Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikAkcjiPS2
Okładka TimeSplitters (PS2)

TimeSplitters PS2

TimeSplitters przedstawia bardzo prosta fabułę w totalnie zakręconym, komiksowym klimacie. Przemierzamy różne przestrzenie czasowe, by zdobyć przedmioty zwane „time crystall’ami” i pokonać złowrogą rasę TimeSplittersów.

Akcji | FPP | science fiction | FPS | podróże w czasie | tytuły ekskluzywne PlayStation

Sony PlayStation 2
Okładka TimeSplitters (PS2)

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PS2:

23października2000

24listopada2000

pudełko PL

Kolekcja gier
Obserwuj grę

Zła rasa TimeSplittersów dostaje się w ziemską przestrzeń czasową i siejąc spustoszenie w różnych epokach, chce zawładnąć nasza planeta. Fabuła jest, jak i sama gra, bardzo prosta – głównym zadaniem jest przebicie się przez hordy wrogów i zdobycie kryształu czasu. Praktycznie każdy level jest odmienny, walczymy w różnych epokach i używamy odpowiadającym im historycznie broni.

Nie ma tu jakiejś ogólnie prowadzonej fabuły. Przeskakujemy z epoki do epoki. Przejście danego poziomu odkrywa nam nowe postacie w trybie multiplayer – a trzeba przyznać, że dzięki twórcom gry, jest c o odkrywać.

Niestety pod względem graficznym nie jest to szczyt możliwości PS2. Tekstury są bardzo ubogie, co nieco psuje ogólne wrażenie.

W trybie multiplayer może zmierzyć się ze sobą na podzielonym ekranie do 4 graczy. Dopiero wtedy, z cala masa postaci do wyboru, różnym uzbrojeniem, specyficznymi epokami, TimeSplitters pokazuje swoją siłę.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer  

Ocena czytelników: 7,5 / 10 na podstawie 53 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 129 PLN

Gry podobne do TimeSplitters

Wymagania wiekowe TimeSplitters

12+

Wymagania sprzętowe TimeSplitters

Sony PlayStation 2

Sony PlayStation 2

  • Wykorzystuje:
  • multitap
Twórcy fanowskiego moda TimeSplitters Rewind współpracują z firmą Crytek
Twórcy fanowskiego moda TimeSplitters Rewind współpracują z firmą Crytek

wiadomość15 marca 2013

TimeSplitters to znana z konsol poprzedniej generacji seria strzelanin FPP, autorstwa Free Radical Design. Studio zostało przejęte w 2009 roku przez firmę Crytek, która nie była zainteresowana kontynuowaniem cyklu. Fani gry wzięli więc sprawy w swoje ręce i sami tworzą czwartą część TimeSplitters, współpracując przy tym z deweloperami oryginału.

Crytek daje zielone światło dla fanowskiego moda TimeSplitters
Crytek daje zielone światło dla fanowskiego moda TimeSplitters

wiadomość2 grudnia 2012

Crytek wyraził zgodę na fanowski projekt, mający na celu kompletne odtworzenie pierwszej części gry TimeSplitters, wydanej pierwotnie w 2000 roku na PlayStation 2, przy pomocy silnika CryEngine. Co więcej, niemieckie studio nie wykluczyło szerszego wsparcia dla inicjatywy.

Wieści ze świata (Borderlands 2, TimeSplitters HD Collection) 14/11/12
Wieści ze świata (Borderlands 2, TimeSplitters HD Collection) 14/11/12

wiadomość14 listopada 2012

Dziś piszemy m.in. o łatce do pecetowej wersji Borderlands 2, możliwości wydania zestawu TimeSplitters HD Collection, a także nowych sterownikach Catalyst do kart graficznych firmy AMD. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Crytek pracuje nad nową strzelaniną
Crytek pracuje nad nową strzelaniną

wiadomość9 października 2009

Karl Hilton, menedżer studia deweloperskiego Crytek UK, powstałego na zgliszczach wykupionego na początku bieżącego roku Free Radical Design (producenta popularnej serii TimeSplitters oraz FPS-a o tytule Haze, wydanego na PS3), poinformował w wywiadzie dla serwisu Develop, że brytyjski oddział firmy Crytek rozpoczął pracę nad nową strzelaniną FPP.

Crytek kupuje twórców TimeSplitters
Crytek kupuje twórców TimeSplitters

wiadomość4 lutego 2009

Dowiedzieliśmy się, że firma Crytek, znana oczywiście z kilku świetnych tytułów na pecety (Far Cry, Crysis), zakupiła studio Free Radical, które, jak informowaliśmy już jakiś czas temu, stało w obliczu zakończenia działalności. Kłopoty zaczęły się po rozwiązaniu współpracy z Lucasarts i anulowaniu ciekawie zapowiadającego się projektu Battlefront III. Na szczęście, studio nie zostanie zamknięte.