Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 2 znajdziesz opis przejścia zadania Obiekt zero. Jest to jeden z questów towarzyszy i dotyczy on postaci Jack. Z naszej solucji dowiesz się m.in. kiedy można rozpocząć quest, co znajduje się w ośrodku Teltin, jak pokonać bossa Kurecka, jak zachować się podczas spotkania z Areshem i jak załagodzić konflikt pomiędzy Jack i Mirandą.

Jack - odblokowanie questu towarzysza

1 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
Uwaga - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

Uwaga! Na tę misję radzę wybrać się dopiero w dalszej fazie gry, a konkretnie po maksymalnym lub prawie maksymalnym rozwinięciu paska idealisty lub renegata. W przeciwnym wypadku możesz stracić zaufanie ze strony Jack lub Mirandy!

Opis: Quest ten powinieneś otrzymać po zakończeniu jednej z misji rozgrywanych już po wizycie na kolonii Horyzont. Naturalnie po bardziej szczegółowe informacje musisz udać się do Jack , którą odnajdziesz w jednym z dolnym korytarzy na czwartym pokładzie Normandii. W trakcie rozmowy potwierdź oczywiście chęć udzielenia jej pomocy w zniszczeniu bazy Cerberusa.

W celu kontynuowania tego zadania musisz wybrać się do Przestrzeni Nubijskiej. Po znalezieniu się w systemie Dakka wyraź chęć wylądowania na planecie Pragia.

Zbadanie Ośrodka Teltin

2 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
W trakcie rozgrywania tej misji będziesz badał sekcję oznaczoną jako [Pragia - Ośrodek Teltin] - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

W trakcie rozgrywania tej misji będziesz badał sekcję oznaczoną jako [Pragia - Ośrodek Teltin]. W najbliższej okolicy nie ma żadnych przeciwników ani interaktywnych obiektów, tak więc możesz od razu zejść po schodach na niższy poziom. Przystąp do eksploracji pomieszczeń, włamując się po drodze do pokazanego na drugim screenie terminalu (3000 kredytów ).

3 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
Po skorzystaniu z drzwi i zejściu po schodach na dół będziesz mógł wysłuchać powtarzającego się nagrania wyświetlanego przez konsolę ochrony - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

Po skorzystaniu z drzwi i zejściu po schodach na dół będziesz mógł wysłuchać powtarzającego się nagrania wyświetlanego przez konsolę ochrony. Możesz ruszać dalej. Po wejściu do nowego pomieszczenia rozejrzyj się za pokazaną na drugim screenie zamkniętą skrzynią, w której odnajdziesz 3000 kredytów .

4 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
Uważaj, bo w drugiej części tego samego pomieszczenia zostaniesz zaatakowany przez grupkę varrenów - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

Uważaj, bo w drugiej części tego samego pomieszczenia zostaniesz zaatakowany przez grupkę varrenów . W miarę możliwości nie pozwól żadnej z bestii zbliżyć się do kogoś z drużyny . Po wygranej walce możesz zbadać pokazaną na drugim screenie plamę krwi, inicjując tym samym krótką cut-scenkę z rozmowy z Jack . Kontynuuj eksplorację tego kompleksu badawczego.

5 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
W nowym korytarzu zainteresuj się zestawem medycznym i pokazaną na pierwszym screenie konsolą ochrony, z której będziesz mógł odsłuchać nowe nagranie i porozmawiać z Jack - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

W nowym korytarzu zainteresuj się zestawem medycznym i pokazaną na pierwszym screenie konsolą ochrony, z której będziesz mógł odsłuchać nowe nagranie i porozmawiać z Jack. Przejdź przez nowe drzwi, a po skorzystaniu ze schodów włam się do pokazanego na drugim screenie lewego pomieszczenia. W środku odnajdziesz pojemnik zawierający 500 jednostek pierwiastka zero.

