Gothic 3: Ben Sala (1)
Aktualizacja:
1. Bankiet dla sępów
Zadanie zlecane przez Julia. Musisz wytropić i zabić sprawcę kradzieży w Ben Sala.
|  | Podejrzanym typkiem jest Sugut. Odnajdziesz go w oazie na północy, niedaleko też stacjonują koczownicy Hurita. Obaj panowie dają zlecenia na własne głowy, możesz więc wykorzystać do pomocy Hurita. Od Suguta dowiesz się tylko, że jego wspólnik wcześniej uciekł. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Ben Sala +10
2. Droga do świątyni
Zadanie dostaniesz od Orka Doloka.
|  | Zadanie dostaniesz dopiero po uzyskaniu wysokiej reputacji w Ben Sala (wykonaj kilka zadań dla Daro). Porozmawiaj z Dolokiem a ten zgodzi się wskazać drogę do świątyni. Po drodze czeka Cię walka z licznymi nieumarłymi. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
3. Eskortuj Miguela do wioski
Zadanie zleca sam Miguel. Którego znajdziesz w jednej z kopalń oczyszczając tunele z nieumarłych. Musisz się spieszyć, bo jest on atakowany i zostanie zabity, jeśli będziesz zwlekał. Odprowadź go do kowala.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Ben Sala +10
4. Na ratunek Ben Sali
To zadanie pojawi się już po tym jak wykonasz zadanie ze świątynią (opisane dalej). Wracaj do Ben Sala i opowiedz o wszystkim Julio.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Ben Sala +15
5. Oswobodź Ben Salę
Standardowe zadanie polegające na wyzwoleniu lokacji. Jak już zdecydujesz się na współpracę z koczownikami wybij wszystkich Asasynów w Ben Sala.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Koczownicy +5
6. Kłopoty z Basirem
Zadnie zleca Julio, który obwinia Basira o kłopoty z nieumarłymi.
|  | Jedyną karą według Julio jest śmierć. Basira odnajdziesz (lub już znalazłeś) w Monterze. Będziesz musiał się napocić by go zabić, bo na pomoc mu pewnie ruszą Orkowie i najemnicy. Problem sam się rozwiąże, kiedy (jeśli) staniesz po stronie Rebeliantów i wyzwolisz Monterę. Wtedy zabijesz także Basira. | 
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Ben Sala +15
7. Przeklęty
W sprawę zamieszani są Julio, Daro i Dolok.
|  |  | 
Po tym jak już Ci Dolok wskaże wejście do świątyni czeka Cię wielka bitwa. Musisz pozabijać wszystkie ożywieńce na zewnątrz (włącznie ze strażnikiem świątyni) oraz wewnątrz. Na końcu stoczysz walkę z samym sprawcą całej afery Yugulem Przeklętym.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Ben Sala +20
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
	- Gothic 3: Questy
		- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
 
 
- Gothic 3: Questy
		
 
- Gothic 3: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

