Gothic 3: Bakaresh (2)
Aktualizacja:
9. Oswobodź Bakaresh
Zadanie dostaniesz już po tym jak namówisz do współpracy koczowników i Nordmarczyków. Wydaj po prostu rozkaz ataku. Bądź przygotowany na ciężką walkę, bo mimo wsparcia nie uda się sprawy załatwić łatwo i przyjemnie. Asasynów jest całe mnóstwo i z pewnością nie odbijesz miasta tak łatwo jak w Lago czy Bradze.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
- Reputacja: koczownicy +5
10. Pokonaj Achmeda na arenie
Standardowa walka na arenie, której szefem jest Hernando.
|  | Achmed to drugi z kolei rywal. Obowiązują takie same reguły jak na wszystkich arenach. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Bakaresh +5
- Atrybuty: Siła +1
11. Pokonaj Irhabara na arenie
Standardowa walka na arenie.
|  | Irhabar to pierwszy rywal, z jakim się zmierzysz na arenie w Bakaresh. Reguły takie jak zawsze. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Bakaresh +5
- Atrybuty: Siła +1
12. Pokonaj Mufassę na arenie
Standardowa walka na arenie.
|  | Z Mufassą zmierzysz się po pokonaniu Irhabara i Achmeda. Reguły takie jak zwykle. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Bakaresh +5
- Atrybuty: Siła +1
13. Przekonaj kupców
Zadanie zleci Ci Ashnu po tym jak zapytasz go o sposoby wkupienia się w łaski Amula.
|  |  | 
Możesz dostarczyć Amulowi daninę kupców, ale wcześniej musisz namówić ich do oddania Ci pieniędzy. Jaffarowi możesz zaimponować wcześniejszymi dokonaniami na rzecz Asasynów albo też zwyczajnie go przekupić. Carlos zleci Ci dodatkowe zadanie (opisane dalej) a Aldo poprosi o szepnięcie dobrego słowa na jego temat Sigmorowi (opisane wcześniej).
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
14. Raport z południa
Zadanie zleca strażnik Benito, jedna z pierwszych osób, jakie spotkasz wchodząc do Bakaresh.
|  | Benito poprosi Cię byś udał się do Silvio i złożył mu raport z ostatniego napadu koczowników na oazę. Silvio znajdziesz przy namiotach w południowej części miasta. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Bakaresh +5
15. Raport z północy
Zadanie zleca Silvio, po tym jak złożysz mu raport z wydarzeń na południu miasta (opisane wcześniej). Tym razem musisz udać się na północ miasta, odszukać strażnika Akrabora i poprosić go o złożenie raportu.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
- Reputacja: Bakaresh +5
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
	- Gothic 3: Questy
		- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
 
 
- Gothic 3: Questy
		
 
- Gothic 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