6 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
Do pierwszej poważnej bitwy dojdzie w kolejnym pomieszczeniu - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

Do pierwszej poważnej bitwy dojdzie w kolejnym pomieszczeniu. Zacznij od rozstawienia swoich podwładnych za pokazaną na pierwszym screenie zasłoną i przystąp do atakowania wrogów . W szczególności radzę uważać na przeciwników wyposażonych w pancerze i miotacze ognia (nie możesz im pozwalać podchodzić bliżej).

7 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
W dalszej części walk otworzą się lewe okiennice, w których pojawią się kolejni przeciwnicy - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

W dalszej części walk otworzą się lewe okiennice, w których pojawią się kolejni przeciwnicy . Musisz być na to przygotowany i błyskawicznie rozmieścić członków swojej drużyny w innym miejscu. Po zakończonych walkach zbadaj pokazaną na drugim screenie prawą część pomieszczenia, a odnajdziesz PDA nadający się do zhakowania (3000 kredytów ).

8 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
W celu kontynuowania swojej przygody musisz złamać zabezpieczenie na pokazanej na pierwszym screenie bramie, a to oznacza konieczność rozwiązania doskonale poznanej mini-gry - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

W celu kontynuowania swojej przygody musisz złamać zabezpieczenie na pokazanej na pierwszym screenie bramie, a to oznacza konieczność rozwiązania doskonale poznanej mini-gry. Idź prosto i zejdź po schodach na dół. W nowym pomieszczeniu BŁYSKAWICZNIE schowaj się z drużyną za dostępnymi zasłonami, a następnie zastrzel dwóch wrogów , którzy próbowali ataku z zaskoczenia.

9 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
Możesz już zejść całkiem na dół - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

Możesz już zejść całkiem na dół. Uważaj, bo z bocznych cel wybiegnie kilka nowych varrenów i podobnie jak wcześniej ważne będzie to żeby je szybko zlikwidować. W jednej z cel po prawej stronie (pierwszy screen) odnajdziesz ponadto płytki obwodów (3000 kredytów). Idź dalej. Obejdź centralną część kolejnego pomieszczenia, zabierając po drodze zestaw medyczny.

10 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
Wejdź do kolejnego pomieszczenia i od razu skieruj się w prawo (pierwszy screen) - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

Wejdź do kolejnego pomieszczenia i od razu skieruj się w prawo (pierwszy screen). Możesz tu wykonać cztery czynności - zabrać amunicję do ciężkich broni, odsłuchać nagrań z dwóch konsol ochrony (rozmowy z Jack) oraz włamać się do pokazanego na drugim screenie terminalu, dzięki czemu zdobędziesz nowy plan projektu badawczego. Radzę ponadto ZAPISAĆ tu stan gry.

Pojedynek z bossem - Kureck

11 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
Po bardzo krótkim wstępie czeka Cię walka z głównym bossem tej lokacji - Kureckiem - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

Po bardzo krótkim wstępie czeka Cię walka z głównym bossem tej lokacji - Kureckiem . Od razu po rozpoczęciu bitwy rozmieść swoich ludzi za zasłonami. Zlikwiduj kilka najbliższych celów , a następnie wybierz jedną z dwóch bocznych ścieżek z zamiarem zbliżenia się do bossa.

12 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
Podobnie jak w przypadku walk rozgrywanych we wcześniejszej fazie gry, do wyeliminowania bossa warto użyć ciężkiej broni - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

Podobnie jak w przypadku walk rozgrywanych we wcześniejszej fazie gry, do wyeliminowania bossa warto użyć ciężkiej broni. Uważaj w międzyczasie na standardowych przeciwników , którzy mogą stanąć Ci na drodze.

Pokonanie Kurecka nie powinno stanowić dużego problemu. Już po wygranej bitwie warto się rozejrzeć - włam się do pokazanego na drugim screenie pojemnika by zdobyć 3000 kredytów.

Spotkanie z Areshem

13 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
Skorzystaj z jedynych dostępnych drzwi, a po przejściu przez krótki korytarz znajdziesz się w pomieszczeniu z Areshem - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

Skorzystaj z jedynych dostępnych drzwi, a po przejściu przez krótki korytarz znajdziesz się w pomieszczeniu z Areshem.

Po wysłuchaniu jego planów możesz zachować się na kilka różnych sposobów. Najprostsze rozwiązanie to oczywiście wybór specjalnej opcji dialogowej idealisty lub renegata. Jeżeli nie jest to możliwe wybierz jedną z dwóch standardowych odpowiedzi. Dodatkowo będziesz mógł powstrzymać Jack przed wykonaniem egzekucji za pośrednictwem specjalnej akcji idealisty (drugi screen).

14 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
Niezależnie od wybranego rozwiązania w sprawie Aresha musisz się teraz rozejrzeć po okolicy - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

Niezależnie od wybranego rozwiązania w sprawie Aresha musisz się teraz rozejrzeć po okolicy. Do zbadania w tym pomieszczeniu są trzy obiekty - lustro jednostronne, łóżko i stół. Wróć się następnie do poprzedniego korytarza i zbadaj pokazany na drugim screenie stary ślad krwi.

Konfrontacja - Jack i Miranda

15 - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry
Już po powrocie na pokład Normandii będziesz świadkiem konfrontacji między Jack i Mirandą - Mass Effect 2: Jack, Obiekt zero - opis przejścia, solucja - Mass Effect 2 - poradnik do gry

Już po powrocie na pokład Normandii będziesz świadkiem konfrontacji między Jack i Mirandą.

Jeżeli dostatecznie rozwinąłeś pasek idealisty lub renegata będziesz mógł wybrać specjalną opcję dialogową by szybciutko zażegnać ten problem. W przeciwnym wypadku musisz niestety wybrać pomiędzy zrażeniem do siebie Jack lub Mirandy.

Mass Effect 2

26 stycznia 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2022-03-10
01:45

zanonimizowany1264254 Konsul

Jest błąd w opisie "Krok od katastrofy statku - opis przejścia" - System Nariph wchodzi w skład Mgławicy Phylosa.

Komentarz: zanonimizowany1264254
2021-10-15
09:23

Lordxfrez Junior

Wie ktoś może ile paska renegata trzeba zapełnić by odblokować tą opcję dialogową na procesie?

Komentarz: Lordxfrez
2017-10-22
09:05

Alias123 Junior

A co jeśli ktoś ma wersję cyfrową?

Komentarz: Alias123
2011-02-20
17:35

zanonimizowany628877 Junior

1

Czemu nie ma poradnika to LotSB(Lair of the Shadow Broker)???

Komentarz: zanonimizowany628877
2010-11-17
04:09

darkonpl Centurion

1

Przydałoby się zrobić aktualizację poradnika o dodatkowe DLC, np. Kazumi czy Handlarz Cienia (powstało już nieoficjalne spolszczenie), lub nadzorca.

Komentarz: darkonpl
2010-08-16
10:52

redan Generał

redan

po jednej z misji na Illium (wyprawa do Wież Dantius) - "Akta Zabójca" to chyba nazwa tego questu

Komentarz: redan
2010-08-15
05:24

paviola Chorąży

po ktorej misji thane sie do nas przylacza?

Komentarz: paviola
2010-03-11
11:59

Filevandrel Legend

Jezeli jest więcej takich kwiatków to aż sie boje sprawdzać :P

AAAAAAAA!!!! co to ma być?! Głosy krogan i batrian ++, głos Mordina +, Głos Sheparda --, głos Mirandy --, głos Jack -, EDI -------------------- i zapętlić :/ porażka

Komentarz: Filevandrel
2010-02-25
15:51

Stranger. Senator

-1
Stranger.

