Mass Effect 2: Opracowywanie technologii - lista
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 2 znajdziesz informacje o opracowywaniu nowych technologii w oparciu o pozyskane wcześniej projekty. Informujemy o surowcach potrzebnych do wyprodukowania każdej technologii oraz o jej działaniu.
Lista wymagań do opracowania technologii
Poniższa tabelka prezentuje informacje przydatne przy opracowywaniu technologii w oparciu o odnalezione plany.
Uwaga! Pozostałe technologie znajdują się w ofertach różnych handlarzy i po informacje na temat ich lokalizacji oraz na temat ich działania zapraszam do sekcji Gotowe upgrade'y.
Nazwa projektu | Kategoria | Potrzebne surowce | Działanie |
Amunicja do broni ciężkiej 1/6 | prototypy | iryd: 2500 | możliwość przechowywania 15% więcej amunicji do ciężkich broni |
Amunicja do broni ciężkiej 2/6 | prototypy | iryd: 5000 | możliwość przechowywania 30% więcej amunicji do ciężkich broni |
Amunicja do broni ciężkiej 3/6 | prototypy | iryd: 7500 | możliwość przechowywania 45% więcej amunicji do ciężkich broni |
Amunicja do broni ciężkiej 4/6 | prototypy | iryd: 10000 | możliwość przechowywania 60% więcej amunicji do ciężkich broni |
Celność karabinu szturmowego | upgrade'y broni | iryd: 25000 | zwiększenie celności karabinów szturmowych (cała drużyna) |
Ciężki pancerz okrętu | upgrade'y statku | pallad: 15000 | Normandia otrzymuje bardziej wytrzymały kadłub |
Ciężki pistolet - ppanc. | upgrade'y broni | pallad: 15000 | +50% do zniszczeń dokonywanych z użyciem pistoletów na wrogich pancerzach (cała drużyna) |
Ciężki splot kości | prototypy | pallad: 15000 | Shepard otrzymuje 50% mniej obrażeń w walce wręcz |
Ciężki splot mięśni | upgrade'y zbroi | pallad: 25000 | Shepard zadaje większe obrażenia w walce wręcz |
Ciężki splot skóry 1/5 | prototypy | pallad: 2500 | wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 10% |
Ciężki splot skóry 2/5 | upgrade'y zbroi | pallad: 5000 | wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 20% |
Ciężki splot skóry 3/5 | prototypy | pallad: 7500 | wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 30% |
Czas działania mocy biotycznych | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 3000 | +20% do czasu trwania mocy biotycznych (cała drużyna) |
Czas działania mocy technologicznych | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 3000 | +20% do czasu trwania wszystkich mocy Omni-narzędzia (cała drużyna) |
Czas odnawiania mocy biotycznych | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 5000 | skrócenie czasu ładowania mocy biotycznych o 20% |
Czas odnawiania mocy technologicznych | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 5000 | skrócenie czasu ładowania mocy Omni-narzędzia o 20% |
Dodatkowa amunicja do strzelby | upgrade'y broni | platyna: 25000 | możliwość przenoszenia większej ilości amunicji do shotgunów |
Działo Thanix | upgrade'y statku | platyna: 15000 | zamontowanie potężnego działa na Normandii |
Generator nadmiarowego pola | upgrade'y zbroi | pallad: 15000 | szansa na pełną regenerację tarcz Sheparda po tym jak zostaną wyczerpane w wyniku ataków sił wroga |
Karabin snajperski - ppanc. | upgrade'y broni | platyna: 15000 | +50% do zniszczeń dokonywanych z użyciem karabinów snajperskich na wrogich pancerzach (cała drużyna) |
Karabin snajperski gethów | prototypy | platyna: 15000 | Legion otrzymuje specjalną broń (karabin snajperski Wdowa) |
Krogańska strzelba | prototypy | platyna: 15000 | nowa broń |
Krogańska witalność 1/2 | prototypy | platyna: 2500 | wydłużenie pasków zdrowia krogańskich członków drużyny o 25% |
Krogańska witalność 2/2 | prototypy | platyna: 5000 | wydłużenie pasków zdrowia krogańskich członków drużyny o 50% |
M-622 Lawina | prototypy | iryd: 15000 | nowa broń |
M-920 Kain | prototypy | iryd: 25000 | nowa broń |
Moduł urazowy | upgrade'y zbroi | platyna: 15000 | drużyna w momencie leczenia odzyskuje pełnię zdrowia |
Modułowe stanowisko sond | upgrade'y statku | iryd: 15000 | Normandia zabiera na pokład 2x więcej sond |
Obrażenia - snajperka w głowę | upgrade'y broni | platyna: 25000 | strzały w głowę z użyciem snajperki zadają 50% więcej obrażeń (cała drużyna) |
Obrażenia biotyczne obiektu zero | prototypy | pierwiastek zero: 3000 | Ataki biotyczne Jack zadają 20% więcej obrażeń |
Obrażenia krytyczne - ciężki pistolet | upgrade'y broni | pallad: 25000 | szansa na zadanie 2x większych obrażeń z użyciem pistoletów (cała drużyna) |
Ochrona przed obrażeniami 1/5 | upgrade'y zbroi | pallad: 2500 | +10% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna) |
Ochrona przed obrażeniami 2/5 | upgrade'y zbroi | pallad: 5000 | +20% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna) |
Ochrona przed obrażeniami 3/5 | upgrade'y zbroi | pallad: 7500 | +30% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna) |
Omni-klucz Mordina | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 3000 | ataki Mordina z użyciem Omni-narzędzia zadają 20% więcej obrażeń |
PM - przebijanie tarcz | upgrade'y broni | iryd: 15000 | +50% do zniszczeń dokonywanych z użyciem pistoletów maszynowych na tarczach i biotycznych polach siłowych (cała drużyna) |
PM - większy magazynek | upgrade'y broni | iryd: 25000 | przechowywanie 50% więcej amunicji do pistoletów maszynowych (cała drużyna) |
Pojemność medi-żelu 1/5 | upgrade'y zbroi | platyna: 2500 | możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu |
Pojemność medi-żelu 2/5 | upgrade'y zbroi | platyna: 5000 | możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu |
Pojemność medi-żelu 3/5 | upgrade'y zbroi | platyna: 7500 | możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu |
Ponowny trening z mocy | prototypy | pierwiastek zero: 2500 | możliwość powtórnego rozdysponowania punktów talentów Sheparda - upgrade możesz kupować dowolną ilość razy! |
Przebijanie tarcz - strzelba | upgrade'y broni | platyna: 15000 | +50% do zniszczeń dokonywanych z użyciem shotgunów na tarczach i biotycznych polach siłowych (cała drużyna) |
Siła przebijania karabinu szturmowego | upgrade'y broni | iryd: 15000 | +25% do zniszczeń dokonywanych z użyciem karabinów na tarczach, pancerzach i biotycznych polach siłowych (cała drużyna) |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 1/5 | upgrade'y broni | pallad: 2500 | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna) |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 2/5 | upgrade'y broni | pallad: 5000 | +20% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna) |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 3/5 | upgrade'y broni | pallad: 7500 | +30% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego 1/5 | upgrade'y broni | platyna: 2500 | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego 2/5 | upgrade'y broni | platyna: 5000 | +20% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego 3/5 | upgrade'y broni | platyna: 7500 | +30% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 1/6 | upgrade'y broni | iryd: 2500 | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 2/6 | upgrade'y broni | iryd: 5000 | +20% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 3/6 | upgrade'y broni | iryd: 7500 | +30% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 4/6 | upgrade'y broni | iryd: 10000 | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) |
Siła rażenia mocy biotycznych 1/5 | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 500 | +10% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna) |
Siła rażenia mocy biotycznych 2/5 | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 1000 | +20% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna) |
Siła rażenia mocy biotycznych 3/5 | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 1500 | +30% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna) |
Siła rażenia mocy technologicznych 1/5 | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 500 | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia |
Siła rażenia mocy technologicznych 2/5 | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 1000 | +20% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia |
Siła rażenia mocy technologicznych 3/5 | upgrade'y zbroi | pierwiastek zero: 1500 | +30% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia |
Siła rażenia pistoletu maszynowego 1/5 | upgrade'y broni | iryd: 2500 | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna) |
Siła rażenia pistoletu maszynowego 2/5 | upgrade'y broni | iryd: 5000 | +20% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna) |
Siła rażenia pistoletu maszynowego 3/5 | upgrade'y broni | iryd: 7500 | +30% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna) |
Siła rażenia strzelby 1/5 | upgrade'y broni | platyna: 2500 | +10% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna) |
Siła rażenia strzelby 2/5 | upgrade'y broni | platyna: 5000 | +20% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna) |
Siła rażenia strzelby 3/5 | upgrade'y broni | platyna: 7500 | +30% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna) |
Siła tarcz gethów 1/2 | prototypy | platyna: 2500 | zwiększenie siły tarcz o 25% (cała drużyna) |
Siła tarcz gethów 2/2 | prototypy | platyna: 5000 | zwiększenie siły tarcz o 50% (cała drużyna) |
Tarcze awaryjne | upgrade'y zbroi | platyna: 25000 | regeneracja tarcz drużyny w momencie leczenia |
Tarcze wielordzeniowe | upgrade'y statku | pallad: 15000 | Ulepszenie tarcz ochronnych Normandii. |
Trening zaawansowany | prototypy | pierwiastek zero: 5000 | możesz wybierać moce specjalne drużyny odblokowywane po ukończeniu ich questów - więcej informacji na ich temat odnajdziesz w pierwszym rozdziale atlasu (Podstawy) |
Twarde tarcze | upgrade'y zbroi | pallad: 25000 | Tarcze Sheparda otrzymują o 20% mniej obrażeń. |
Udoskonalenie kliniki | upgrade'y statku | platyna: 50000 | usunięcie blizn z ciała Sheparda (po zakupieniu upgrade'u musisz udać się do kliniki i kliknąć na stole operacyjnym) |
Wydajniejsze ogniwa paliwowe | upgrade'y statku | pierwiastek zero: 3000 | Normandia może zabrać na pokład 50% więcej paliwa |
Wyrzutnia rakiet ML-77 | prototypy | iryd: 5000 | nowa broń |
Zaawansowany skaner minerałowy | upgrade'y statku | iryd: 15000 | przyśpieszenie procesu skanowania planet |
- Mass Effect 2 - poradnik do gry
- Mass Effect 2: Mass Effect 2 - atlas świata - poradnik do gry
- Mass Effect 2: Technologie
- Mass Effect 2: Informacje wstępne - podział technologii
- Mass Effect 2: Samodzielne opracowywanie nowych technologii - plany, laboratorium
- Mass Effect 2: Kupowanie gotowych technologii - sprzedawcy, wady i zalety
- Mass Effect 2: Najlepsze technologie na początek gry
- Mass Effect 2: Plany nowych technologii - lista
- Mass Effect 2: Opracowywanie technologii - lista
- Mass Effect 2: Gotowe upgrade'y - lista
- Mass Effect 2: Technologie
- Mass Effect 2: Mass Effect 2 - atlas świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jest błąd w opisie "Krok od katastrofy statku - opis przejścia" - System Nariph wchodzi w skład Mgławicy Phylosa.
Wie ktoś może ile paska renegata trzeba zapełnić by odblokować tą opcję dialogową na procesie?
Czemu nie ma poradnika to LotSB(Lair of the Shadow Broker)???
Przydałoby się zrobić aktualizację poradnika o dodatkowe DLC, np. Kazumi czy Handlarz Cienia (powstało już nieoficjalne spolszczenie), lub nadzorca.
Jezeli jest więcej takich kwiatków to aż sie boje sprawdzać :P
AAAAAAAA!!!! co to ma być?! Głosy krogan i batrian ++, głos Mordina +, Głos Sheparda --, głos Mirandy --, głos Jack -, EDI -------------------- i zapętlić :/ porażka
Filevandrel --> Tak, to oficjalne tłumaczenie. Polecam Twojej uwadze filmik tvgry porównujący obie wersje językowe. ;)
Pewnie uznacie ze sie czepiam- Czlowiek Iluzja? takie bylo oficjalne tlumaczenie? jezeli tak to kolejny raz ciesze sie ze postaralem sie o oryginalna wersje jezykowa:/
Nie to jakieś żarty do tak prostej gry poradnik ???
Mass effect jest bardzo łatwy nie trzeba się wysilać by przejść tą grę :P
@redan: Dzięki za odp. Szkoda, że poradnik nie jest tak dokładny, jak ten który napisał 'Metatron' odnośnie 'jedynki'. No nic... Lepsze to, niż nic. Pozdrawiam.
@up to są pewnie te "świadome decyzje". może w grze chodzi o to, że tobie się wydaje, że coś jest "prawe/ideologiczne" wcale nie oznacza, że gra uzna tak samo. grając też to zauważyłem, ale liczba przyznawanych punktów egoizmu jest mała (zazwyczaj dostawałem +2 , max +5 do egoizmu), choć faktycznie dostaje się je w zaskakujących sytuacjach.
Wszystko bardzo fajnie, ale wytłumaczy mi ktoś dlaczego, gdy podążam drogą prawości itd. otrzymuję punkty egoizmu za nic? Chodzi o to, że wraz z postępem w grze jest ich coraz więcej... Jest to jakiś błąd, wy też tak macie, o co chodzi?
Z tymi postaciami z jedynki sprawdzę. Co do załogi Normandii to zostało to omówione tu:
https://www.gry-online.pl/poradniki/mass-effect-2/&PART=455
Wszystkie rzeczy "niequestowe" (w tym m.in. rozwój postaci, kupowanie rybek, wątki miłosne) zostaną omówione w atlasie świata.
moje uwagi dot. poradnika. w opisie zadań dot. lokalizacji "Illium" brakuje opisu questu związanego z Gianną Parasini (jeśli jej pomogliśmy w ME1) oraz z Conradem Vernerem (Fan z ME1).
Poza tym, przydałby się opis bonusowych umiejętności wybieranych przy tworzeniu nowej postaci (ostatni krok kreatora postaci). Czasami po samej nazwie trudno skojarzyć do daje nam bonusowa umiejętność, zwłaszcza dla osób zaczynających przygodę z ME2.
PS 1
Stojąc w "kokpicie pilota", ale nie rozmawiając z Jokerem, czasami można posłuchać śmiesznych/ciekawych tekstów. Podobnie z parą mechaników w maszynowni, w stylu Tali ma wiadro na głowie, ale to piękne wiadro :)
PS 2
No nareszcie cos do poczytania do poduszki :), a swoja droga ciekawe ile rzeczy ominelam i opcji przejscia .
@mcklocki --> Odblokuje to nowe opcje dialogowe w trakcie rozmów, dzięki czemu łatwiej będziesz mógł rozwiązać dany problem czy uzyskać jakieś dodatkowe profity (np. zniżkę w sklepie).
co mi da, że bedę sobie robił idealiste albo renegata?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
