Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Techland Press Release 11 kwietnia 2008, 16:07

9 Kompania w planie wydawniczym Techlandu

Firma Techland ma przyjemność przedstawić Państwu grę 9 Kompania, która znalazła się w naszym planie wydawniczym:

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Firma Techland ma przyjemność przedstawić Państwu grę 9 Kompania, która znalazła się w naszym planie wydawniczym:

„Gdy rozpadał się ich kraj, oni pozostali wierni.”

„9 Kompania” jest dynamiczną grą taktyczną z elementami strategii, której fabuła inspirowana jest głośnym filmem wojennym Fiodora Bondarczuka.

9 Kompania w planie wydawniczym Techlandu - ilustracja #1

Akcja rozgrywa się w okresie konfliktu Radziecko – Afgańskiego w latach 1979 – 1988. Jest to po dziś dzień jeden z najbardziej krwawych i bezwzględnych konfliktów jaki miał miejsce po II Wojnie Światowej.

Tytułowa 9 Kompania była doborową jednostką składającą się z weteranów, którzy brali udział w prawie wszystkich najważniejszych potyczkach tamtego okresu.

„Walczyli tam, gdzie reżim komunistyczny napotkał islamskich fundamentalistów.”

Cechy gry:

  • Podwójna mechanika rozgrywki – planuj ruchy wojsk na mapie strategicznej , zadecyduj kto weźmie w niej udział i z jakim wyposażeniem a następnie rozgrywaj bitwy taktyczne na mapie 3D
  • Nieliniowy przebieg bitew – sam wybieraj cele misji i decyduj, czy chcesz pokonać wroga po cichu za pomocą komandosów, przypuścić atak frontalny, czy skorzystać ze wsparcia lotniczo – artyleryjskiego
  • Ponad 80 szczegółowo zaprojektowanych jednostek – piechota, oddziały zmechanizowane, śmigłowce, jednostki przystosowane do wykonywania rekonesansu i formacje do zadań specjalnych
  • Wysoki realizm rozgrywki – ograniczone pole widzenia jednostek, ranni żołnierze, uszkodzone pojazdy, ograniczona amunicja
  • Realistycznie odwzorowane mapy bitewne – stworzone w oparciu o mapy topograficzne armii radzieckiej
  • Realistyczna fizyka pola bitwy – rykoszety, tor lotu pocisków, grubość pancerzy jednostek, system zniszczeń budynków i otoczenia
  • Żołnierze z indywidualnymi cechami – takimi jak: witalność, szybkość, siła, celność, sprawność obsługi broni czy morale.
  • Bardzo szczegółowa grafika – efekty atmosferyczne, zmienne pory dnia (S.M. 3.0, directx 9.0c)