Gothic 3: Okara (1)
Aktualizacja:
1. Agresywne rozpruwacze
Zadanie zleca Kent (znajdziesz go w okolicach Okary, schowanego w jamie wykopanej w ziemi).
![]() | Kent skrył się w jaskini w obawie przed grasującym nieopodal stadzie rozpruwaczy. Wyjdź na zewnątrz i wybij bestie (pewnie udało się to zrobić zanim znalazłeś jaskinię, bo ciężko się dostać do niej nie wpadając na stado). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Okara +4
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
2. Alkohol dla poszukiwacza
Zadanie zleca bezdomny Owen, obozujący przy ognisku w pobliżu Okary.
![]() | Owen jest spragniony więc daj mu butelkę wódy (na pewno masz coś przy sobie). |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 250
- Reputacja: Okara +4
3. Bezdomny poszukiwacz
Chodzi tu o Owena (tego do wódy), który jest bezdomny i poszukuje miejsca, w którym mógłby osiąść. Manning z Okary poszukuje ludzi mogących zasilić szeregi Rebeliantów (dostaniesz takie zadanie), więc wystarczy skierować Owena do Okary.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Rebelianci +1
- Reputacja: Okara +8
4. Bogata kopalnia
Dalszy ciąg zadania, które zleca Randall (o tym dalej). Po oczyszczeniu kawałka kopalni Randall zacznie wydobycie a Tobie poleci zajęcie się dalszą częścią kopalni. Ruszaj więc dalej i zabij wszystkie Pełzacze. Nie zapomnij potem samemu oczyścić kopalnię ze skarbów i rudy.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1500
- Reputacja: Okara +4
- Atrybuty: Siła +1
5. Candela powinien udać się do Okary
Candela to myśliwy, którego poznałeś przy okazji polowania na cieniostwory (o tym dalej). Jest to część zadania polegającego na szukaniu ludzi dla Manninga. Po tym jak załatwisz sprawę polowania, opowiedz Candeli o Okarze i poleć mu dołączenie do Rebeliantów.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Okara +8
6. Dwa rogi cieniostwora dla Candeli
Zadanie zleca myśliwy Candela od którego dostałeś zlecenie upolowania paskudnych cieniostworów (o tym dalej). Teraz chodzi o rogi upolowanych bestii - po prostu mu je sprzedaj.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
7. Fraser powinien udać się do Okary
Część zadania polegającego na szukaniu ludzi dla Manninga. Fraser to myśliwy zlecający Ci polowanie na dziki (o tym dalej). Po sprawie poleć mu udanie się do Okary i dołączenie do Buntowników.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Rebelianci +1
- Reputacja: Okara +8
8. Kent powinien iść do Okary
Część zadania polegającego na szukaniu ludzi dla Manninga. Kent to gość kryjący się przed Rozpruwaczami. Poleć mu udanie się do Okary i dołączenie do Rebeliantów.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Rebelianci: +1
- Reputacja: Okara +8
9. Mag Ognia Rakus powinien udać się do Okary
Rakus to mag, którego musiałeś uratować przed ożywieńcami (o tym dalej). Po sprawie poleć mu udanie się do Okary i dołączenie do Rebeliantów.
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Rebelianci +1
- Reputacja: Okara +8
10. Oczyść kopalnię z wojownikiem Randallem
Zadanie zleca sam Randall, którego spotkasz niedaleko Okary (obozuje przy ognisku).
![]() | Randall opowie Ci o bogatej kopalni, którą można splądrować. Problemem są Pełzacze zamieszkujące podziemia. Udaj się z Randallem do kopalni i wybijcie wszystkie bestie. wejście do kopalni jest niedaleko ogniska Randalla. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 1000
- Reputacja: Okara +4
11. Polowanie na agresywne dziki
Zadanie zleca Fraser, obozujący w ruinach razem z Candelą.
