Gothic 3: Ishtar (2)
Aktualizacja:
10. Pomysłodawca kradzieży rudy
To ostatni rozdział historii związanej z kradzieżą rudy. Właściwego człowieka, (czyli Nerusula) wskazał Ci Ningal z Mora Sul, a dodatkowe wskazówki na temat maga da Ci jeszcze Delazar z Ishtar.
![]() | Odszukaj Nerusula i powiedz mu wprost, że to on jest pomysłodawcą kradzieży rudy. Mag zaproponuje Ci łapówkę (2000 monet), ale nie musisz jej przyjmować. Po prostu go zabij a pieniądze możesz zabrać sam. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 500
11. Skóry rozkładających się bestii
Część sprawdzianu Zubena. Zadanie zleca gladiator Musan. Musisz przynieść pięć skór rozkładających się bestii. Stwory te zwykle przyłączają się do stad lwów. Musan wskaże Ci miejsce pobytu licznych stad (musisz iść na sam skraj mapy, a nawet poza teren oznaczony na mapie, znajdziesz tam stado stworów i jaskinię, w której jest jeszcze więcej tych bestii). Jest również szansa, że już masz przy sobie wymaganą liczbę skór, bo stwory te mogłeś spotkać podczas wędrówki.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 2500
- Reputacja: Ishtar +15
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
12. Sprawdzian Asasynów
Z tym zadaniem związana jest większość questów w Ishtar. Zadanie zleca szef Asasynów Zuben i jest to test mający sprawdzić Twoje umiejętności. Jeśli go zaliczysz (pokonując dwóch konkurentów Surusa i Zarkosa), to dostaniesz następną misję od Zubena (to będzie szereg zadań umożliwiający ukończenie gry sposobem Asasynów).
![]() | Na początek jednak musisz przejść sprawdzian, czyli zaliczyć zadania zlecone przez: Zubena, Emeta, Kasima, Ugrasala, Makasa, Musana i Asama (wszystkie są opisane jako oddzielne questy). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 5000
13. Studnie poza miastem
To kolejna część sprawdzianu, zlecana przez Makasa.
![]() | Makas rozkaże Ci udać się poza miasto, odszukać studnie, a następnie wykonać prace zlecone przez dwóch Asasynów pilnujących wody Kafu i Giacomo (opisane jako osobne questy). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Ishtar +10
14. Trzech przywódców stada
Zadanie zlecone przez strażnika wody Giacomo (w ramach sprawdzianu Makasa).
![]() | ![]() |
Giacomo ma problem ze stadami szakali grasującymi w okolicy. Musisz zabić trzech przewodników tych stad. Dwa stada znajdziesz w okolicach Ishtar biegające luzem, a trzecie stado ma kryjówkę w jednej z jaskiń niedaleko studni.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Ishtar +10
15. Uzbrój niewolników
Zadanie zlecane przez Karmoka, niewolnika, który może Ci pomóc w walce z Asasynami przy odbijaniu miasta.
![]() | Na początek Karmok poprosi Cię o dostarczenie trzech paczek z bronią, którą potem rozda reszcie niewolników. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Koczownicy +3
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
Na pewno na farmie żadne się nie ostał gdzieś w krzakach? Kiedyś mi się tam też jeden zagubił kawałek dalej.
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
http://www.gothicgry.fora.pl/mapki,69/mapa-gothic-3,3245.html
siemka fajna mapka moze znajdziecie pare rzeczy ktore sie wam przydadza
Zadanie odbicia Geldern dostaniesz od maga ognia w geldern (zapomniałem imienia bo dawno nie grałem).A przywódca orków cię atakuje ponieważ może to być błąd gry albo mogłeś coś przeskrobać (pobić kogoś,zabić,ukraść coś)
Potrzebuje pomocy! niech mi ktoś powie od kogo dostanę zadanie odbicia Geldern. Byłem u wszyskich i nikt nie chce mi dać tego zadania,a jak ide do wodza Orków w Geldern to no coś tam do mnie powie i mnie zaczyna bić. O co chodzi?
iso kiss-miecz wenzela jest w jaskini po drodze do Montery,jak nie posłuchasz Domenika i pójdziesz na wschód tam gdzie są bandyci to po czsie dojdziesz do lasku w którym są ukryci bunownicy po prawej jest lasek,po lewej jet jakinia tylko uważaj bo jest tam pełno wilków.
Nie wiem gdzie jest jaskinia z mieczem wenzela mugly by mi ktos opisac to miejsce ?? z góry dzięki
ssssssssssssssssssssssssppppppppppppppppooooooooooookkkkkkkkkoooooooooooooo gggggggggggggggggrrrrrrrrrrraaaaaaaaaa gothic 3 to najlepsza gra na SWIECIE XD
Wielkie dzięki micmur13!!!!
Znalazłem go dałem mu w morde i mi oddał ten artefakt;p
dzięki wielkie jeszcze raz heheheh!
;ppppppppppppp
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






