Więcej nt. Tom Clancy's Splinter Cell Essentials
Na temat Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent pisaliśmy już wielokrotnie i wszystkie oficjalne dane, dotyczące owego produktu, zamieściliśmy w naszej Encyklopedii Gier. Jednak „Podwójny Agent” nie jest jedynym dziełem, poświęconym Samowi Fisherowi, szykowanym teraz przez firmę Ubisoft Entertainment. Wiadomo bowiem na pewno, że wkrótce pojawi się Tom Clancy’s Splinter Cell Essentials.
Radosław Grabowski
Na temat Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent pisaliśmy już wielokrotnie i wszystkie oficjalne dane, dotyczące owego produktu, zamieściliśmy w naszej Encyklopedii Gier. Jednak „Podwójny Agent” nie jest jedynym dziełem, poświęconym Samowi Fisherowi, szykowanym teraz przez firmę Ubisoft Entertainment. Wiadomo bowiem na pewno, że wkrótce pojawi się Tom Clancy’s Splinter Cell Essentials.
Po raz pierwszy o tej ostatniej pozycji wspomnieliśmy blisko miesiąc temu, ale teraz znamy nieco więcej szczegółów. Otóż omawiany produkt dostępny będzie wyłącznie dla posiadaczy mobilnej konsoli PSP już w bieżącym kwartale. Fabuła ma rzucać zupełnie nowe światło na dotychczasowe (Splinter Cell, Splinter Cell: Pandora Tomorrow i Splinter Cell: Chaos Theory) i nadchodzące (Splinter Cell: Double Agent) przygody „Rybaka” – nieujawnione dotąd fakty z życia owego bohatera poznamy, wykonując dziewięć rozbudowanych misji z różnych etapów bogatej kariery agenta.
Oprócz trybu zabawy jednoosobowej developerzy wprowadzą też opcję multiplayer, funkcjonującą w oparciu o połączenie bezprzewodowe typu Wi-Fi. Natomiast poniżej zamieściliśmy trzy przykładowe screenshoty, wydrukowane pierwotnie na łamach jednego z francuskich magazynów.




Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Data wydania: 17 października 2006
GRYOnline
Gracze
Steam
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
karpiu_87 Senator

No ładnie się prezentuje grafika ale nie jestem w 100% pewien, może to jes tylko trailer ;-/
jiker Senator

Na dzien dzisiejszy jedynym "dzialajacym" udawaczem PSP na PC jest interpreter PSPE, ktory pozwala uruchamiac domowe aplikacje z jakas smieszna predkoscia. Produkcji komercyjnych nawet nie rozpoznaje i od jakiegos czasu lezy i jest o nim cichutko. PSPemu, ktore niby bylo najbardziej zaawansowane upadlo - prawdopodobnie autor robil sobie jaja. Jest jeszcze PSPX, ktory wg tworcy pozwala pograc w Puzzle Bobble w maksymalnie 5-8 klatkach na sek, ale nikt nie jest w stanie tego potwierdzic, bo emulator ten nie zostal jeszcze upubliczniony. W najbliższym czasie (powiedzmy przez okres roku, moze nawet dwoch lat) jedynym wyjsciem umozliwiajacym zagranie w gry wydane na PSP bedzie zakup PSP.
Edit: meetball --> Sam jestes badziew.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-03 09:12:48]
zanonimizowany191693 Legionista
Sorry ale ten news to zaden news.
Czytalem, czytalem az sie doczytam czegos nowego a tutaj tylko pan newsmen przepisal to co jest od dawna wiadome.
zanonimizowany246766 Generał
Mam nadzieje,że szybko powstanie emulator ,bo ta konsolka zupełnie mnie nie interesuje ,a w tytuł chętnie bym zagrał.