Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Solucja do gry Kingdom Come: Deliverance. Poradnik i solucja do Kingdom Come to porady, które pomogą w walce. Nasz opis przejścia przeprowadzi Was przez wszystkie zadania główne, questy poboczne i pomoże odkryć sekrety i easter eggi. Walka w Kingdom Come, umiejętności i romanse również tu są.

Poradnik do Kingdom Come: Deliverance pozwala odnaleźć się w tej dość skomplikowanej grze oraz pomaga w jej pomyślnym ukończeniu. Poradnik podzielony został na kilka bardzo rozbudowanych części i otwierają go rozdziały z różnorakimi poradami.

Porady na start

W poradniku zawarto przede wszystkim zestawienie najcenniejszych porad na start, dzięki którym zrozumienie podstawowych zasad gry oraz przetrwanie w jej kilku początkowych godzinach powinno okazać się znacznie prostsze. Na osobnych stronach poruszone zostały takie tematy jak staczanie walk, rozwijanie postaci, przemierzanie świata gry, spotykanie się z postaciami niezależnymi, zarządzanie ekwipunkiem czy korzystanie z alchemii.

  1. Porady na start w Kingdom Come Deliverance - nasz poradnik zawiera mnóstwo tipsów i porad, które przydadzą się na początek rozgrywki.
  2. Eksploracja świata i NPC - czyli handel, charyzma, reputacja, handlarze, losowe zdarzenia i wiele innych porad.
  3. Podstawy walki w Kingdome Come - uniki, kontrataki, markowanie i inne zaawansowane techniki walki.
  4. Rozwój postaci w Kingdom Come - doświadczenie, trenerzy, atrybuty i umiejętności.
  5. Trenerzy umiejętności (lokalizacja trenerów)
  6. Sterowanie
  7. Wymagania sprzętowe Kingdom Come Deliverance
  8. Komendy i kody do Kingdom Come
  9. Mody do Kingdom Come - zapisywanie gry bez limitów (Unlimited saving mod), easy lockpicking i zwiększenie limitu udźwigu.
  10. Gra w kości - czyli jak grać, aby wygrać (i zarobić trochę groszy w Kingdom Come Deliverance)

Pytania i odpowiedzi

Dużo czasu poświęciliśmy na opracowanie rozdziału FAQ z odpowiedziami na często zadawane pytania. Podpowiada on między innymi jak szybko się wzbogacić, jak łatwo zdobyć dobrą broń i pancerz, jakie umiejętności odblokować w pierwszej kolejności, jak wychodzić zwycięsko z dużych bitew gry, jak zachować się gdy bohater zostanie przyłapany na przestępstwie czy jak skutecznie zakradać się do wrogich obozowisk.

  1. Jak zdobyć dobrą zbroję na początek? - czyli jak dobrze zacząć grę?
  2. Jak zdobyć lepszy łuk na początku?
  3. Jak zrobić Zbawiennego Sznapsa? - czyli ważenie alkoholu.
  4. Gdzie znaleźć łopatę i gdzie wykopać grób w zadaniu Dobry złodziej?
  5. Co zrobić gdy popełnię przestępstwo?
  6. Przeciążenie ekwipunku - co zrobić, gdy ekwipunek jest zbyt ciężki?
  7. Rozgrywanie bitew - duże bitwy w Kingdom Come Deliverance!
  8. Skuteczne skradanie - czyli jak skutecznie skradać się w Kingdom Come?
  9. Dlaczego nie mogę zapisać gry? - zapisywanie czy sejwowanie w Kingdom Come to duży problem. Przedstawiamy wideo poradnik ze wszystkimi znanymi sposobami na zapamiętywanie stanu gry.
  10. Jak zdobywać wytrychy i jak ich nie marnować? - czyli wszystko o otwieraniu zamków.
  11. Jak nauczyć się kradzieży kieszonkowej? - Kradzież w Kingdom Come popłaca, ale jest niebezpieczna!
  12. Jak szybko wzbogacić się? - zielarstwo jako sposób na szybki zarobek w Kingdom Come.
  13. Jak zdobyć swojego pierwszego konia w Kingdom Come? - czyli twój pierwszy mount!
  14. Jakie perki odblokować na początku?
  15. Jak przeżyć na początku gry? - czyli co zrobić, gdzie iść na początku Kingdom Come?
  16. Jak zdobyć najlepszego konia w Kingdom Come?
  17. Jak zdobyć zbroje dla konia w Kingdom Come? - czyli hełm dla konia!
  18. Jak naprawić pancerz i broń? - w Kingdom Come naprawa zbroi i broni powiązana jest z umiejętnością konserwacja oraz kamieniem szlifierskim.
  19. Gdzie nauczyć się czytać? - umiejętność czytania w Kingdom Come.
  20. Nie mogę zapisać stanu gry na PS4 - dlaczego?
  21. Dlaczego zniknęły klatki na słowiki w zadaniu Ptaszek w garści? (bug fix)
  22. Czy po skończeniu fabuły można grać dalej? End game w Kingdom Come Deliverance.
  23. Jak odzyskać utracony ekwipunek w Fort Wranik?
  24. Jak pokonać Konusa? Wideo poradnik.

Trofea i osiągnięcia w Kingdom Come

Kolejnym ważnym punktem naszego poradnika jest poradnik do osiągnięć zawierający pełną listę trofeów wraz z informacjami o sposobach ich odblokowania. W poradniku nie mogło też zabraknąć atlasu świata z wysokiej jakości mapą całej krainy, na której zaznaczone zostały najważniejsze lokacje do odkrycia i odwiedzenia.

  1. Listra trofeów - poradnik
  2. Jak ukończyć grę bez zabijania? - Kingdom Come da się przejść bez mordowania. Sprawdź nasze porady dotyczące trofeum Pełen łaski.
  3. Jak ocalić Teresę? - czyli trofeum Biały Rycerz
  4. Jak ukończyć grę jako prawiczek? - czyli celibat w Kingdom Come.

Mapy Kingdom Come Deliverance

Mapy do Kingdom Come zawierają wszystkie kluczowe postaci, handlarzy, trenerów umiejętności, sprzedawców, mapy skarbów i romanse:

  1. Mapa świata Kingdom Come Deliverance
  2. Mapa kapliczek i krzyży pokutnych
  3. Talmberk - mapa Talmberku
  4. Rataje - mapa Ratajów
  5. Użyce - mapa Użyc
  6. Ledeczko - mapa Ledeczka.
  7. Sazawa - mapa Sazawy
  8. Klasztor w Sazawie - mapa klasztoru w Sazawie.
  9. Skalica - mapa Skalicy.
  10. Równa - mapa Równej.
  11. Samopsza - mapa Samopsza.
  12. Merchojedy - mapa Merchojedów.
  13. Neuhof - mapa Neuhof.

Mapy skarbów

Mapy skarbów to ryciny, które w symboliczny sposób prowadzą do ukrytych, najczęściej dobrych nagród w postaci nowych broni, zbroi itp. Mapy skarbów to swoiste zagadki w Kingdom Come. W tym dziale znajdziecie wszystkie ukryte mapy skarbów w Kingdom Come Deliverance.

  1. Wszystkie skarby w Kingdom Come - mapa z zaznaczonymi wstrzystkimi skarbami, skrzynkami i mapami skarbów. Uwzględniliśmy również stare skarby (czyli ancient treasure).
  2. Mapa skarbów XVIII
  3. Mapa skarbów XI
  4. Mapa skarbów IV
  5. Mapa skarbów XVII
  6. Mapa skarbów XX
  7. Mapa skarbów XVI

Solucja Kingdom Come Deliverance

Poradnik do Kingdom Come: Deliverance oferuje także szczegółówy opis przejścia gry. Znalazły się w nim zarówno główne zadania (podzielone na akty) jak i poboczne questy, które odblokowywane są dzięki odbywaniu rozmów z postaciami niezależnymi. W omówieniu każdego zadania są informacje jak je rozpocząć, jakie nagrody przewidziano za jego ukończenie oraz na jakie sposoby można je zaliczyć. Wiele questów w grze jest nieliniowych i postaraliśmy się uwzględnić różne warianty ich przechodzenia, jak również informacje o konsekwencjach podjętych przez gracza decyzji.

Zadania główne

  1. Niespodziewana wizyta
  2. Uciekaj!
  3. Powrót do domu! i Przebudzenie
  4. Trening czyni mistrza
  5. Utrzymanie porządku
  6. Zdobycz
  7. Pogoń się zaczęła
  8. Rudzielec w tarapatach
  9. Tajemnicze drogi
  10. Na tropie
  11. Mój koleżka Tymek
  12. Gniazdo żmij
  13. Próba ognia
  14. Przesłuchanie
  15. Nie wszystko złoto
  16. Jeśli nie siłą pięści
  17. Ubóstwo, czystość i posłuszeństwo
  18. Igła w stogu siana
  19. Kości zostały rzucone
  20. Odwet
  21. Z deszczu pod rynnę
  22. Pod osłoną nocy
  23. Oblężenie
  24. Rakietowiec
  25. Chłodne ostrze, gorąca krew
  26. Słowo honoru
  27. Epilog (zakończenie Kingdom Come Deliverance)

Zadania poboczne

  1. Rataje - zadania poboczne w Ratajach; Dobry złodziej, Nauka drobnej kradzieży, Nosiwody, Ptaszek w garści, Z całą pobożnością, Trudna miłość.
  2. Użyce - zadania poboczne w Użycach.
  3. Talmberk - zadania poboczne w Talmberku; Dom Boży
  4. Neuhof - zadania poboczne w Neuhof; Sport królów
  5. Ledeczko - zadania poboczne w Ledeczku; Niespokojna dusza, Między słowami
  6. Sazawa - zadania poboczne w Sazawie; W rękach Boga, Chwasty, Nowy Herbarz, Relikwie, Łoskot, Dziewczę w opałach
  7. Równa - zadania poboczne w Równej; W sutannie
  8. Zaraza - zadania poboczne do questu Zaraza; Spotkanie się z Melchiorem w sprawie plagi w Merchojedach, Odnalezienie chorych w Merchojedach, Spotkanie się z Johanką w klasztorze w Sazawie, Zdiagnozowanie zarazy oraz przyczyn jej powstania, Przygotowanie leku na zarazę, Wyleczenie chorych w Merchojedach, Zakończenie zadania
  9. Klasztor w Sazawie (Igła w stogu siana) - zadania poboczne w Klasztorze W Sazawie; Dobra Doczesne, Złe nawyki, Z księgi wydarte, Libri Prohibiti, Lista opata

Zajęcia poboczne

Zajęcia poboczne to tak naprawdę zadania poboczne lub miniquesty w Kingdom Come. Są mniejsze niż typowe zadania poboczne, ale warto je wykonać. Nasza solucja objaśnia krok po kroku wykonanie zajęć w poszczególnych lokacjach.

  1. Rataje (zajęcia: Jak łyse konie Wojciech, Jak łyse konie Peszek, Zrób mi przysługę - przyłóż mi!, Ruina, Uczta żebraków, Okradać bogatych, oddawać biednym)
  2. Talmberk (zajęcia: Skóra)
  3. Oberża "Na Polance" (zajęcia: Gdzie diabeł nie może... , Delicje)
  4. Ledeczko (zajęcia: Kłody na rzecze)
  5. Sazawa (zajęcia: Jak łyse konie - Szymon, Zielonooki potwór, Miecz królowej z Saby, Powrót do miecznika)

Wieści ze świata Kingdom Come Deliverance

  1. Premierowa aktualizacja Kingdom Come na PS4 - patch do gry waży niemal tyle, co sama gra.
  2. Trofeum Prawiczek - osiągnięcie za skończenie Kingdom Come w celibacie
  3. Nowy patch dopiero za dwa tygodnie.
  4. Downgrade Kingdom Come
  5. Rudzielec w tarapatach bug i inne problemy patcha 1.2.5.

Kingdom Come: Deliverance to rozbudowana gra RPG, której akcja rozgrywa się w średniowiecznej Europie. Autorzy gry położyli duży nacisk na wysoki realizm produkcji. Przekłada się to nie tylko brak jakichkolwiek elementów fantasy (magia, potwory itp.), ale również na liczne utrudnienia w utrzymywaniu głównego bohatera przy życiu. Sterowana postać nie może zostać szybki i łatwo wyleczona, a na dodatek odczuwa głód i zmęczenie. Realistycznie odwzorowano również walki w grze, w trakcie których możemy używać różnych odmian broni białej i dystansowej.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 13 lutego 2018, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 13 lutego 2018, odwiedź Opis przejścia

Komentarze Czytelników (197)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
06.03.2018 14:33
odpowiedz
1 odpowiedź
Wrocu
9
Legionista

Jak widzę to oczywiście nie są wszystkie zadania poboczne w poradniku. Nie których widzę ze Panowie z Gry-Online jeszcze nie odkryli. Musialbym długo pisać co kiedy jak i gdzie by opisac odblokowanie zadan ktorych tutaj nie ma, ale podam jeden przykład. Po pełnym wykonaniu zadania "Ptaszek w garści...", trzeba odczekać kilka dni i wrócić to Ptaszka porozmawiać. On powie ze oboje muszą się spotkać z pewną osobą po ich zabawach z łaźnia itp, i dzięki temu odblokuje sie kolejne, duże (z cut'scenkami) zadanie poboczne "Rycerz Rozbójnik" w Ratajach. :)

06.03.2018 17:00
odpowiedz
1 odpowiedź
shirak
4
Junior

Jak wejść do miasta Talmberk? Jakiś czas temu uciekłem z tego miasta, teraz mam quest gniazdo żmij i muszę dostać się tam aby rozmawiać z dziwiszem ale brama jest zamknięta:/// ktoś potrafi pomóc?

06.03.2018 22:17
odpowiedz
cinu00
2
Junior

witam, zbugowało mi zadanie głównego wątku. po wykonaniu pobocznego zadania "zaraza" udałem sie przesłuchac światka. niestety juz nie żyl. ukradłem mu list i zaniosłem do pana Radzika. zamiast zakończyć sie zadanie i odpalic sie nastepne nic sie dzieje.

07.03.2018 13:09
odpowiedz
DM
139
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

ok - przeszedłem :)

post wyedytowany przez DM 2018-03-08 12:48:24
08.03.2018 13:15
odpowiedz
1 odpowiedź
cobb
1
Junior

Jakieś porady gdzie polować na dziki, i inne sarny?
Szukam na spotach oznaczonych jako "miejsce do polowań na dziki" itd i nie mogę spotkać żadnego.

08.03.2018 18:18
odpowiedz
1 odpowiedź
rezor151
1
Junior

mam błąd z misją w klauzurze.. a mianowicie misję igła w stogu siana przeszedłem zabiłem swiętoszka zajęło mi to 40 min. ale nie zrobiłem żadnego zadania w klasztorze i po uciecze cały czas wyświetlają mi się komunikaty (misji w klauzurze) cel rozpoczęty (i konkretne zadanie) w dzienniku mam questa zaliczonego. da się coś z tym zrobić?

08.03.2018 18:49
1
odpowiedz
NajPhil
43
Fiu Fiu

Miałem zamiar wieszać psy - ...a także skunksy, zdechłe wiewiórki i inne tałatajstwo, które by mi tylko przyszło do głowy - na osobie, która przygotowała mapę z zaznaczonymi lokacjami wszystkich skarbów. Przy całym wkurzeniu spowodowanym niemożnością odnalezienia takiej jednej dziadowskiej skrzynki samemu i frustracją związaną z zawstydzającą koniecznością skorzystania ze ściągawki, to widok tej mającej ułatwić mi sprawę mapy, gdzie miejsce zaznaczono gigantycznym symbolem kuferka, (co przy tej skali daje obszar niewiele mniejszy od Rataje) - wywołał u mnie gwałtowne objawy internetowego zespółu Touretta. :D

Teraz widzę, że ktoś jednak spolszczył całą mapkę, dodając dodatkowe opisy i nieco zmniejszając te kuferki, ale i tak raczej daleko temu do bycia "konkretną" pomocą.

10.03.2018 02:58
😁
1
odpowiedz
Cruella_ella
1
Junior

W ramach ciekawostki przebieg zadania "Zdobycz" (polowanie z panem Ptaszkiem) zmienia się trochę, jeśli przed jego wykonaniem uda nam się kupić konia (bez problemu można to zrobić po zakończeniu "prologu") . Na początku misji zamiast biec za panem Janem jedziemy konno (adekwatnie zmienia się też linia dialogowa na początku questa) plus na koniec polowania wjeżdżamy za Ptaszkiem do obozu Kumanów, w związku z czym nie musimy już biegać po lesie i go szukać. Dostajemy natomiast nową cutscenkę i jesteśmy zmuszeni do walki z Kumanami. Przy czym nie wypływa to na nagrodę od pana Hanusza - na koniec questa i tak dostaniemy od niego Siwka :D

