Mass Effect 2: Katastrofa quariańskiego statku - opis przejścia, solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 2 znajdziesz opis przejścia questu N7 zatytułowanego Katastrofa quariańskiego statku. To jedno z pobocznych zadań gry i jest ono powiązane z miejscem katastrofy z planety Gei Hinnom wchodzącej w skład Nexusa Hadesu.
Zleceniodawca: automatycznie po odnalezieniu anomalii lub automatycznie po odczytaniu e-maila od organizacji Cerberus [ Gei Hinnom lub Normandia SR-2 ]
![]() | ![]() |
Opis: Zadanie to może zostać aktywowane na dwa sposoby. Pierwszy wariant to odczekanie aż otrzymasz stosownego e-maila od organizacji Cerberus, którego treść będziesz mógł przeczytać z użyciem jednego z osobistych terminali znajdujących się na pokładzie Normandii. Do tego wydarzenia powinno dojść po wykonaniu większości pozostałych misji N7.
Jeśli nie chcesz czekać możesz też odkryć miejsce katastrofy osobiście. Niezależnie od wybranej opcji musisz otworzyć mapę galaktyki i wybrać Nexus Hadesu.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce zatankuj paliwo i przeleć do sąsiedniego systemu Sheol. Tu będziesz musiał odnaleźć planetę Gei Hinnom i przystąpić do skanowania.
Mając przytrzymany prawy przycisk myszy skanuj planetę tak długo aż słyszana w tle transmisja będzie bardzo wyraźna. Na powierzchni planety powinna pojawić się biała kropka. Kliknij na niej lewym przyciskiem myszy by wysłać sondę i potwierdź chęć wylądowania. Możesz już przystąpić do eksploracji strefy [Gei Hinnom - Miejsce katastrofy].
![]() | ![]() |
Na początek zajmij się zbadaniem okolic lądowiska. Odszukaj pokazany na pierwszym screenie komputer, dzięki któremu będziesz mógł odczytać treść trzech wiadomości. Odnajdziesz tu też zestaw medyczny i pokazany na drugim screenie pojemnik, skrywający 2000 jednostek palladu .
![]() | ![]() |
Możesz już wybrać pokazane na pierwszym screenie wąskie przejście między skałami. Po znalezieniu się w nowym miejscu ZAPISZ stan gry i podejmij próbę rozmowy z rannym cywilem (Forzan vas Idenna).
![]() | ![]() |
Przez około minutę będziesz się teraz musiał bronić przed atakami bestii zwanych varrenami. Zdecydowanie radzę ustawić członków drużyny w pobliżu rannej osoby , gdyż jej śmierć będzie równoznaczna z przegraną. Na szczęście varreny będą dość szybko ginęły.
![]() | ![]() |
Pamiętaj, że możesz sobie pomagać strzałami w znajdujące się w okolicy wybuchowe pojemniki. W miarę możliwości trzymaj bestie na dystans, a w sytuacji zaistnienia walki w zwarciu pomagaj sobie uderzeniami kolbą.
Po odparciu ataków varrenów szybko podejdź do promu kosmicznego zanim zjawią się kolejne potwory. Potwierdź chęć opuszczenia tego miejsca, a misja zostanie zakończona.
- Mass Effect 2 - poradnik do gry
- Mass Effect 2: Mass Effect 2 - poradnik, opis przejścia, questy
- Mass Effect 2: Questy N7
- Mass Effect 2: Zaginiony agent - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Przemytniczy skład Zaćmienia - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: MSV Estevanico - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Wrak frachtowca handlowego - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Opuszczona stacja badawcza - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Zakład Hahne-Kedar - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Krok od katastrofy statku - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Przekaźnik komunikacyjny Krwawej Hordy - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Baza Krwawej Hordy - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Opanowana kopalnia - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Opuszczona kopalnia - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Wykopalisko archeologiczne - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: MSV Strontowy Muł - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Baza Błękitnych Słońc - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Wystrzelenie rakiet Oszczep - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Wykryto anomalie pogodowe - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Katastrofa quariańskiego statku - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Zagrożona stacja badawcza - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Złoże w kanionie - opis przejścia, solucja
- Mass Effect 2: Questy N7
- Mass Effect 2: Mass Effect 2 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Jest błąd w opisie "Krok od katastrofy statku - opis przejścia" - System Nariph wchodzi w skład Mgławicy Phylosa.
