Do bogatej listy gier korzystających z interesującej technologii SpeedTreeRT dołączyły wczoraj kolejne, o czym poinformował jej producent, firma Interactive Data Visualisation. Wśród wymienionych programów znalazł się jeden z najwyższej półki, mianowicie Gothic III.
Do bogatej listy gier korzystających z interesującej technologii SpeedTreeRT dołączyły wczoraj kolejne, o czym poinformował jej producent, firma Interactive Data Visualisation. Wśród wymienionych programów znalazł się jeden z najwyższej półki, mianowicie Gothic III.

Przypomnijmy, że SpeedTreeRT to specjalny system, który pozwala odwzorować niezwykle naturalnie wyglądające drzewa z bogatym listowiem, dodatkowo poddające się wszystkim warunkom atmosferycznym (wiejący wiatr lub padający deszcz). Z technologii skorzystali dotąd m.in. producenci silnika Unreal Engine 3.
A oto pełna lista nowych produkcji, które skorzystają z technologii SpeedTreeRT:
0

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.