![]() | Fraser zleca Ci upolowanie stada dzików kręcących się nieopodal ruin (po przeciwnej stronie od cieniostworów). Dziki ryją w małej kotlince i możesz pozabijać je ustawiając się na szczycie jednego zbocza i strzelając z łuku. Jeśli masz dobry łuk i ustawisz się w odpowiednim miejscu to zwierzęta nawet nie dostrzegą skąd strzelasz. Walka wręcz również nie powinna być bardzo trudna na tym etapie gry. |
Zyski:
- Punkty doświadczenia: 750
- Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1
0
- Gothic 3 - poradnik do gry
- Gothic 3: Poradnik do gry
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Ardea
- Gothic 3: Reddock (1)
- Gothic 3: Reddock (2)
- Gothic 3: Cape Dun (1)
- Gothic 3: Cape Dun (2)
- Gothic 3: Cape Dun (3)
- Gothic 3: Montera (1)
- Gothic 3: Montera (2)
- Gothic 3: Montera (3)
- Gothic 3: Montera (4)
- Gothic 3: Montera (5)
- Gothic 3: Gotha
- Gothic 3: Okara (1)
- Gothic 3: Okara (2)
- Gothic 3: Trelis (1)
- Gothic 3: Trelis (2)
- Gothic 3: Trelis (3)
- Gothic 3: Nemora (1)
- Gothic 3: Nemora (2)
- Gothic 3: Geldern (1)
- Gothic 3: Geldern (2)
- Gothic 3: Geldern (3)
- Gothic 3: Geldern (4)
- Gothic 3: Silden (1)
- Gothic 3: Silden (2)
- Gothic 3: Silden (3)
- Gothic 3: Silden (4)
- Gothic 3: Faring (1)
- Gothic 3: Faring (2)
- Gothic 3: Faring (3)
- Gothic 3: Vengard (1)
- Gothic 3: Vengard (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Ognia (3)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Wilka (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (1)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (2)
- Gothic 3: Nordmar - Klan Młota (3)
- Gothic 3: Klasztor
- Gothic 3: Bezdroża Nordmaru
- Gothic 3: Braga (1)
- Gothic 3: Braga (2)
- Gothic 3: Ben Erai (1)
- Gothic 3: Ben Erai (2)
- Gothic 3: Ben Sala (1)
- Gothic 3: Ben Sala (2)
- Gothic 3: Lago
- Gothic 3: Bakaresh (1)
- Gothic 3: Bakaresh (2)
- Gothic 3: Bakaresh (3)
- Gothic 3: Ishtar (1)
- Gothic 3: Ishtar (2)
- Gothic 3: Ishtar (3)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (1)
- Gothic 3: Wykopaliska Al Shedim (2)
- Gothic 3: Mora Sul (1)
- Gothic 3: Mora Sul (2)
- Gothic 3: Mora Sul (3)
- Gothic 3: Mora Sul (4)
- Gothic 3: Mora Sul (5)
- Gothic 3: Mora Sul (6)
- Gothic 3: Mora Sul (7)
- Gothic 3: Bezdroża Varantu
- Gothic 3: Inne
- Gothic 3: Główne zadania (1)
- Gothic 3: Główne zadania (2)
- Gothic 3: Główne zadania (3)
- Gothic 3: Questy
- Gothic 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
shadowstar Junior
bzdurny poradnik z blednymi informacjami. Towary urkrassa nie znajduja sie w jaskini u ortegi
kamild706 Junior
Jak na poradnik to bardzo słaby. Zero informacji gdzie dokładnie można znaleźć np. daną roślinę czy zwierza, same ogólniki typu "należy się rozejrzeć po Nordmarze". Nie polecam.
zanonimizowany1074543 Junior
Pomocy!!! jak zgine to nie mogę stać wogóle to mnie bizon zabił był jeden chciałem zabić ścierwojada (czy jakoś tam) i podeszedł biozon i bum zaczełą sie wojna ścierwojad i bizon zaczeli mnie bic bum gine :( pomożecie???????
Sandro_de_Vega Centurion
Dowiedziałem się, że więzień to Vatras. Zdobyłem klucz do celi. A gdy chcę z nim pogadać to bezio mówi "Hmm... Nie." i rozmowa się kończy.
fanatyk2006 Junior
brakuje tylko spisu wszystkich przedmiotów i potworów ale i bez tego mi pomógł dzięki
Pluumek Junior
Proszę o pomoc. Podczas misji w Reddock, gdy mam pozbyć się patroli orków, to gdy ich wszystkich zabiję to nie zalicza misji. Wróciłem do tego gościa co mi zlecił misję i nie ma takiego dialogu i nie wiem jak ją ukończyć.
Kowalkwl Legionista
Jeżeli utknąłeś na którymś queście to zapraszam na mój kanał o zadaniach w G3:
https://www.youtube.com/channel/UC1LxU_h1lxDkxI6_Cuk0TAQ
pabisbar Junior
najgorszy poradnik jaki widzialem, nie kupujcie - strata kasy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