Filevandrel --> Tak, to oficjalne tłumaczenie. Polecam Twojej uwadze filmik tvgry porównujący obie wersje językowe. ;)

Komentarz: Stranger.
2010-02-25
14:03

Filevandrel Legend

Pewnie uznacie ze sie czepiam- Czlowiek Iluzja? takie bylo oficjalne tlumaczenie? jezeli tak to kolejny raz ciesze sie ze postaralem sie o oryginalna wersje jezykowa:/

Komentarz: Filevandrel
2010-02-25
10:10

Pan Tur Konsul

-1
Pan Tur

no fajnie się czyta

Komentarz: Pan Tur
2010-02-25
10:09

zanonimizowany620002 Junior

Nie to jakieś żarty do tak prostej gry poradnik ???
Mass effect jest bardzo łatwy nie trzeba się wysilać by przejść tą grę :P

Komentarz: zanonimizowany620002
2010-02-24
10:25

Siw3kPL Legionista

😉

@redan: Dzięki za odp. Szkoda, że poradnik nie jest tak dokładny, jak ten który napisał 'Metatron' odnośnie 'jedynki'. No nic... Lepsze to, niż nic. Pozdrawiam.

Komentarz: Siw3kPL
2010-02-24
09:30

redan Generał

redan

@up to są pewnie te "świadome decyzje". może w grze chodzi o to, że tobie się wydaje, że coś jest "prawe/ideologiczne" wcale nie oznacza, że gra uzna tak samo. grając też to zauważyłem, ale liczba przyznawanych punktów egoizmu jest mała (zazwyczaj dostawałem +2 , max +5 do egoizmu), choć faktycznie dostaje się je w zaskakujących sytuacjach.

Komentarz: redan
2010-02-23
23:08

Siw3kPL Legionista

Wszystko bardzo fajnie, ale wytłumaczy mi ktoś dlaczego, gdy podążam drogą prawości itd. otrzymuję punkty egoizmu za nic? Chodzi o to, że wraz z postępem w grze jest ich coraz więcej... Jest to jakiś błąd, wy też tak macie, o co chodzi?

Komentarz: Siw3kPL
2010-02-19
16:41

Stranger. Senator

-1
Stranger.

Z tymi postaciami z jedynki sprawdzę. Co do załogi Normandii to zostało to omówione tu:
https://www.gry-online.pl/poradniki/mass-effect-2/&PART=455

Wszystkie rzeczy "niequestowe" (w tym m.in. rozwój postaci, kupowanie rybek, wątki miłosne) zostaną omówione w atlasie świata.

Komentarz: Stranger.
2010-02-19
08:25

redan Generał

1
redan
👍

moje uwagi dot. poradnika. w opisie zadań dot. lokalizacji "Illium" brakuje opisu questu związanego z Gianną Parasini (jeśli jej pomogliśmy w ME1) oraz z Conradem Vernerem (Fan z ME1).

Poza tym, przydałby się opis bonusowych umiejętności wybieranych przy tworzeniu nowej postaci (ostatni krok kreatora postaci). Czasami po samej nazwie trudno skojarzyć do daje nam bonusowa umiejętność, zwłaszcza dla osób zaczynających przygodę z ME2.

PS 1
Stojąc w "kokpicie pilota", ale nie rozmawiając z Jokerem, czasami można posłuchać śmiesznych/ciekawych tekstów. Podobnie z parą mechaników w maszynowni, w stylu Tali ma wiadro na głowie, ale to piękne wiadro :)
PS 2

Komentarz: redan
2010-02-18
19:17

zanonimizowany202611 Pretorianin

No nareszcie cos do poczytania do poduszki :), a swoja droga ciekawe ile rzeczy ominelam i opcji przejscia .

Komentarz: zanonimizowany202611
2010-02-18
16:07

Stranger. Senator

-1
Stranger.

@mcklocki --> Odblokuje to nowe opcje dialogowe w trakcie rozmów, dzięki czemu łatwiej będziesz mógł rozwiązać dany problem czy uzyskać jakieś dodatkowe profity (np. zniżkę w sklepie).

Komentarz: Stranger.
2010-02-18
13:22

mcklocki Junior

co mi da, że bedę sobie robił idealiste albo renegata?

Komentarz: mcklocki

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl