Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 sierpnia 2002, 08:13

Sam & Max 2 w 2004 roku

No, nareszcie firma LucasArts zaczyna zmierzać dobrym kierunku. Po kilku latach wydawania gier, że się tak wyrażę „średniej jakości”, a już na pewno gorszych niż to miało miejsce w połowie lat 90-tych, LucasArts wraca na stare i jakże atrakcyjne „śmieci”. Po zapowiedzi Full Throttle II (która nawiasem mówiąc spotkała się z ogromnym entuzjazmem), przyszła kolej na drugą odsłonę kolejnego z dawnych przebojów. Tym razem jest to sequel klasycznej i nieźle zakręconej gry przygodowej z 1993 roku - Sam & Max (muszę się pochwalić, że nie omieszkałem jej wówczas ukończyć :)

No, nareszcie firma LucasArts zaczyna zmierzać dobrym kierunku. Po kilku latach wydawania gier, że się tak wyrażę „średniej jakości”, a już na pewno gorszych niż to miało miejsce w połowie lat 90-tych, LucasArts wraca na stare i jakże atrakcyjne „śmieci”. Po zapowiedzi Full Throttle II (która nawiasem mówiąc spotkała się z ogromnym entuzjazmem), przyszła kolej na drugą odsłonę kolejnego z dawnych przebojów. Tym razem jest to sequel klasycznej i nieźle zakręconej gry przygodowej z 1993 roku - Sam & Max (muszę się pochwalić, że nie omieszkałem jej wówczas ukończyć :-).

Sam & Max 2 ma zostać wydany dopiero w 2004 roku i bazuje na popularnej serii komiksów Steve’a Purcella – „Sam & Max Freelance Police”. Jak to zwykle bywa przy okazji takich zapowiedzi, o samej grze, jej fabule, itp., nie ujawniono praktycznie nic. W chwili obecnej wiadomo, że nasi dwaj dzielni tytułowi policjanci ponownie przeciwstawią się różnym opryszkom. Gra będzie łączyć dynamiczną akcję, elementy zręcznościowe i rozwiązanie zagadek, a wszystko to przepełnione oczywiście charakterystycznym dobrym humorem znanym z pierwszej części gry i komiksów.

Oficjalna informacja prasowa.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej