Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 września 2003, 08:46

Unreal Tournament 2004 - co kryje się za ponad 6GB danych...?

Im bliżej premiery kolejnej odsłony słynnej serii Unreal Tournament, tym więcej informacji o wersji 2004 przedostaje się do prasy. Wczoraj mogliśmy przeczytać o nieoficjalnej liście map jakie zobaczymy w Unreal Tournament 2004, dziś z kolei wyszło na jaw, iż nowa gra, znajdująca się obecnie w fazie produkcji, zajmuje już aż sześć gigabajtów na dysku twardym, a jej wersja instalacyjna mieści się na 5-6 płytach CD-ROM. Na dodatek, nie wykluczone, iż ta liczba jeszcze się zwiększy. W związku takim stanem rzeczy, wydawca, firma Atari, prawdopodobnie wyda ów tytuł nie tylko w wersji CD, lecz również w wersji DVD. Ja za swojej strony zapytam. Co zajmuje, aż tyle miejsca??

Im bliżej premiery kolejnej odsłony słynnej serii Unreal Tournament, tym więcej informacji o wersji 2004 przedostaje się do prasy. Wczoraj mogliśmy przeczytać o nieoficjalnej liście map jakie zobaczymy w Unreal Tournament 2004, dziś z kolei wyszło na jaw, iż nowa gra, znajdująca się obecnie w fazie produkcji, zajmuje już aż sześć gigabajtów na dysku twardym, a jej wersja instalacyjna mieści się na 5-6 płytach CD-ROM. Na dodatek, nie wykluczone, iż ta liczba jeszcze się zwiększy. W związku takim stanem rzeczy, wydawca, firma Atari, prawdopodobnie wyda ów tytuł nie tylko w wersji CD, lecz również w wersji DVD. Ja za swojej strony zapytam. Co zajmuje, aż tyle miejsca??

Przypominam, iż wersja 2003 zajmowała trzy płyty CD, a wedle zapowiedzi twórców wersja 2004 opierać się będzie na tych samych rozwiązaniach co UT2003 i tym samym silniku graficznym. Naturalnie wszystko zostanie ulepszone, dodane zostaną nowe pojazdy, nowe bronie, typy rozgrywki, itp...., ale żeby to zajmowało aż drugie tyle miejsca?

No cóż, Epic podaje, iż w opublikowanych do tej pory materiałach nie pokazano jeszcze tego wszystkiego, co znajdziemy w Unreal Tournament 2004, a pełne oblicze tej produkcji poznamy dopiero przed samą premierą...

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej