Gothic 3: Trelis (2)
Aktualizacja:
11. Podejrzana jaskinie w pobliżu farmy
Zadanie zlecone przez Kapottha, orkowego dowódcę oddziału z farmy.
![]() | Twoim zadaniem jest zbadanie pobliskiej jaskini. Udaj się tam i powybijaj tygrysy szablozębe, które mają tam legowisko. Potem wróć zdać raport. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
- Reputacja: Trelis +8
12. Podstępne gobliny napadają na farmę Dereca
Zadanie zleca sam Derec, zarządca farmy.
![]() | Derec skarży się na gobliny napadające jego farmę. Do takiego napadu dojdzie w trakcie rozmowy. Wyskocz na zewnątrz i pozabijaj stwory. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Reputacja: Trelis +4
13. Pomóż szamanowi Kamakowi w opuszczeniu świątyni
Zadanie zleca sam Kamak, kiedy już go znajdziesz w świątyni Trelis (opisane dalej). Musisz go po prostu wyprowadzić na zewnątrz.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Trelis +8
14. Służący Ben potrzebuje swojej łopaty
Zadanie zleca sam Ben (ten którego wcześniej sprałeś). Musisz z nim porozmawiać tak by się zaczął chwalić swoimi znajomościami. Drąż temat tak długo, aż dostaniesz zadanie odszukania na wykopaliskach jego łopaty. Udaj się na wykopaliska i przeszukaj teren tuż przy samym wejściu do podziemi. Łopata jest wbita w hałdę śmieci.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Atrybuty: Kradzież +1
15. Splądruj farmy
Zadanie zleca złodziej Peer mieszkający na farmie Josha. Musisz udać się na drugą farmę i okraść skrzynię znajdując się w chacie właściciela.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
- Atrybuty: Kradzież +1
16. Splądruj zamek w Trelis
Zadanie zleca złodziej Peer z farmy Josha. Tym razem musisz udać się do zamku Trelis, wejść do piwnicy pod siedzibą szefa Orków Varek, i okraść skrzynię. Przy okazji można zabrać wszystko co tam jest.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Atrybuty: Kradzież +1
17. Sprawdź czy w świątyni w Trelis pozostał ktoś żywy
Zadanie zleca dowódca oddziału pilnującego wykopalisk Tempeck.
![]() | ![]() |
Musisz zejść do świątyni, w której przebywają ożywieńcy, by sprawdzić czy nie pozostał tam żaden żywy Ork. Tak naprawdę problemem nie są zombie i szkielety tylko potworny strażnik, pół człowiek, pół skorpion. Jest całkiem szybki no i oczywiście jadowity. Jeśli będziesz miał szczęście to uda Ci się z nim nie spotkać, bo czasem znika w niewiadomym miejscu (to jakiś bug). Na samym końcu ciągu pomieszczeń odnajdziesz żywego szamana Kamaka.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Trelis +8
18. Vak potrzebuje 50 tyś. złotych monet dla Asasynów
Zadanie zleca sam Varek. Musisz mu po prostu dać 50 tysięcy złotych monet.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
- Reputacja: Orkowie +7
19. Zabij Ogry
Zadanie zleca najemnik Orków, pilnujący bramy Thorus.
![]() | ![]() |
Twoim zadaniem jest zniszczenie grupy Ogrów zamieszkujących pobliską jaskinię. Ogrów jest aż pięć i nie obejdzie się bez taktyki odwrotu na z góry zaplanowane pozycje.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1250
- Reputacja: Trelis +8
20. Zabij Orków w świątyni Trelis i w jej okolicy
Zadanie zleca przywódca Rebeliantów ukrywających się w niedalekiej jaskini Charles (ten który wysyła Cię po posiłki do Nemory). Udaj się do świątyni i wybij cały oddział włącznie z Tempeckiem i Kamakiem. Najpierw jednak wykonaj wszystkie zadania dla obu Orków - szkoda tracić punkty doświadczenia.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Rebelianci +2
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
Na pewno na farmie żadne się nie ostał gdzieś w krzakach? Kiedyś mi się tam też jeden zagubił kawałek dalej.
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
http://www.gothicgry.fora.pl/mapki,69/mapa-gothic-3,3245.html
siemka fajna mapka moze znajdziecie pare rzeczy ktore sie wam przydadza
Zadanie odbicia Geldern dostaniesz od maga ognia w geldern (zapomniałem imienia bo dawno nie grałem).A przywódca orków cię atakuje ponieważ może to być błąd gry albo mogłeś coś przeskrobać (pobić kogoś,zabić,ukraść coś)
Potrzebuje pomocy! niech mi ktoś powie od kogo dostanę zadanie odbicia Geldern. Byłem u wszyskich i nikt nie chce mi dać tego zadania,a jak ide do wodza Orków w Geldern to no coś tam do mnie powie i mnie zaczyna bić. O co chodzi?
iso kiss-miecz wenzela jest w jaskini po drodze do Montery,jak nie posłuchasz Domenika i pójdziesz na wschód tam gdzie są bandyci to po czsie dojdziesz do lasku w którym są ukryci bunownicy po prawej jest lasek,po lewej jet jakinia tylko uważaj bo jest tam pełno wilków.
Nie wiem gdzie jest jaskinia z mieczem wenzela mugly by mi ktos opisac to miejsce ?? z góry dzięki
ssssssssssssssssssssssssppppppppppppppppooooooooooookkkkkkkkkoooooooooooooo gggggggggggggggggrrrrrrrrrrraaaaaaaaaa gothic 3 to najlepsza gra na SWIECIE XD
Wielkie dzięki micmur13!!!!
Znalazłem go dałem mu w morde i mi oddał ten artefakt;p
dzięki wielkie jeszcze raz heheheh!
;ppppppppppppp
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






