Wietnam w roku 1968, czyli kolejny FPS w produkcji

Wojna w Wietnamie to zdaje się temat-rzeka dla producentów gier komputerowych. W przygotowaniu jest mnóstwo tytułów (aby sprecyzować: strzelanek pierwszoosobowych), których fabuła została umiejscowiona w realiach rzeczonego konfliktu, zaś duet wydawniczy Atomic Planet Entertainment - Oxygen Interactive postanowił także dla siebie zagarnąć część tortu i zaatakuje rynek elektroniczno-rozrywkowy pełną wersją Vietnam: The Tet Offensive.

Krzysztof Bartnik

Wojna w Wietnamie to zdaje się temat-rzeka dla producentów gier komputerowych. W przygotowaniu jest mnóstwo tytułów (aby sprecyzować: strzelanek pierwszoosobowych), których fabuła została umiejscowiona w realiach rzeczonego konfliktu, zaś duet wydawniczy Atomic Planet Entertainment - Oxygen Interactive postanowił także dla siebie zagarnąć część tortu i zaatakuje rynek elektroniczno-rozrywkowy pełną wersją Vietnam: The Tet Offensive.

Opisywana produkcja będzie grą akcji/FPS, która skupi się na trzynastodniowej, największej ofensywie wojsk armii Północnego Wietnamu z roku 1968 - według historyków, przełomowym momencie wojny. Nasze zadanie ma polegać na uratowaniu oficera Centralnej Agencji Wywiadowczej (CIA), który dostał się do niewoli podczas jednej z tajnych misji. Twórcy Vietnam: The Tet Offensive zapowiedzieli zaimplementowanie unikatowego systemu zdrowia prowadzonego żołnierza (każda akcja powoduje zmęczenie, przez co pojawia się konieczność odpoczynku przed jakimkolwiek atakiem), zaś wszystkie misje, uzbrojenie, pojazdy, etc. odwzorowane zostaną zgodnie z realiami historycznymi. Obrazu całości dopełni klimatyczna ścieżka dźwiękowa.

Vietnam: The Tet Offensive trafi do sprzedaży 24 września bieżącego roku. Wśród docelowych platform sprzętowych figurują: komputery typu PC oraz konsole Sony PlayStation 2. A oto kilka przykładowych screenshotów:

Wietnam w roku 1968, czyli kolejny FPS w produkcji - ilustracja #1
Wietnam w roku 1968, czyli kolejny FPS w produkcji - ilustracja #2
Wietnam w roku 1968, czyli kolejny FPS w produkcji - ilustracja #3
Podobało się?

0

Kopanie leżącego - BattleBorne domaga się wypłaty zaległych pieniędzy od Acclaim

Następny
Kopanie leżącego - BattleBorne domaga się wypłaty zaległych pieniędzy od Acclaim

Dungeon Siege II i Far Cry Instincts dopiero w 2005 roku

Poprzedni
Dungeon Siege II i Far Cry Instincts dopiero w 2005 roku

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl