Mass Effect 2: Gotowe upgrade'y - lista
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 2 znajdziesz zestawienie gotowych ulepszeń / upgrade'ów nadających się do zakupienia u handlarzy. Dowiesz się jakie projekty można zakupić i jakiego kupca należy w tym celu odwiedzić, a także jakie działanie mogą mieć odblokowane technologie.
Gotowe upgrade'y - lista projektów i miejsc zakupu
Poniższa tabelka prezentuje wszystkie gotowe technologie, które można zakupić od handlarzy w trakcie gry.
Uwaga! Pozostałe upgrade'y można pozyskać jedynie poprzez odnajdywanie planów i opracowywanie odpowiednich technologii. Po więcej informacji na temat lokalizacji poszczególnych planów zapraszam do sekcji Plany nowych technologii.
Nazwa projektu  | Kategoria  | Miejsce zakupienia upgrade'u  | 
Amunicja do broni ciężkiej 5/6  | prototypy  | Rupiecie Kenna (Omega)  | 
Amunicja do broni ciężkiej 6/6  | prototypy  | Towary Ratcha (Tuchanka)  | 
Ciężki splot skóry 4/5  | prototypy  | Rupiecie Kenna (Omega)  | 
Ciężki splot skóry 5/5  | prototypy  | Ochrona osobista Brama (Illium)  | 
Moduł hakowania  | upgrade'y zbroi  | Centrum handlowe Harrota (Omega)  | 
Moduł obejścia  | upgrade'y zbroi  | Technologia Serrice (Illium)  | 
Ochrona przed obrażeniami 4/5  | upgrade'y zbroi  | Saronis Applications (Cytadela)  | 
Ochrona przed obrażeniami 5/5  | upgrade'y zbroi  | Ochrona osobista Brama (Illium)  | 
Pojemność medi-żelu 4/5  | upgrade'y zbroi  | Sirta Foundation (Cytadela)  | 
Pojemność medi-żelu 5/5  | upgrade'y zbroi  | Technologia Serrice (Illium)  | 
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 4/5  | upgrade'y broni  | Ekspedycje Rodam (Cytadela)  | 
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 5/5  | upgrade'y broni  | Baza danych Fortacka (Tuchanka)  | 
Siła rażenia karabinu snajperskiego 4/5  | upgrade'y broni  | Targ Omegi (Omega)  | 
Siła rażenia karabinu snajperskiego 5/5  | upgrade'y broni  | Ekspedycje Rodam (Cytadela)  | 
Siła rażenia karabinu szturmowego 5/6  | upgrade'y broni  | Ochrona osobista Brama (Illium)  | 
Siła rażenia karabinu szturmowego 6/6  | upgrade'y broni  | Baza danych Fortacka (Tuchanka)  | 
Siła rażenia mocy biotycznych 4/5  | upgrade'y zbroi  | Technologia Serrice (Illium)  | 
Siła rażenia mocy biotycznych 5/5  | upgrade'y zbroi  | Baza danych Fortacka (Tuchanka)  | 
Siła rażenia mocy technologicznych 4/5  | upgrade'y zbroi  | Saronis Applications (Cytadela)  | 
Siła rażenia mocy technologicznych 5/5  | upgrade'y zbroi  | Technologia Serrice (Illium)  | 
Siła rażenia pistoletu maszynowego 4/5  | upgrade'y broni  | Ekspedycje Rodam (Cytadela)  | 
Siła rażenia pistoletu maszynowego 5/5  | upgrade'y broni  | Ochrona osobista Brama (Illium)  | 
Siła rażenia strzelby 4/5  | upgrade'y broni  | Rupiecie Kenna (Omega)  | 
Siła rażenia strzelby 5/5  | upgrade'y broni  | Baza danych Fortacka (Tuchanka)  | 
Gotowe upgrade'y - działanie
Poniższa tabelka prezentuje szczegóły działania technologii kupowanych od handlarzy.
Nazwa projektu  | Kategoria  | Działanie  | 
Amunicja do broni ciężkiej 5/6  | prototypy  | możliwość przechowywania 75% więcej amunicji do ciężkich broni  | 
Amunicja do broni ciężkiej 6/6  | prototypy  | możliwość przechowywania 90% więcej amunicji do ciężkich broni  | 
Ciężki splot skóry 4/5  | prototypy  | wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 40%  | 
Ciężki splot skóry 5/5  | prototypy  | wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 50%  | 
Moduł hakowania  | upgrade'y zbroi  | podwojenie dostępnego limitu czasu podczas hakowania (jedna z mini-gier)  | 
Moduł obejścia  | upgrade'y zbroi  | podwojenie dostępnego limitu czasu podczas omijania zabezpieczeń (jedna z mini-gier)  | 
Ochrona przed obrażeniami 4/5  | upgrade'y zbroi  | +40% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna)  | 
Ochrona przed obrażeniami 5/5  | upgrade'y zbroi  | +50% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna)  | 
Pojemność medi-żelu 4/5  | upgrade'y zbroi  | możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu  | 
Pojemność medi-żelu 5/5  | upgrade'y zbroi  | możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu  | 
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 4/5  | upgrade'y broni  | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna)  | 
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 5/5  | upgrade'y broni  | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna)  | 
Siła rażenia karabinu snajperskiego 4/5  | upgrade'y broni  | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna)  | 
Siła rażenia karabinu snajperskiego 5/5  | upgrade'y broni  | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna)  | 
Siła rażenia karabinu szturmowego 5/6  | upgrade'y broni  | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna)  | 
Siła rażenia karabinu szturmowego 6/6  | upgrade'y broni  | +60% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna)  | 
Siła rażenia mocy biotycznych 4/5  | upgrade'y zbroi  | +40% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna)  | 
Siła rażenia mocy biotycznych 5/5  | upgrade'y zbroi  | +50% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna)  | 
Siła rażenia mocy technologicznych 4/5  | upgrade'y zbroi  | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia  | 
Siła rażenia mocy technologicznych 5/5  | upgrade'y zbroi  | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia  | 
Siła rażenia pistoletu maszynowego 4/5  | upgrade'y broni  | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna)  | 
Siła rażenia pistoletu maszynowego 5/5  | upgrade'y broni  | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna)  | 
Siła rażenia strzelby 4/5  | upgrade'y broni  | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna)  | 
Siła rażenia strzelby 5/5  | upgrade'y broni  | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna)  | 
0
- Mass Effect 2 - poradnik do gry
- Mass Effect 2: Mass Effect 2 - atlas świata - poradnik do gry
	
- Mass Effect 2: Technologie
		
- Mass Effect 2: Informacje wstępne - podział technologii
 - Mass Effect 2: Samodzielne opracowywanie nowych technologii - plany, laboratorium
 - Mass Effect 2: Kupowanie gotowych technologii - sprzedawcy, wady i zalety
 - Mass Effect 2: Najlepsze technologie na początek gry
 - Mass Effect 2: Plany nowych technologii - lista
 - Mass Effect 2: Opracowywanie technologii - lista
 - Mass Effect 2: Gotowe upgrade'y - lista
 
 
 - Mass Effect 2: Technologie
		
 
 - Mass Effect 2: Mass Effect 2 - atlas świata - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Filevandrel Legend
Pewnie uznacie ze sie czepiam- Czlowiek Iluzja? takie bylo oficjalne tlumaczenie? jezeli tak to kolejny raz ciesze sie ze postaralem sie o oryginalna wersje jezykowa:/
Stranger. Senator
Filevandrel --> Tak, to oficjalne tłumaczenie. Polecam Twojej uwadze filmik tvgry porównujący obie wersje językowe. ;)
Filevandrel Legend
Jezeli jest więcej takich kwiatków to aż sie boje sprawdzać :P
AAAAAAAA!!!! co to ma być?! Głosy krogan i batrian ++, głos Mordina +, Głos Sheparda --, głos Mirandy --, głos Jack -, EDI -------------------- i zapętlić :/ porażka
redan Generał
po jednej z misji na Illium (wyprawa do Wież Dantius) - "Akta Zabójca" to chyba nazwa tego questu
darkonpl Centurion
Przydałoby się zrobić aktualizację poradnika o dodatkowe DLC, np. Kazumi czy Handlarz Cienia (powstało już nieoficjalne spolszczenie), lub nadzorca.
zanonimizowany628877 Junior
Czemu nie ma poradnika to LotSB(Lair of the Shadow Broker)???
Lordxfrez Junior
Wie ktoś może ile paska renegata trzeba zapełnić by odblokować tą opcję dialogową na procesie?
zanonimizowany1264254 Konsul
Jest błąd w opisie "Krok od katastrofy statku - opis przejścia" - System Nariph wchodzi w skład Mgławicy Phylosa.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
