Ishtar (2) | Questy | Solucja Gothic 3
Aktualizacja:
10. Pomysłodawca kradzieży rudy
To ostatni rozdział historii związanej z kradzieżą rudy. Właściwego człowieka, (czyli Nerusula) wskazał Ci Ningal z Mora Sul, a dodatkowe wskazówki na temat maga da Ci jeszcze Delazar z Ishtar.
![]() | Odszukaj Nerusula i powiedz mu wprost, że to on jest pomysłodawcą kradzieży rudy. Mag zaproponuje Ci łapówkę (2000 monet), ale nie musisz jej przyjmować. Po prostu go zabij a pieniądze możesz zabrać sam. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
11. Skóry rozkładających się bestii
Część sprawdzianu Zubena. Zadanie zleca gladiator Musan. Musisz przynieść pięć skór rozkładających się bestii. Stwory te zwykle przyłączają się do stad lwów. Musan wskaże Ci miejsce pobytu licznych stad (musisz iść na sam skraj mapy, a nawet poza teren oznaczony na mapie, znajdziesz tam stado stworów i jaskinię, w której jest jeszcze więcej tych bestii). Jest również szansa, że już masz przy sobie wymaganą liczbę skór, bo stwory te mogłeś spotkać podczas wędrówki.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Ishtar +15
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
12. Sprawdzian Asasynów
Z tym zadaniem związana jest większość questów w Ishtar. Zadanie zleca szef Asasynów Zuben i jest to test mający sprawdzić Twoje umiejętności. Jeśli go zaliczysz (pokonując dwóch konkurentów Surusa i Zarkosa), to dostaniesz następną misję od Zubena (to będzie szereg zadań umożliwiający ukończenie gry sposobem Asasynów).
![]() | Na początek jednak musisz przejść sprawdzian, czyli zaliczyć zadania zlecone przez: Zubena, Emeta, Kasima, Ugrasala, Makasa, Musana i Asama (wszystkie są opisane jako oddzielne questy). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
13. Studnie poza miastem
To kolejna część sprawdzianu, zlecana przez Makasa.
![]() | Makas rozkaże Ci udać się poza miasto, odszukać studnie, a następnie wykonać prace zlecone przez dwóch Asasynów pilnujących wody Kafu i Giacomo (opisane jako osobne questy). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Ishtar +10
14. Trzech przywódców stada
Zadanie zlecone przez strażnika wody Giacomo (w ramach sprawdzianu Makasa).
![]() | ![]() |
Giacomo ma problem ze stadami szakali grasującymi w okolicy. Musisz zabić trzech przewodników tych stad. Dwa stada znajdziesz w okolicach Ishtar biegające luzem, a trzecie stado ma kryjówkę w jednej z jaskiń niedaleko studni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Ishtar +10
15. Uzbrój niewolników
Zadanie zlecane przez Karmoka, niewolnika, który może Ci pomóc w walce z Asasynami przy odbijaniu miasta.
![]() | Na początek Karmok poprosi Cię o dostarczenie trzech paczek z bronią, którą potem rozda reszcie niewolników. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Koczownicy +3
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Questy
- Ardea | Questy | Solucja Gothic 3
- Reddock (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Reddock (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Cape Dun (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Cape Dun (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Cape Dun (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Montera (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Montera (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Montera (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Montera (4) | Questy | Solucja Gothic 3
- Montera (5) | Questy | Solucja Gothic 3
- Gotha | Questy | Solucja Gothic 3
- Okara (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Okara (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Trelis (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Trelis (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Trelis (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nemora (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nemora (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Geldern (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Geldern (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Geldern (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Geldern (4) | Questy | Solucja Gothic 3
- Silden (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Silden (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Silden (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Silden (4) | Questy | Solucja Gothic 3
- Faring (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Faring (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Faring (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Vengard (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Vengard (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Ognia (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Ognia (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Ognia (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Wilka (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Wilka (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Młota (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Młota (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Nordmar - Klan Młota (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Klasztor | Questy | Solucja Gothic 3
- Bezdroża Nordmaru | Questy | Solucja Gothic 3
- Braga (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Braga (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Ben Erai (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Ben Erai (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Ben Sala (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Ben Sala (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Lago | Questy | Solucja Gothic 3
- Bakaresh (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Bakaresh (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Bakaresh (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Ishtar (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Ishtar (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Ishtar (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Wykopaliska Al Shedim (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Wykopaliska Al Shedim (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Mora Sul (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Mora Sul (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Mora Sul (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Mora Sul (4) | Questy | Solucja Gothic 3
- Mora Sul (5) | Questy | Solucja Gothic 3
- Mora Sul (6) | Questy | Solucja Gothic 3
- Mora Sul (7) | Questy | Solucja Gothic 3
- Bezdroża Varantu | Questy | Solucja Gothic 3
- Inne | Questy | Solucja Gothic 3
- Główne zadania (1) | Questy | Solucja Gothic 3
- Główne zadania (2) | Questy | Solucja Gothic 3
- Główne zadania (3) | Questy | Solucja Gothic 3
- Questy
- Gothic 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
elathir Legend

Na pewno na farmie żadne się nie ostał gdzieś w krzakach? Kiedyś mi się tam też jeden zagubił kawałek dalej.
STALKER__PL__ Pretorianin

Musisz ich podobijać, przytrzymujesz prawy przycisk myszy i dobijasz lewym leżącego orka.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.