10.03.2018 12:45
😁
odpowiedz
2 odpowiedzi
drut5
9
Legionista

Do "misji próby ognia" proponuje wyposażyć się w "magdeburski miecz długi" jest on nagrodą ,(kosztuje 2,5k) po pokonaniu strachliwego rycerza w okolicach Urzyc . zakładając się z nim o miecz podczas pojedynku daje nam wtedy miecz ojca.Konus pada po pierwszym udanym bloku wydanym w jego twarz do tego miecz ma bardzo długi zasięg ,urzywamy go bez tarczy statami jest lepszy od miecza królowej saby.Do tego w misji "próba ognia" grabimy jak się da przy zmianie celu ataku możemy przenieś na konia zdobyczny ładunek,im mniej ludzi przeżyje po obu stronach tym jesteśmy bogatsi musimy się spieszyć -tutaj ciekawostka w górnym obozie jest bandyta wyposażony w zbroję płytową praktycznie kompletną więc on jest celem priorytetowym ,przy posiadaniu miecza magdeburskiego reszta broni o wykałaczki

post wyedytowany przez drut5 2018-03-10 12:50:30
10.03.2018 16:58
odpowiedz
1 odpowiedź
JedenPies
2
Junior

Otóż skończyłem grę i chciałem się zająć zadaniem pobocznym związanym z panią Szczepanką, tylko że jak poszedłem do Talemberka to zamek jest pusty i nikogo nie ma. Więc czy da się zaliczyć to zadanie po ukończeniu gry czy trzeba to zrobić przed zajęciem miasta?

10.03.2018 21:02
odpowiedz
2 odpowiedzi
NajPhil
43
Fiu Fiu

Z patchem 1.3.1 w końcu dało się ukończyć misję o rabowaniu bogatych, czyli pogadać z kolesiem w ratajskich dybach na rynku oraz kawałek dalej oddać te już kompletnie obsrane klatki ze słowikami czy tam dzięciołami gajowemu Rumcajsowi :)

Niestety Czekan dalej nie chciał oddać ostatniego kawałka miecza, a że gdzieś mi mignął komentarz o limicie czasu, w jakim da się to w ogóle zrobić, to musiałem skorzystać z dodatku cheatującego, dodając sobie ten brakujący item za pomocą wklepanego w konsoli polecenia, zapisując grę, a następnie ją restartując już bez devmoda. W końcu mogę zapomnieć o Sabie i tym jej narzędziu do golenia nóg

Pozostaje pytanie i może ktoś się orientuje, czy można już bezpiecznie ruszyć z poboczną misją Królewskie srebro?

11.03.2018 20:08
odpowiedz
lapatom
8
Legionista

Po instalacji patcha 1.3.1 gra wiesza się przy jakiejkolwiek próbie handlu. (Użyce) Ktoś wie co poradzić?

13.03.2018 03:23
odpowiedz
1 odpowiedź
kubalus12
2
Junior

Witam mam problem z misją Dom Boży a dokładnie mam zanieść czaszkę diabła do grabarza i tu pojawia się problem gdy do niego podchodzę on przede mną ucieka i nic nie mogę zrobić. Czy to oznacza że nie wykonam tej misji? Czy macie jakieś pomysły? Pozdrawiam

13.03.2018 23:13
😡
odpowiedz
5 odpowiedzi
NajPhil
43
Fiu Fiu

Ale EJŻE, DROGI GOLu!

Na taki zaskakująco przykry kartofel trafiłem w opisie sposobu ukończenia zadania Maskarada.

spoiler start

"Waldek poleci Henrykowi pozyskać skórę psa (Dog Skin) Zgodnie z podpowiedzią na "polowanie" najlepiej wyruszyć nocą. Zakradnij się do dowolnego gospodarstwa z psami upewnij, że nikogo nie ma w okolicy i szybko zabij czworonoga dowolną bronią białą lub dystansową. Przeszukaj żeby zedrzeć z niego skórę".

spoiler stop

Ta gra daje tyle swobody w sposobie realizowania wyznaczanych celów, że może nie warto doradzać i opisywać akurat takiego wariantu, w którym gracz zmuszany jest do zaszlachtowania jakiegoś hauhaua dla skóry.

Tym bardziej, że to jedno z bardziej pospolitych znalezisk w świecie gry, które zbiera kurz w ofercie każdego garbarza czy zielarki i w co drugiej przydrożnej skrzyni.

podpisano:
- Pan, kuźwa, Wrażliwiec
vel - Miękka Faja
vel -"Tu twarde Średniowiecze, a ten pacan z kundlami wyskakuje, pewnie sodomita". :)

17.03.2018 07:34
odpowiedz
Rumcjas
1
Junior

"Sport królów" można sobie nieco ułatwić. Potrzebne będą dwa sznapsy. Kiedy wytrzymałość naszego konia spada zapisujemy grę i wczytujemy a wówczas nasz koń ma pełną wytrzymałość.

18.03.2018 13:41
odpowiedz
platinium
21
Legionista

Quest Rycerz Rozbójnik da sie zaliczyć zupełnie bez walki, nie tylko udało mi się nakłonić Wolfina do opuszczenia ziem Hanusza, ale także do pozostawienia łupów i zapłacenia odszkodowania.Charyzmę miałem na poziomie 18.

18.03.2018 20:16
odpowiedz
2 odpowiedzi
NajPhil
43
Fiu Fiu

Jeśli ktoś boryka się z kiepską jakością obrazu czy brakiem płynności, to może przyda się mu informacja, że kombinacja dwóch modów rozwiązała mi wszystkie te problemy i to z nawiązką i wręcz magicznie.

Teraz gra działa i wygląda po prostu obłędnie. Zero wyskakujących i doczytujących się tekstur, obraz nabrał budzącej zachwyt głębi i jakości przy stałych 60 (choć filmiki i ekrany ładowania dalej wariują z FPSami)

A najlepsze jest to, że obciążenie poszczególnych podzespołów oraz generowany przez moją puszkę hałas spadł mi o jakieś 30%. - więc od wczoraj mieszam łzy niedowierzania i radości ze łzami nerwów na złośliwość świata. Taki prezent w chwili, gdy jestem krok od finału. Wrrrrr,,

Na stronie nexusa to mod:
Optimized Graphic Presets - wymaga ściągnięcia i odpalenia pliku .bat, co dodaje kilka nowych opcji w menu, choć ja korzystałem po prostu ze skrótów ( od F1 do F4 ) by się w trakcie grania przełączać i wybrać to najbardziej optymalne ustawienie.

Drugi mod Ambient Occlusion Fix: wymaga dodania do user.cfg kilku dodatkowych poleceń (ja wybrałem wersję dłuższą z dodatkowymi bajerami)

Instrukcje instalacji trudne nie są.

21.03.2018 22:43
odpowiedz
inglorion
4
Junior

witam mam problem gdzie mozna naprawic ekwipunek konia konkretnie siodlo?

22.03.2018 19:14
odpowiedz
adlerxx
1
Junior

Zadania "Igraszki z diabłem" nie sposób wykonać tak, żeby wszyscy byli zadowoleni. Ubiłem drwali, ocaliłem kobitki - reputacja w Użycach spadła. Poczekałem, aż drwale zabiją kobiety, to znowu reputacja mi spadła, bo nie uratowałem niewiast. Tyle tylko, że w tym drugim wypadku mogłem w Użycach handlować i odbywać treningi.
Próbowałem nie zabijać drwali, obijałem im gęby, ale wtedy nic się nie działo, bo po pewnym czasie drwale wstawali i nadal gonili te babki.

22.03.2018 19:21
odpowiedz
adlerxx
1
Junior

W moim przypadku w zadaniu "Dom Boży" niejaki Zmola, gdy pytam go o Leszka, odpowiada, że sam go przycisnął i Leszek przyznał się do wszystkiego. Udało mu się jednak rzekomo wymknąć i jest już prawdopodobnie w Kuttenbergu. I dalej nic. Nie ma mowy o jakimś wyznaczaniu spotkania wieczorem przy rusztowaniu.

24.03.2018 12:27
odpowiedz
mcgali
1
Junior

Witam, miał ktoś może problem po walce z Konusem? Tzn nic sie nie dzieje, truchlo lezy na ziemi a ja chodzę tam i spowrotem, wiem że miala byc scenka jakas ale nic sie nie dzieje: /

25.03.2018 00:42
😁
odpowiedz
Eruanno
3
Junior

Jest jeszcze prostsza metoda pokonania Konusa :D
Zgodnie z zaleceniami poradnika wziąłem sobie buzdygan (i to nawet nie najlepszy dostępny tylko trochę lepszy niż normalny) mój Heniek rycerz wbiega do kościoła ja szykuje się na epicki pojedynek godny ballad. Góra która jeździ (a nie to inna bajka :P) szarżuje na mnie Heniek dzielnie ripostuje uderzenie i wali Konusa w twarz i BACH...
Ekran ładowania i załącza się scenka w której Heniek pokonuje Goliata mieczem.
Myślę sobie wtf błąd jakiś czy co? Potem sobie przypomniałem że miałem wykupioną umiejke łamacz czaszek :D
Wracam później do kościoła żeby zobaczyć co tam miał ciekawego a tu drzwi prowadzące do kościoła zamknięte więc nie da się wejść :(
Chyba po patchu 1.3 już tam się nie da normalnie wejść. Na szczęście można podjechać do kościoła od tyłu i tam jest niski murek ale na tyle wysoki że nie da się go normalnie przeskoczyć tak więc trzeba najpierw wskoczyć na konia i z konia przez murek.
BTW patch 1.3 zmienia również wymagania niektórych misji np w klasztorze trzeba przynieść nie 10 a 100 kawałków dziczyzny i żeby już nie było prosto teraz nie da się wciskać ludziom zepsutej żywności w zadaniach.

25.03.2018 17:57
odpowiedz
2 odpowiedzi
Zer0Not423
1
Junior

Mam problem z przejściem misji "Próba ognia" przeciwnicy ignorują moją obecność, traktują mnie jak sojusznika. Pomimo wykonania każdej misji pomocniczej przegrywam z powodu śmierci sojuszników, pomimo tego że ani jeden przyjaciel nie umiera. Z góry dzięki za pomoc! :*

26.03.2018 17:40
odpowiedz
1 odpowiedź
wata_PL
148
Ogniomistrz

Powiedzcie proszę jak przypisać sobie nowego konia.Mam siwka ale znalazłem obóz bandytów.Pozabijalem ich został koń mogę na niego wsiąść ale jak go zamienić zamiast siwka?

27.03.2018 18:14
odpowiedz
ixi1992
38
Centurion

Jeżeli w głównej misji odmowie księdzu balangi, ale z pobocznymi paniami wykonam zadania i otrzymam osiągnięcia (Casanova, McKochaś), a potem wczytam grę przed ukończeniem każdego z tych zadań to gra zaliczy mi osiągnięcie Prawiczek ?

30.03.2018 18:59
odpowiedz
Tyrond
1
Junior

Istnieje możliwość zaliczyć jednocześnie questy "W pogoni za Zającem" oraz "Cherchez la Femme"? Chcę wykonać wszystkie questy(trofeum Mistrz) i w chwili kiedy zgadzam się pomóc Zającowi, automatycznie zawala mi quest "W pogoni za Zającem".

02.04.2018 11:53
😁
odpowiedz
bjaromin
0
Junior

Znalazłem "złote jajo" w Ratajach. Nie w kurniku czy zagrodzie. Gdzie mogą być jeszcze jaja? W mieście są 2 takie miejsca.

04.04.2018 14:16
odpowiedz
UbisoftForever
1
Junior

Mam proble z misją Próba ognia. Dostaje zadanie przebij się do kościoła a tam nic. Moi stoją wrogowie stoją. Jak podbiegnę do wrogów to mnie atakują a jak odejdę dalej nic. O co chodzi?

08.04.2018 15:42
odpowiedz
leaven
68
Pretorianin

Ta gra powinna być jeszcze we wczesnym dostępie i to za góra 50 zł a nie za 200. Dobrze, że się nie dałem skusić. Może za rok albo dwa jak naprawią te wszystkie babole da się w to pograć.

16.04.2018 21:34
odpowiedz
bjaromin
0
Junior

Combo "Wściekły cios" długim mieczem należy rozpocząć zgodnie z opisem z pozycji "byka". Jak przejść do tej pozycji wyjściowej? Gram na PC przy użyciu klawiatury i myszki.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Kingdom Come: Deliverance - screen - 2017-12-21 - 361905Kingdom Come: Deliverance - screen - 2017-12-21 - 361904Kingdom Come: Deliverance - screen - 2017-12-21 - 361903Kingdom Come: Deliverance - screen - 2017-12-21 - 361902Kingdom Come: Deliverance - screen - 2017-12-21 - 361901Kingdom Come: Deliverance - screen - 2017-12-21 - 361900Kingdom Come: Deliverance - screen - 2017-08-28 - 353998Kingdom Come: Deliverance - screen - 2017-08-28 - 353997Kingdom Come: Deliverance - screen - 2017-08-28 - 353996