Zapowiedziano grę Merchants of Brooklyn, wykorzystującą silnik CryENGINE2

Firma Paleo Entertainment oświadczyła, że jej ludzie pracują nad nową strzelaniną z widokiem z pierwszej osoby, mającą trafić do posiadaczy PeCetów. Akcja niniejszej pozycji zostanie usytuowana w odległej przyszłości (dokładnie w roku 3100). Przystepując do zabawy użytkownik wcieli się w postać Matteo Savio i przesledzi drogę jego życia ...

Katarzyna Grysiewicz

Firma Paleo Entertainment oświadczyła, że jej ludzie pracują nad nową strzelaniną z widokiem z pierwszej osoby, mającą trafić do posiadaczy PeCetów. Akcja niniejszej pozycji zostanie usytuowana w odległej przyszłości (dokładnie w roku 3100). Przystepując do zabawy użytkownik wcieli się w postać Matteo Savio i przesledzi drogę jego życia od czasu, gdy był chopcem na Brooklynie aż do momentu uzyskania tytułu doktora genetyki i rozpoczęcia przygód galaktycznych.

Zapowiedziano grę Merchants of Brooklyn, wykorzystującą silnik CryENGINE2 - ilustracja #1

Gra wykorzysta silnik CryENGINE2, przygotowany przez ekipę z Crytek. Troy Latimer, prezes pierwszej z wymienionych firm wyjaśnia, że przed podjęciem decyzji o posłużeniu się wspomnianą technologią rozważano wiele opcji (m.in. przygotowanie engine we własnym zakresie). Jednak ta, na którą ostatecznie zdecydowano się okazała się najkorzystniejsza. Silnik CryENGINE2, pozwalający na tworzenie niezwykle rzeczywistych obrazów i realistycznej fizyki, doskonale pasuje do założeń Merchants of Brooklyn.

Developerzy nie określili jeszcze, kiedy należy spodziewać się komercyjnego debiutu zapowiedzianej produkcji. Ze swojej strony możemy zapewnić, że będziemy śledzili poczynania pracowników Paleo Entertainment i przekazywali Wam najnowsze informacje na temat Merchants of Brooklyn.

Drug Wars

Drug Wars

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 17 marca 2009

Informacje o Grze
3.7

Gracze

3.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

lipiec
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-07-05
13:44

Pilav Generał

Pilav

MS wbrew swojej monopolistycznej pozycji i tak musi się liczyć z okrutnymi prawami wolnego rynku. Jeśli więc jakieś rozwiązania się nie sprawdzają (tzw. błąd ewolucji, ślepy zaułek) to wówczas należy z nich zrezygnować. Może to być rezygnacja dobrowolna (szybsza) albo przymusowa (demonopolizacja Microsoftu).

Poza tym możliwa jest teoria, że Vista jest czymś na wzór Windowsa ME czyli swoistego etapu przejściowego. To taki chomik doświadczalny, na którym przeprowadza się różne eksperymenty. Jednym z takich eksperymentów jest DRM. Możliwe więc, że w pełnoprawnym następcy XP już go nie będzie (przynajmniej nie w takiej postaci).

Komentarz: Pilav
2007-07-05
13:27

Docenci Pretorianin

Docenci
👎

Pilav --> Może i się skoryguje, może nie - w przeciwieństwie do ewolucji - MS załatwia sprawy trochę inaczej. Po prostu powiedzą, że XP jest już "not supported" i zmuszą ludzi do zmiany. SP3 już do XPka zdaje się wycofali.

Nvidia sobie radzi... no nie wiem - ich sterowniki na vistę pozostawały w stanie beta zdaje się do zeszłego miesiąca. Nic już nie mówię o opóźnieniu update'u oficjalnych sterowników do XP/2000 o przeszło pół roku bo wszystkich programistów chyba rzucili na klepanie Vistowych. :)

Creative też raczej zawiódł... miesiąc temu zerkałem to na Vistę64 dalej tak średnio były sterowniki do Audigy. No i ten cudowny emulator EAX przez OpenAL dosyć skutecznie spowalniający każdą grę - pycha... :)

Na razie rozbrajają mnie te gry "Vista-Exclusive" co piraci naprawiają jednym pliczkiem... Widać jak działa MS - jak ktoś wątpił, że przekupują firmy, żeby pisały gry tylko na platformę X (czy to będzie ich konsolka, czy Vista) - to tu jest wyraźnie widać odpowiedź.

Się mi się rozpisało ale wnerwia mnie to... Kasa kasa kasa a postęp to oni mają gdzieś.

Komentarz: Docenci
2007-07-05
12:37

Pilav Generał

Pilav

Docenci --> Już kiedyś czytałem ten artykuł, jest dosyć znany na sieci. Mimo to dobrze go było sobie przypomnieć. Z wieloma zawartymi wnioskami się zgadzam, lecz wiele też jest zwyczajnie teoretycznych (bazujących na samej specyfikacji), niekoniecznie mających pokrycie w praktyce (bo w rzeczywistości nie jest tak źle jak mogłoby być).

Artykuł dotyczy w zasadzie problemu rosnących kosztów, straty czasu i niesprawiedliwego traktowania legalnego sygnału audio-video. Z perspektywy gracza największy problem stanowi coś innego - słaba wydajność systemu, zasobożerność i duża awaryjność. Jak już mówiłem, na szczęście ten aspekt może ulec jeszcze drastycznej poprawie.

Zawsze byłem ewolucjonistą i uważam, że ewolucjonizm sprawdza się także w postępie technologicznym. Jeśli więc DRM, albo nawet cała Vista, to ślepy zaułek, to wcześniej czy później wszystko automatycznie powróci na właściwą ścieżkę.

I jeszcze taka mała dygresja. Po ilości cytatów autorstwa ATI, które zostały zawarte w w/w artykule stwierdzam iż ta firma to jedna wielka zrzęda i maruda. Ich bezpośrednia konkurencja (Nvidia) potrafi bez słowa krytyki sprostać stawianym im trudnościom. Ba, potrafi nawet na tym zarabiać dzięki sprytnemu marketingowi.

Komentarz: Pilav
2007-07-05
07:58

Docenci Pretorianin

Docenci
👎

Pilav --> Nie wiem, jak dla mnie, to SYSTEM OPERACYJNY powinien być niezauważalny jeśli chodzi o wymagania i ułatwiać życie użytkownikowi. Nie chcę oglądać filmów HD? Klik, DRM wyłączony, komp chodzi normalnie. Tej opcji MS nam nie dał bo zabezpieczenie siedzi głęboko w jądrze systemu. Poza tym założenia zabezpieczenia są takie, że system domyślnie jest niejako "uszkodzony" i pewnych rzeczy się zwyczajnie nie da na nim robić wydajnie.

Polecam artykuł takiego jednego prof. - tu jest wersja przetłumaczona na PL: http://www.eioba.com/a70249/analiza_kosztow_systemu_ochrony_tresci_windows_vista

Komentarz: Docenci
2007-07-04
16:08

Pilav Generał

Pilav

Docenci ---> DRM to wrzód na dupie, którego się z Visty nie pozbędziemy. Na pewno jednak wcześniej czy później mechanizm szyfrowania zostanie udoskonalony, a producenci sterowników dostosują się do stawianych im wymogom. Myślę, że MS zwyczajnie trochę zapomniał się z supportem dla twórców sterowników, ale już odrabia zaległości, czego konsekwencją może być za jakiś czas dosyć nagły wzrost wydajności.

Poza tym Vista wymaga optymalizacji w wielu innych aspektach, że chociażby wspomnę o Aero, które nie wiedzieć czemu zżera zasoby bardziej niż powinno. Ale dobrze pamiętam jakie to oburzenie było podczas premiery XP, który wymagał do sprawnego działania 128 MB ramu. Wkrótce natomiast standardem stanie się 2GB czyli tyle ile wymaga Vista.

Wraz z kolejnymi łatami Vista działa co raz lepiej i co raz rzadziej się wiesza. Uważam, że teraz wciąż mamy wersje beta systemu, a wersja 1.0 nadejdzie wraz z SP1. Dlatego zaczekajmy do tego momentu. Może wówczas gry na DX10 będą chodzić szybciej niż na emulowanym DX9 ;P.

Komentarz: Pilav

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl