Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ile zajmuje przejście gry Kingdom Come Deliverance? Kingdom Come poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Kingdom Come: Deliverance dowiesz się o szacowanym czasie przejścia gry. Czas ukończenia gry został podzielony na kilka wariantów takich jak sam wątek fabularny, misje poboczne, czy zdobycie wszystkich trofeów.

  1. Kingdome Come: Deliverance to gra typu RPG z wielkim, otwartym światem. Gra jest całkiem długi i powinna spokojnie starczyć na wiele godzin rozgrywki. Jeśli gracz skupi się na samym wątku fabularnym, będzie on w stanie ukończyć Kingdom Come w około 40 godzin. Zależne jest to jednak tak naprawdę od tego, jaki poziom trudności gracz sobie wybierze. Gra może wtedy znacząco się wydłużyć, albo skrócić.
  2. Jeśli chodzi o misje poboczne, których jest bardzo dużo w Kingdom Come: Deliverance, to trzeba przyznać, że ukończenie ich, jak to w RPG-ach bywa, trochę potrwa. Ukończenie fabuły wraz ze wszystkimi misjami pobocznymi, może potrwać nawet do 70-80 godzin. Wpływ na czas ukończenia gry ma również fakt, jak szybko gracz będzie poruszać się po świecie gry, oraz jak długo zajmie mu eksploracja przeróżnych miast i wsi.
  3. Dla zagorzałych fanów Kingdom Come: Deliverance, którzy będą chcieli zdobyć wszystkie trofea oraz ukończyć tytuł w 100%, czas potrzebny na to wynosi około 120 godzin. Kwestia tego jednak w jakim czasie zdobędziemy wszystkie trofea jest dość sporna, gdyż zależy ona w głównej mierze od umiejętności gracza.