.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Orkowie +1
38. Zabij szamana Grompela
Kolejny quest zlecany przez Zapoteka. Orka zazdrosny o stanowisko rywala każe Ci zabić szamana Grompela. Musisz to zrobić tak, by nie ściągnąć sobie na głowę całej załogi Silden. Najlepiej zrobić to dość wcześnie, zanim sprowadzisz nowych strażników do miasta (inne zadania). Po tym fakcie będzie już bardzo ciężko załatwić sprawę bez narażenia się na odkrycie.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Asasyni +1
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
	- Gothic 3: Questy
		- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
 
 
- Gothic 3: Questy
		
 
- Gothic 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

