Mass Effect 2: Gotowe upgrade'y - lista
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 2 znajdziesz zestawienie gotowych ulepszeń / upgrade'ów nadających się do zakupienia u handlarzy. Dowiesz się jakie projekty można zakupić i jakiego kupca należy w tym celu odwiedzić, a także jakie działanie mogą mieć odblokowane technologie.
Gotowe upgrade'y - lista projektów i miejsc zakupu
Poniższa tabelka prezentuje wszystkie gotowe technologie, które można zakupić od handlarzy w trakcie gry.
Uwaga! Pozostałe upgrade'y można pozyskać jedynie poprzez odnajdywanie planów i opracowywanie odpowiednich technologii. Po więcej informacji na temat lokalizacji poszczególnych planów zapraszam do sekcji Plany nowych technologii.
Nazwa projektu | Kategoria | Miejsce zakupienia upgrade'u |
Amunicja do broni ciężkiej 5/6 | prototypy | Rupiecie Kenna (Omega) |
Amunicja do broni ciężkiej 6/6 | prototypy | Towary Ratcha (Tuchanka) |
Ciężki splot skóry 4/5 | prototypy | Rupiecie Kenna (Omega) |
Ciężki splot skóry 5/5 | prototypy | Ochrona osobista Brama (Illium) |
Moduł hakowania | upgrade'y zbroi | Centrum handlowe Harrota (Omega) |
Moduł obejścia | upgrade'y zbroi | Technologia Serrice (Illium) |
Ochrona przed obrażeniami 4/5 | upgrade'y zbroi | Saronis Applications (Cytadela) |
Ochrona przed obrażeniami 5/5 | upgrade'y zbroi | Ochrona osobista Brama (Illium) |
Pojemność medi-żelu 4/5 | upgrade'y zbroi | Sirta Foundation (Cytadela) |
Pojemność medi-żelu 5/5 | upgrade'y zbroi | Technologia Serrice (Illium) |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 4/5 | upgrade'y broni | Ekspedycje Rodam (Cytadela) |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 5/5 | upgrade'y broni | Baza danych Fortacka (Tuchanka) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego 4/5 | upgrade'y broni | Targ Omegi (Omega) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego 5/5 | upgrade'y broni | Ekspedycje Rodam (Cytadela) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 5/6 | upgrade'y broni | Ochrona osobista Brama (Illium) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 6/6 | upgrade'y broni | Baza danych Fortacka (Tuchanka) |
Siła rażenia mocy biotycznych 4/5 | upgrade'y zbroi | Technologia Serrice (Illium) |
Siła rażenia mocy biotycznych 5/5 | upgrade'y zbroi | Baza danych Fortacka (Tuchanka) |
Siła rażenia mocy technologicznych 4/5 | upgrade'y zbroi | Saronis Applications (Cytadela) |
Siła rażenia mocy technologicznych 5/5 | upgrade'y zbroi | Technologia Serrice (Illium) |
Siła rażenia pistoletu maszynowego 4/5 | upgrade'y broni | Ekspedycje Rodam (Cytadela) |
Siła rażenia pistoletu maszynowego 5/5 | upgrade'y broni | Ochrona osobista Brama (Illium) |
Siła rażenia strzelby 4/5 | upgrade'y broni | Rupiecie Kenna (Omega) |
Siła rażenia strzelby 5/5 | upgrade'y broni | Baza danych Fortacka (Tuchanka) |
Gotowe upgrade'y - działanie
Poniższa tabelka prezentuje szczegóły działania technologii kupowanych od handlarzy.
Nazwa projektu | Kategoria | Działanie |
Amunicja do broni ciężkiej 5/6 | prototypy | możliwość przechowywania 75% więcej amunicji do ciężkich broni |
Amunicja do broni ciężkiej 6/6 | prototypy | możliwość przechowywania 90% więcej amunicji do ciężkich broni |
Ciężki splot skóry 4/5 | prototypy | wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 40% |
Ciężki splot skóry 5/5 | prototypy | wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 50% |
Moduł hakowania | upgrade'y zbroi | podwojenie dostępnego limitu czasu podczas hakowania (jedna z mini-gier) |
Moduł obejścia | upgrade'y zbroi | podwojenie dostępnego limitu czasu podczas omijania zabezpieczeń (jedna z mini-gier) |
Ochrona przed obrażeniami 4/5 | upgrade'y zbroi | +40% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna) |
Ochrona przed obrażeniami 5/5 | upgrade'y zbroi | +50% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna) |
Pojemność medi-żelu 4/5 | upgrade'y zbroi | możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu |
Pojemność medi-żelu 5/5 | upgrade'y zbroi | możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 4/5 | upgrade'y broni | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna) |
Siła rażenia ciężkiego pistoletu 5/5 | upgrade'y broni | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego 4/5 | upgrade'y broni | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu snajperskiego 5/5 | upgrade'y broni | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 5/6 | upgrade'y broni | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) |
Siła rażenia karabinu szturmowego 6/6 | upgrade'y broni | +60% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) |
Siła rażenia mocy biotycznych 4/5 | upgrade'y zbroi | +40% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna) |
Siła rażenia mocy biotycznych 5/5 | upgrade'y zbroi | +50% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna) |
Siła rażenia mocy technologicznych 4/5 | upgrade'y zbroi | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia |
Siła rażenia mocy technologicznych 5/5 | upgrade'y zbroi | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia |
Siła rażenia pistoletu maszynowego 4/5 | upgrade'y broni | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna) |
Siła rażenia pistoletu maszynowego 5/5 | upgrade'y broni | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna) |
Siła rażenia strzelby 4/5 | upgrade'y broni | +40% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna) |
Siła rażenia strzelby 5/5 | upgrade'y broni | +50% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna) |
- Mass Effect 2 - poradnik do gry
- Mass Effect 2: Mass Effect 2 - atlas świata - poradnik do gry
- Mass Effect 2: Technologie
- Mass Effect 2: Informacje wstępne - podział technologii
- Mass Effect 2: Samodzielne opracowywanie nowych technologii - plany, laboratorium
- Mass Effect 2: Kupowanie gotowych technologii - sprzedawcy, wady i zalety
- Mass Effect 2: Najlepsze technologie na początek gry
- Mass Effect 2: Plany nowych technologii - lista
- Mass Effect 2: Opracowywanie technologii - lista
- Mass Effect 2: Gotowe upgrade'y - lista
- Mass Effect 2: Technologie
- Mass Effect 2: Mass Effect 2 - atlas świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jest błąd w opisie "Krok od katastrofy statku - opis przejścia" - System Nariph wchodzi w skład Mgławicy Phylosa.
Wie ktoś może ile paska renegata trzeba zapełnić by odblokować tą opcję dialogową na procesie?
Czemu nie ma poradnika to LotSB(Lair of the Shadow Broker)???
Przydałoby się zrobić aktualizację poradnika o dodatkowe DLC, np. Kazumi czy Handlarz Cienia (powstało już nieoficjalne spolszczenie), lub nadzorca.
Jezeli jest więcej takich kwiatków to aż sie boje sprawdzać :P
AAAAAAAA!!!! co to ma być?! Głosy krogan i batrian ++, głos Mordina +, Głos Sheparda --, głos Mirandy --, głos Jack -, EDI -------------------- i zapętlić :/ porażka
Filevandrel --> Tak, to oficjalne tłumaczenie. Polecam Twojej uwadze filmik tvgry porównujący obie wersje językowe. ;)
Pewnie uznacie ze sie czepiam- Czlowiek Iluzja? takie bylo oficjalne tlumaczenie? jezeli tak to kolejny raz ciesze sie ze postaralem sie o oryginalna wersje jezykowa:/
Nie to jakieś żarty do tak prostej gry poradnik ???
Mass effect jest bardzo łatwy nie trzeba się wysilać by przejść tą grę :P
@redan: Dzięki za odp. Szkoda, że poradnik nie jest tak dokładny, jak ten który napisał 'Metatron' odnośnie 'jedynki'. No nic... Lepsze to, niż nic. Pozdrawiam.
@up to są pewnie te "świadome decyzje". może w grze chodzi o to, że tobie się wydaje, że coś jest "prawe/ideologiczne" wcale nie oznacza, że gra uzna tak samo. grając też to zauważyłem, ale liczba przyznawanych punktów egoizmu jest mała (zazwyczaj dostawałem +2 , max +5 do egoizmu), choć faktycznie dostaje się je w zaskakujących sytuacjach.
Wszystko bardzo fajnie, ale wytłumaczy mi ktoś dlaczego, gdy podążam drogą prawości itd. otrzymuję punkty egoizmu za nic? Chodzi o to, że wraz z postępem w grze jest ich coraz więcej... Jest to jakiś błąd, wy też tak macie, o co chodzi?
Z tymi postaciami z jedynki sprawdzę. Co do załogi Normandii to zostało to omówione tu:
https://www.gry-online.pl/poradniki/mass-effect-2/&PART=455
Wszystkie rzeczy "niequestowe" (w tym m.in. rozwój postaci, kupowanie rybek, wątki miłosne) zostaną omówione w atlasie świata.
moje uwagi dot. poradnika. w opisie zadań dot. lokalizacji "Illium" brakuje opisu questu związanego z Gianną Parasini (jeśli jej pomogliśmy w ME1) oraz z Conradem Vernerem (Fan z ME1).
Poza tym, przydałby się opis bonusowych umiejętności wybieranych przy tworzeniu nowej postaci (ostatni krok kreatora postaci). Czasami po samej nazwie trudno skojarzyć do daje nam bonusowa umiejętność, zwłaszcza dla osób zaczynających przygodę z ME2.
PS 1
Stojąc w "kokpicie pilota", ale nie rozmawiając z Jokerem, czasami można posłuchać śmiesznych/ciekawych tekstów. Podobnie z parą mechaników w maszynowni, w stylu Tali ma wiadro na głowie, ale to piękne wiadro :)
PS 2
No nareszcie cos do poczytania do poduszki :), a swoja droga ciekawe ile rzeczy ominelam i opcji przejscia .
@mcklocki --> Odblokuje to nowe opcje dialogowe w trakcie rozmów, dzięki czemu łatwiej będziesz mógł rozwiązać dany problem czy uzyskać jakieś dodatkowe profity (np. zniżkę w sklepie).
co mi da, że bedę sobie robił idealiste albo renegata?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