Wie ktoś może ile paska renegata trzeba zapełnić by odblokować tą opcję dialogową na procesie?
Czemu nie ma poradnika to LotSB(Lair of the Shadow Broker)???
Przydałoby się zrobić aktualizację poradnika o dodatkowe DLC, np. Kazumi czy Handlarz Cienia (powstało już nieoficjalne spolszczenie), lub nadzorca.
Jezeli jest więcej takich kwiatków to aż sie boje sprawdzać :P
AAAAAAAA!!!! co to ma być?! Głosy krogan i batrian ++, głos Mordina +, Głos Sheparda --, głos Mirandy --, głos Jack -, EDI -------------------- i zapętlić :/ porażka
Filevandrel --> Tak, to oficjalne tłumaczenie. Polecam Twojej uwadze filmik tvgry porównujący obie wersje językowe. ;)
Pewnie uznacie ze sie czepiam- Czlowiek Iluzja? takie bylo oficjalne tlumaczenie? jezeli tak to kolejny raz ciesze sie ze postaralem sie o oryginalna wersje jezykowa:/
Nie to jakieś żarty do tak prostej gry poradnik ???
Mass effect jest bardzo łatwy nie trzeba się wysilać by przejść tą grę :P
@redan: Dzięki za odp. Szkoda, że poradnik nie jest tak dokładny, jak ten który napisał 'Metatron' odnośnie 'jedynki'. No nic... Lepsze to, niż nic. Pozdrawiam.
@up to są pewnie te "świadome decyzje". może w grze chodzi o to, że tobie się wydaje, że coś jest "prawe/ideologiczne" wcale nie oznacza, że gra uzna tak samo. grając też to zauważyłem, ale liczba przyznawanych punktów egoizmu jest mała (zazwyczaj dostawałem +2 , max +5 do egoizmu), choć faktycznie dostaje się je w zaskakujących sytuacjach.
Wszystko bardzo fajnie, ale wytłumaczy mi ktoś dlaczego, gdy podążam drogą prawości itd. otrzymuję punkty egoizmu za nic? Chodzi o to, że wraz z postępem w grze jest ich coraz więcej... Jest to jakiś błąd, wy też tak macie, o co chodzi?
Z tymi postaciami z jedynki sprawdzę. Co do załogi Normandii to zostało to omówione tu:
https://www.gry-online.pl/poradniki/mass-effect-2/&PART=455
Wszystkie rzeczy "niequestowe" (w tym m.in. rozwój postaci, kupowanie rybek, wątki miłosne) zostaną omówione w atlasie świata.
moje uwagi dot. poradnika. w opisie zadań dot. lokalizacji "Illium" brakuje opisu questu związanego z Gianną Parasini (jeśli jej pomogliśmy w ME1) oraz z Conradem Vernerem (Fan z ME1).
Poza tym, przydałby się opis bonusowych umiejętności wybieranych przy tworzeniu nowej postaci (ostatni krok kreatora postaci). Czasami po samej nazwie trudno skojarzyć do daje nam bonusowa umiejętność, zwłaszcza dla osób zaczynających przygodę z ME2.
PS 1
Stojąc w "kokpicie pilota", ale nie rozmawiając z Jokerem, czasami można posłuchać śmiesznych/ciekawych tekstów. Podobnie z parą mechaników w maszynowni, w stylu Tali ma wiadro na głowie, ale to piękne wiadro :)
PS 2
No nareszcie cos do poczytania do poduszki :), a swoja droga ciekawe ile rzeczy ominelam i opcji przejscia .
@mcklocki --> Odblokuje to nowe opcje dialogowe w trakcie rozmów, dzięki czemu łatwiej będziesz mógł rozwiązać dany problem czy uzyskać jakieś dodatkowe profity (np. zniżkę w sklepie).
co mi da, że bedę sobie robił idealiste albo renegata?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












