Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ishtar (2) | Questy poradnik Gothic 3

10. Pomysłodawca kradzieży rudy

To ostatni rozdział historii związanej z kradzieżą rudy. Właściwego człowieka, (czyli Nerusula) wskazał Ci Ningal z Mora Sul, a dodatkowe wskazówki na temat maga da Ci jeszcze Delazar z Ishtar.

Odszukaj Nerusula i powiedz mu wprost, że to on jest pomysłodawcą kradzieży rudy - Ishtar (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Odszukaj Nerusula i powiedz mu wprost, że to on jest pomysłodawcą kradzieży rudy. Mag zaproponuje Ci łapówkę (2000 monet), ale nie musisz jej przyjmować. Po prostu go zabij a pieniądze możesz zabrać sam.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 500

11. Skóry rozkładających się bestii

Część sprawdzianu Zubena. Zadanie zleca gladiator Musan. Musisz przynieść pięć skór rozkładających się bestii. Stwory te zwykle przyłączają się do stad lwów. Musan wskaże Ci miejsce pobytu licznych stad (musisz iść na sam skraj mapy, a nawet poza teren oznaczony na mapie, znajdziesz tam stado stworów i jaskinię, w której jest jeszcze więcej tych bestii). Jest również szansa, że już masz przy sobie wymaganą liczbę skór, bo stwory te mogłeś spotkać podczas wędrówki.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Ishtar +15
  • Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1

12. Sprawdzian Asasynów

Z tym zadaniem związana jest większość questów w Ishtar. Zadanie zleca szef Asasynów Zuben i jest to test mający sprawdzić Twoje umiejętności. Jeśli go zaliczysz (pokonując dwóch konkurentów Surusa i Zarkosa), to dostaniesz następną misję od Zubena (to będzie szereg zadań umożliwiający ukończenie gry sposobem Asasynów).

Na początek jednak musisz przejść sprawdzian, czyli zaliczyć zadania zlecone przez: Zubena, Emeta, Kasima, Ugrasala, Makasa, Musana i Asama (wszystkie są opisane jako oddzielne questy) - Ishtar (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Na początek jednak musisz przejść sprawdzian, czyli zaliczyć zadania zlecone przez: Zubena, Emeta, Kasima, Ugrasala, Makasa, Musana i Asama (wszystkie są opisane jako oddzielne questy).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 5000

13. Studnie poza miastem

To kolejna część sprawdzianu, zlecana przez Makasa.

Makas rozkaże Ci udać się poza miasto, odszukać studnie, a następnie wykonać prace zlecone przez dwóch Asasynów pilnujących wody Kafu i Giacomo (opisane jako osobne questy) - Ishtar (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Makas rozkaże Ci udać się poza miasto, odszukać studnie, a następnie wykonać prace zlecone przez dwóch Asasynów pilnujących wody Kafu i Giacomo (opisane jako osobne questy).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Ishtar +10

14. Trzech przywódców stada

Zadanie zlecone przez strażnika wody Giacomo (w ramach sprawdzianu Makasa).

1 - Ishtar (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Giacomo ma problem ze stadami szakali grasującymi w okolicy - Ishtar (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Giacomo ma problem ze stadami szakali grasującymi w okolicy. Musisz zabić trzech przewodników tych stad. Dwa stada znajdziesz w okolicach Ishtar biegające luzem, a trzecie stado ma kryjówkę w jednej z jaskiń niedaleko studni.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Ishtar +10

15. Uzbrój niewolników

Zadanie zlecane przez Karmoka, niewolnika, który może Ci pomóc w walce z Asasynami przy odbijaniu miasta.

Na początek Karmok poprosi Cię o dostarczenie trzech paczek z bronią, którą potem rozda reszcie niewolników - Ishtar (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Na początek Karmok poprosi Cię o dostarczenie trzech paczek z bronią, którą potem rozda reszcie niewolników.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Koczownicy +3