Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 kwietnia 2005, 06:58

Nowe gry korzystające z technologii SpeedTreeRT

Firma Interactive Data Visualisation, twórcy technologii SpeedTreeRT, o której szerzej informowaliśmy 18 marca bieżącego roku, przedstawiła listę producentów gier video, którzy podpisali już stosowne dokumenty na wykorzystanie bardzo realistycznego środowiska naturalnego w swoich programach.

Firma Interactive Data Visualisation, twórcy technologii SpeedTreeRT, o której szerzej informowaliśmy 18 marca bieżącego roku, przedstawiła listę producentów gier video, którzy podpisali już stosowne dokumenty na wykorzystanie bardzo realistycznego środowiska naturalnego w swoich programach:

  • B-Alive (Wildfire Park 2)
  • Cyanide Studio (Pro Cycling Manager)
  • Gravity Corporation (Requiem)
  • Mythic Entertainment (Imperator)
  • Perfect World (niezapowiedziana gra online)
  • Phenomic Game (SpellForce 2)
  • Webzen (dwie niezapowiedziane gry online)
Nowe gry korzystające z technologii SpeedTreeRT - ilustracja #1

Przypomnijmy, że SpeedTreeRT to specjalny system, który pozwala odwzorować niezwykle naturalnie wyglądające drzewa z bogatym listowiem, dodatkowo poddające się wszystkim warunkom atmosferycznym (wiejący wiatr lub padający deszcz). Z technologii skorzystali dotąd m.in. producenci silnika Unreal Engine 3.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej