TimeSplitters 4 powstaje na PlayStation 3 – wiemy to już od jakiegoś czasu. David Doak, szef studia Free Radical Design, wielokrotnie podkreślał swoje przywiązanie do konsol Sony. Sporym zaskoczeniem jest więc jego wypowiedź w wywiadzie dla serwisu Game Informer, w której twierdzi, że chciałby zobaczyć TimeSplitters 4 także na Wii.
Rafał Skierski
TimeSplitters 4 powstaje na PlayStation 3 – wiemy to już od jakiegoś czasu. David Doak, szef studia Free Radical Design, wielokrotnie podkreślał swoje przywiązanie do konsol Sony. Sporym zaskoczeniem jest więc jego wypowiedź w wywiadzie dla serwisu Game Informer, w której twierdzi, że chciałby zobaczyć TimeSplitters 4 także na Wii.
„Myślę, że to dobry gatunek dla konsoli Nintendo” – stwierdził Doak zapytany o to, czy Wii jest dobrą maszynką dla gier FPP. „Sądzę, że wszyscy chcielibyśmy dostarczyć TS4 na ten sprzęt. [...] Jestem przekonany, że można stworzyć dla Wii schemat sterowania, który przyjmie się i z którego gracze będą zadowoleni.”

Nie da się ukryć, że jak na razie FPS-y na najnowszej stacjonarnej konsoli Big N wypadają średnio. Hucznie zapowiadany Red Steel zebrał przeciętne noty, właśnie ze względu na słaby model sterowania. Podobnie zresztą było z wydanym niedawno Medal of Honor Vanguard. Szef Free Radical Design ma jednak swojego faworyta. „Metroid Prime 3 to jeden z tytułów na mojej liście życzeń – nie mogę się doczekać, by w niego zagrać.”
Przypomnijmy, iż studio, któremu przewodzi David Doak pracuje obecnie nad ekskluzywną dla PS3 strzelaniną Haze. Jej premierę wyznaczono na 23 listopada tego roku.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Gracze