Gothic 3: Braga (1)
Aktualizacja:
1. Aila
Sprawę Aili poruszają Nafalem a także Jose.
|  | Tancerkę Ailę odnajdziesz w jaskini będącej kryjówką koczowników Asaru. Zadanie możesz wykonać na dwa sposoby: zabijasz koczowników i odprowadzasz Ailę do Bragi, lub też przystajesz na plan Asaru i odprowadzasz tancerkę po to, by uśpić czujność Nafalema. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Braga +15
2. Danina Bernado
Część zadania związanego z gromadzeniem daniny dla Nafalema.
|  | Bernado nie ma ochoty po raz drugi rozstawać się z zapasami złota. Jedynym wyjściem na przemówienie mu do rozumu jest pobicie go. Uważaj tylko by zbytnio go nie uszkodzić. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Braga +5
3. Danina Jose
Część zadania związanego ze zbieraniem daniny dla Nafalema.
|  | Z Jose nie ma żadnego problemu. Porozmawiaj z nim a dostaniesz pieniądze. Jose da Ci także następne zadania (opisane dalej). | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Braga +5
4. Danina Luki
Kolejny quest związany z gromadzeniem daniny dla Nafalema.
|  | Luca odda Ci pieniądze dopiero po tym jak wykonasz dla niego zadanie związane z polowaniem na mroczne zębacze (opisane dalej). | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Braga +5
5. Danina z Bragi
Zadanie zlecane przez Nafalema. Zapoczątkowuje ono całą serię questów związanych z daniną.
|  | Żeby sfinalizować sprawę daniny z Bragi musisz pofatygować się do Tufaila (jeden z pierwszych asasynów, których spotkasz) i wykonać dla niego serię zadań. Regularnie informuj o wszystkim Nafalema. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Asasyni +10
- Reputacja: Braga +15
6. Eskortuj Riordiana
Zadanie zleca sam Riordian, mag wody, którego spotkasz w Ruinach Mora Sul. Musisz go doprowadzić we wskazane miejsce (jaskinia Asaru). Uważaj by mag nie zginął po drodze.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
7. Podążaj za Tufailem
Zadanie zlecone przez Tufaila ma związek z daniną. Polega na doprowadzeniu Tufaila we wskazane miejsce (jaskinia bandytów). Tufail nie może zginąć.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
8. Polowanie na nagrody: Asaru
Zadanie zlecone przez łowcę nagród Jose (poznasz go przy okazji zbierania daniny).
|  | Pierwszym z celów jest Asaru. Na trop przywódcy koczowników wpadniesz wykonując zadanie dla Tufaila lub Riordiana. Zabij Asaru i jego towarzyszy (wtedy nie wykonasz misji koczowników). | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Braga +15
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
	- Gothic 3: Questy
		- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
 
 
- Gothic 3: Questy
		
 
- Gothic 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

